• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > Propad na Seznamu? Čím to?

Propad na Seznamu? Čím to?

Luboš Kudláček 25. 9. 2010     Rubrika:  Podnikání, Web    Štítky: Seznam.cz

Čtyři hlavní důvody, proč váš web není na té správné pozici ve výsledcích hledání.

Velmi arogantní sobotní glosa, která se patrně nedostane k lidem, kteří by ji potřebovali, aneb než někoho obviníte, podívejte se napřed do zrcadla.

Jenom velmi malá část všech dotazů a stížností na diskuzních fórech a v komentářích na blogu Seznamu má svůj opodstatněný základ. Může se stát, že někdo účelně využije váš obsah a vytvoří silnější duplicitu, takže web podvodníka bude výše než originál. Může také dojít k jiné chybě a těžko to můžeme úplně vyloučit, nicméně praxe a čas ukazuje, že většina nespokojenců si může za své problémy sama.

Zde jsou čtyři hlavní důvody, které váš web pošlou ke dnu. (A pokud se tak doposud nestalo, zajisté se tak stane v budoucnu.)

SEO texty

Zaručenou cestou do země zapovězených webů jsou takzvané SEOtexty. Jejich smysl spočívá v neurvalém opakování klíčových slov až nad přijatelnou hodnotu jak pro čtenáře, tak pro vyhledávač. Ostatně vemte na vědomí, že snaha vyhledaváčů je disponovat lidským mozkem, takže oblbováním můžete možná na chvíli uspět, ale jak půjde čas, bude to čím dál horší.

Nekvalitní webhosting

Vyhledávač nebude posílat své uživatele na weby, které jsou večer nedostupné. Váš web nemůže být nikdy kvalitní, pokud nebude zároveň dostupný. Jestli podnikáte a máte e-shop na freehostingu, nebo někde, kde jim na kvalitě poskytovaných služeb příliš nezáleží, se zlou se potážete.

Monstrózní odkazové patičky

Registrujete svůj web do katalogů? OK, žádný problém, můžete si to zaplatit, nebo tak trávit svůj čas. Sto katalogů, tisíc katalogů, není problém. A vypadá patička vašeho webu takto?

Odkazy v patičce

Je to jen malý výřez z mnohem větší patičky, kterou můžeme v klidu označit za linkfarmu. Linkfarma je všechno, co není určeno pro uživatele. Pokud si měníte odkazy, vkládáte odkazy do linkfarem a zpětně na ně odkazujete, váš web je linkfarmou.

Podvody

Někdo možná neví, že se dopouští něčeho nevhodného. Nemusí to vědět, protože není jeho povinnost pročíst si třeba zakázané techniky v nápovědě vyhledávače, ale v tom případě pak také nemůže tento vyhledávač napadat. Nemůže opovrhovat kvalitou robota, protože sám nemá ponětí, jak vyhledávání funguje. To platí mimochodem i na předchozí body, zde narážím na skrytý text a podobné „black hat“ praktiky.

Než si začnete stěžovat na Seznam a opovrhovat jím, zameťte si nejdřív před vlastním prahem.

A potom se zkuste oprostit od svého vlastnictví a podívejte se na vlastní web očima neznámého uživatele. Opravdu byste ho chtěli nalézt?

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • Email Seznam.cz sám filtruje obchodní sdělení13. 2. 2015 Email Seznam.cz sám filtruje obchodní sdělení Po Gmailu se i Seznam.cz pouští do automatického filtrování došlých e-mailových zpráv a ty obchodní chce vkládat do zvláštní složky. Z té je navíc po devadesáti dnech sám […] Posted in Web
  • Seznam.cz12. 2. 2015 Seznam mění S-Rank a kvalita webu nevstupuje do výpočtů fulltextu Seznam.cz uveřejnil na svém blogu informaci o úpravě algoritmu pro výpočet S-Ranku a zároveň upozornil, že jeho hodnota nemá vliv na výsledky vyhledávání. Aktualizovaný […] Posted in Web
  • Sklik nabídne pomoc agenturám, zatím ale jenom těm největším25. 9. 2014 Sklik nabídne pomoc agenturám, zatím ale jenom těm největším Začátkem příštího roku spustí Sklik program certifikovaných agentur. Dle slov zástupců tohoto PPC systému je smyslem a cílem zpřehlednit trh agentur pro inzerenty. Základní […] Posted in Podnikání
  • Značka Sklik22. 9. 2014 Nové značení inzerátů Skliku ve vyhledávání Seznam představil definitivní podobu označení placené reklamy ve výsledcích hledání. Je naprosto stejné (možná s jiným barevným odstínem), jako má Google. Placené inzeráty Sklik […] Posted in Web
  • SPIR se účastní protestů proti Googlu, kdy přijde řada na Seznam?27. 5. 2014 SPIR se účastní protestů proti Googlu, kdy přijde řada na Seznam? Sdružení pro internetovou reklamu v ČR, z.s.p.o. (SPIR), jehož členy jsou především velké firmy a mezi nimi i Seznam.cz, se účastní antimonopolního řízení, které vede Evropská komise proti […] Posted in Web
  • Seznam.cz mění SERP, vzhled webu bude důležitější13. 11. 2013 Seznam.cz mění SERP, vzhled webu bude důležitější Zamyšlení nad důsledky nového vzhledu výsledků hledání. Seznam.cz oznámil zhruba v polovině října nový vzhled výsledků vyhledávání. Popisek webu ztrácí význam a úspěšný bude ten web, […] Posted in Web
  • 11. 10. 2013 Nová aplikace pro Android od Seznamu – Sbazar.cz Po aktualizaci aplikace Mapy.cz, která nebyla přijata zrovna s nadšením, viz zprávička Nová mobilní aplikace Mapy.cz se uživatelům příliš nelíbí, přichází Seznam s aplikací pro Sbazar.cz, […] Posted in Technika, software
  • 5. 9. 2013 Seznam spustí web s nabídkami práce Volná místa.cz Seznam.cz uvede v pondělí 9. září do provozu novou službu s názvem Volná místa. Půjde o jednoduchý web s nabídkami pracovních pozic všech profesí. Podle průzkumu, který Seznam.cz […] Posted in Podnikání
  • Co se hledá na Seznamu najdete aktuálně na Twitteru22. 8. 2013 Co se hledá na Seznamu najdete aktuálně na Twitteru Seznam skokanů, tedy vyhledávacích dotazů, u nichž došlo aktuálně k výraznému nárůstu hledanosti, zveřejňuje nyní Seznam.cz na Twitteru. V tweetu je vždy uveden skokan – tedy dotaz, […] Posted in Web, Marketing
  • Nová mobilní aplikace Mapy.cz se uživatelům příliš nelíbí10. 8. 2013 Nová mobilní aplikace Mapy.cz se uživatelům příliš nelíbí Novou mobilní aplikaci Mapy.cz představil Seznam v polovině července a 12. srpna začíná hlavní část marketingové kampaně - startuje totiž reklamní televizní spot. Samotní uživatelé ale […] Posted in Technika, software
Podnikání Web
Seznam.cz

Výběr redakce

landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze
dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Podnikání

ai
AI ve službách podnikatelů: od faktur po strategické rozhodování
stres
Psychologie podnikatele: Jak se nezbláznit ze stresu a zůstat v klidu i v chaosu

Finance

strach
Pojištění jako obchod se strachem: potřebujeme opravdu všechno?
Investice opatrně
Investice pro opatrné: Jak ochránit peníze před inflací bez velkého rizika

Web

landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
tvorba webu
Od nuly k webu: Jak vytvořit vlastní web s pomocí HTML, CSS a umělé inteligence

Marketing

reklama
Reklama pro generaci Z: proč nefunguje, co fungovalo dřív
landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze

Technika

aplikace
Softwarová závislost: máme aplikaci na všechno, ale zvládáme ještě žít?
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu – výhody, nevýhody a bezpečnostní aspekty

Cestování

fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení
cestování
Chytré cestování: Jak si užít pohodlí i s malým rozpočtem

Společnost

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
škola
Povinná školní docházka: Jak se z privilegia stala samozřejmost

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google hudba hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik sociální sítě Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize tipy tvorba webu Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám