• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > Proč je firemní káva s vlastním logem víc než jen nápoj: Branding, image a smysluplný detail

Proč je firemní káva s vlastním logem víc než jen nápoj: Branding, image a smysluplný detail

Redakce NETzin.cz 25. 6. 2025     Rubrika:  Podnikání    Štítky: káva

V dnešní době, kdy se firmy snaží odlišit na každé možné úrovni, už nejde jen o web nebo vizitky. Branding se dostává i do těch nejběžnějších každodenních situací – včetně toho, co pijete v kuchyňce nebo podáváte klientům během schůzky. A právě tady přichází na scénu kvalitní káva s vlastním logem firmy. Na první pohled možná detail, ve skutečnosti silný nástroj firemní identity a image.

káva pro firmy

Káva jako součást firemní kultury

Káva je dnes nepsaným symbolem produktivity. Slouží jako spouštěč pracovního dne, pojítko mezi kolegy i socializační nástroj při schůzkách. Firemní káva je v mnoha kancelářích samozřejmostí. Ale jak často je to jen laciná směs bez chuti, podávaná ve sterilním kelímku?

Přitom právě kvalitní káva s obalem nesoucím vaše logo může být jednoduchým způsobem, jak:

  • posílit firemní kulturu,
  • ukázat důraz na kvalitu,
  • a přitom udělat dojem na klienty i zaměstnance.

Branding, který funguje i bez slov

Značka není jen logo – je to zážitek, který se pojí s vaší firmou. A čím častěji se pozitivně připomíná, tím lépe. Každý šálek kávy s logem vaší společnosti tak může:

  • budovat důvěru – vypadáte profesionálně a udržitelně,
  • působit prémiově – pokud podáváte kvalitní kávu, jde o jasný signál, že vám záleží na detailech,
  • pomáhat v marketingu – obrandované balení si zákazníci často vyfotí nebo vezmou s sebou,
  • podporovat interní hrdost – zaměstnanci se s firmou víc ztotožní, když kolem sebe vidí promyšlený branding.

Firemní káva jako originální dárek nebo merch

Káva s logem firmy se dá využít nejen v kanceláři. Často slouží i jako:

  • originální dárek pro klienty nebo partnery,
  • součást welcome balíčků pro nové zaměstnance,
  • předmět do goodie bagů na eventech,
  • merch na konferencích či veletrzích.

Na rozdíl od propisek a hrníčků je to něco, co lidé skutečně spotřebují, užijí si – a ideálně si vás s tím i zapamatují.

Jak vypadá ideální firemní káva?

Nejde jen o logo na obalu. Důležitá je i kvalita obsahu. Ideální firemní káva:

  • je čerstvě pražená,
  • může být lokální, udržitelná nebo BIO,
  • nabízí různé druhy (arabica, espresso směs, bezkofeinová varianta),
  • má atraktivní design obalu, který lze plně přizpůsobit vaší značce.

Výrobci firemní kávy dnes často nabízejí i malé náklady na zakázku, design zdarma nebo ekologické varianty balení. Často zvládnete celý proces jednoduše – od návrhu až po dodání na adresu firmy.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další23. 5. 2025 Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další Káva, kterou pijeme, pochází ze zrn, která jsou semeny kávovníku. Existuje více než stovka druhů kávovníků, ale v praxi se nejčastěji používají dva hlavní druhy – Arabica a Robusta. Každý […] Posted in Společnost, Výběr redakce
  • Setkání pionýrů na Pilské nádrži připomnělo 35 let samostatnosti26. 5. 2025 Setkání pionýrů na Pilské nádrži připomnělo 35 let samostatnosti Ve dnech 23.–25. května se v kempu u Pilské nádrže ve Žďáře nad Sázavou uskutečnilo celorepublikové setkání pionýrských skupin. Sjelo se sem téměř 1200 účastníků – dětí, vedoucích i […] Posted in Cestování a turistika, Společnost
  • O2 zahájila správní řízení proti šedým operátorům15. 12. 2014 O2 zahájila správní řízení proti šedým operátorům Společnost O2 Czech Republic podala O2 návrh na zahájení správních řízení proti šedým operátorům Astoncom, MORA - INFO a VBC CZECH. Předmětem řízení je zákaz poskytování služeb těchto […] Posted in Technika, software
  • V Jihočeském kraji vyhrál Karel Schwarzenberg12. 1. 2013 V Jihočeském kraji vyhrál Karel Schwarzenberg Jihočeské výsledky v první přímé volbě prezidenta České republiky se mírně liší od těch celorepublikových. Na prvním místě Karel Schwarzenberg, druhý Miloš Zeman, Jihočeši dali ale oproti […] Posted in Jihočeský kraj
  • Cestuj nalehko, žij naplno: Seznam vybavení na týden v přírodě3. 7. 2025 Cestuj nalehko, žij naplno: Seznam vybavení na týden v přírodě Plánování týdenního výletu do přírody pouze s batohem na zádech je skvělé rozhodnutí. Takové dobrodružství nabízí svobodu, odpočinek od civilizace a intenzivní kontakt s krajinou. Aby se z […] Posted in Cestování a turistika
  • Heureka.cz - infografika22. 4. 2016 Pomáda bageterie má rozvoz Pomáda bageterie (Krajinská 26) nyní nově rozváží jídlo. Pro svou oblíbenou bagetu nebo burger si můžete zavolat denně od 11 do 23 hodin na telefonní číslo 775 42 74 42. Od května by měl […] Posted in Jihočeský kraj
  • Copywriting? Psaní samotné je až na posledním místě25. 5. 2010 Copywriting? Psaní samotné je až na posledním místě S psavci je to těžké. Kdo dá dohromady jednoduchý rým, třeba „včera v noci, brzy k ránu, pekl jsem si vránu. Náhle do pokoje, tiše se mi havran, vkrad a krák: vránu, družku moji již nesníš […] Posted in Web
  • Cesta autem do Chorvatska v roce 2025 – Co je potřeba vědět?10. 2. 2025 Cesta autem do Chorvatska v roce 2025 – Co je potřeba vědět? Chorvatsko je jednou z nejoblíbenějších destinací českých turistů, kteří se často vydávají na cestu autem. Pokud plánujete dovolenou v této krásné středomořské zemi v roce 2025, je dobré […] Posted in Cestování a turistika
  • Petr Hejl: vývoj minihledače zahájen1. 2. 2011 Petr Hejl: vývoj minihledače zahájen Vývoj minihledače začal dne 1.2.2011 v 00:53 v noci. Petr Hejl sehnal po několika měsících potřebný milion korun. Na celkové investici, kterou Petr Hejl intenzivně sháněl několik […] Posted in Podnikání
  • Jihočeské slevové vouchery bodovaly u návštěvníků kraje i ubytovatelů25. 2. 2021 Jihočeské slevové vouchery bodovaly u návštěvníků kraje i ubytovatelů Slevové ubytovací vouchery, které loni nabízel Jihočeský kraj návštěvníkům s cílem co nejrychleji a nejefektivněji oživit cestovní ruch v regionu v období „letní koronavirové pauzy“, […] Posted in Jihočeský kraj
Podnikání
káva

Výběr redakce

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících

Podnikání

cena
Kolik si za to říct? Naučte se správně nastavit cenu svých produktů
Jak efektivně řídit malý tým bez manažerské zkušenosti
Začínáme s vedením: Praktické tipy pro řízení týmu bez manažerské praxe
Webhosting Weblobe

Finance

Česká národní banka
Jak centrální banky ovlivňují vaši peněženku: Neviditelná síla, která určuje, kolik zaplatíte za hypotéku i rohlík
cestování
Chytré cestování: Jak si užít pohodlí i s malým rozpočtem

Web

rychlost
Rychlost načítání webu a proč na ní záleží
html kód
Základy HTML a CSS pro laiky
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Marketing

sociální sítě
Jak budovat značku na sociálních sítích: Cesta k důvěře a viditelnosti
content marketing
Obsahový marketing není jen blog. Ani příspěvek na síti. Ani SEO taktika. Je to systém.

Technika

elektromobil nabíječka
Elektromobil pod lupou: Jak funguje a proč je jeho údržba jednodušší, než si myslíte
chytrá domácnost
Smart domácnosti: Co všechno už zvládnou, jak mění naše domovy a zjednodušují život

Cestování

cestování
Chytré cestování: Jak si užít pohodlí i s malým rozpočtem
batoh
Cestuj nalehko, žij naplno: Seznam vybavení na týden v přírodě

Společnost

Farma zvířat
Recenze knihy Farma zvířat – George Orwell
odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC doprava děti e-shopy energie Facebook Google hypotéka internet investice knihy kultura LTE mBank Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama rozhovor Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize tipy Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám