• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Série článků – návody a kurzy > SEO – optimalizace pro vyhledávače

SEO – optimalizace pro vyhledávače

SEO (Search Engine Optimization – optimalizace pro vyhledávače/hledající uživatele) je tvorba a úprava webu s cílem dosahovat ve výsledcích vyhledávání umístění na co nejvyšších pozicích vzhledem k obsahu a dotazu hledajícího uživatele.

Tato série článků je právě o tom, jak těchto pozic dosáhnout. Je určena především začátečníkům, ale informace a postřehy se mohou hodit i pokročilejším uživatelům.

Kromě optimalizace úpravami zdrojových kódů se dozvíte pár věcí o tom jak vyhledávače fungují, proč je lepší zaměřit se na uživatele (čtenáře, zákazníky e-shopů) a čeho se naopak vyvarovat.

Jakékoli doporučení v oblasti optimalizace pro vyhledávače je však úplně k ničemu, když nad ním čtenář nedokáže přemýšlet. SEO, tak jak je popisováno v této sérii článků, vychází pouze z logiky a zkušeností, nikoli z tajných postupů. Nezaručí vám první pozici na stránce s výsledky vyhledávání.

V této sérii nejsou všechny články, podívejte se také do rubriky WEB.

  • Úvod do Seologie
  • Technické SEO
  • Smysl a cíl SEO
  • Fakta o SEO a vyhledávačích
  • Každý to SEO vidí trochu jinak
  • Prvotní propagace webu
  • Co je kalibrace Seznam.cz
  • Tipy pro SEO se zaměřením na SERP
  • Části SEO a návrat ke kořenům
  • Tipy Google pro SEO
  • Unikátní obsah a duplicita na webu
  • Má výše PageRanku vliv na pozici v SERP?
  • Chcete představit svou službu, projekt, web? Nespamujte a napište mi.
  • Drobečková navigace z pohledu SEO
  • Duplicita webu s WWW a bez WWW – jak přesměrovat
  • Jak vypadá poptávka po SEO
  • Konec speciálních znaků u titulku v SERP
  • Potřebuje SEO konzultant přístup na server (FTP)?
  • Google a lomítka na konci URL
  • Jak vybrat SEO konzultanta
  • Pište odkud jste
  • Propad na Seznamu? Čím to?
  • SEO optimalizace
  • Tvorba podpůrných minisites
  • 10 základních způsobů, jak získat zpětné odkazy
  • Může někdo garantovat pozice ve vyhledávačích?
  • SEO bude stále důležitější a náročnější i pro malé weby. Zkuste majitele
  • Proč je SEO o zisku a ne o pozicích
  • Potřebuje SEO konzultant přístup na FTP server?
  • Tvorba podpůrných minisites
  • Duplicita webu s WWW a bez WWW – jak přesměrovat
  • Pište odkud jste
  • Proč se pustit do podnikání na internetu
  • Jak vybrat SEO konzultanta
  • Google a lomítka na konci URL
  • All in One SEO Pack – seo plugin pro WordPress
  • Tipy Google pro SEO
  • Úvod do Seologie
  • Smysl a cíl SEO
  • Nástroje pro webmastery Google
  • Technické SEO
  • Prvotní propagace webu

Výběr redakce

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další

Podnikání

intuice
Nejen čísla rozhodují: Proč je intuice klíčem k podnikatelskému úspěchu
cena
Kolik si za to říct? Naučte se správně nastavit cenu svých produktů

Finance

Investice opatrně
Investice pro opatrné: Jak ochránit peníze před inflací bez velkého rizika
půjčky
Přehled druhů půjček na českém trhu: Co je co a kdy po čem sáhnout

Web

typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
tvorba webu
Od nuly k webu: Jak vytvořit vlastní web s pomocí HTML, CSS a umělé inteligence
UX design
Jak navrhnout web, který si uživatelé zamilují: Zásady přívětivého UX designu

Marketing

lokální prodej ovoce - marketing
Jak přivést lidi až ke dveřím: Lokální marketing pro kamenné prodejny, který funguje
10 fatálních chyb při tvorbě firemního blogu
10 fatálních chyb při tvorbě firemního blogu, které vás můžou stát důvěru i zákazníky

Technika

Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu – výhody, nevýhody a bezpečnostní aspekty
fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení

Cestování

fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení
cestování
Chytré cestování: Jak si užít pohodlí i s malým rozpočtem

Společnost

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
škola
Povinná školní docházka: Jak se z privilegia stala samozřejmost

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE mBank Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik sociální sítě Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize tipy Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám