Sklik nabídne pomoc agenturám, zatím ale jenom těm největším
Začátkem příštího roku spustí Sklik program certifikovaných agentur. Dle slov zástupců tohoto PPC systému je smyslem a cílem zpřehlednit trh agentur pro inzerenty.
Základní podmínkou Sklik certifikace je ale minimální počet 2 PPC specialistů v agentuře, alespoň 10 aktivních klientů a celkový obrat v reálně spravovaných účtech minimálně 1 milion Kč měsíčně.
Znamená to, že menší agentury pomoc Seznamu očekávat nemohou, ten přitom slibuje „další úroveň spolupráce se zástupci Skliku a přístup k know-how přímo od provozovatele“. Podmínky mají zaručit vysokou úroveň certifikace, která bude zaručovat klientům agentury, že si vybrali skutečně profesionálního správce svých PPC kampaní.
Inzerenti budou mít jistotu, že agentura, která nese označení „Certifikovaná agentura Sklik“, má zkušenosti díky širokému portfoliu dosavadních klientů i jejich celkovému obratu a je připravena poskytnout servis i velkému klientovi. Její konzultanti mají k dispozici aktuální know-how a novinky přímo od Skliku. Certifikát také potvrzuje, že agentura přistupuje ke správě účtů v Skliku transparentním způsobem.
Zdroj: Sklik blog
Autor: Luboš Kudláček
Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. Více na LubosKudlacek.cz