• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Marketing > Tipy na úspěšné inzeráty v Google Ads

Tipy na úspěšné inzeráty v Google Ads

Luboš Kudláček 31. 5. 2019     Rubrika:  Marketing, Podnikání    Štítky: Google Ads, online reklama, PPC

Do výsledků online marketingových kampaní vstupuje několik základních faktorů, mezi něž patří kromě podoby a funkčnosti konverzní stránky, zvolené strategie a cílení, také text inzerátů.

Některé z následujících tipů platí rovněž pro další reklamní systémy včetně těch na sociálních sítích.

Ads - reklama

Klíčová slova v obsahu inzerátu

Jde o jednu ze základních pouček, která vychází z toho, že uživatel bude reagovat s největší pravděpodobností na to, co sám do vyhledávače zadává. Měli byste tomu tím pádem vycházet vstříc už v prvním řádku svého inzerátu, ale někdy může být také vhodnější nechat klíčové slovo automaticky vložit. Záleží na provedení celé reklamní sestavy, počtu inzerátů, množství klíčových slov a jejich podobě.

Automatické vkládání klíčových slov do textu inzerátu v Google Ads

Automatické vkládání klíčových slov do textu inzerátu v Google Ads

K automatickému vkládání klíčových slov se ještě vrátím v některém dalším článku. Každopádně nyní stačí říct, že pro jejich vložení se používají složené závorky a jakmile je použijete, systém sám zobrazí možnosti.

Vzbuďte pozornost a zvědavost

K obrázkům i textům přistupujte jako ke komunikaci s cílem zaujmout. Nebojte se nechat uživatele přemýšlet, použijte v textu otazník (je-li to vhodné (!)), používejte obrázky a způsob vyjadřování s ohledem na vaší cílovou skupinu.

V praxi to znamená zejména:

  • Používejte zajímavé obrázky (zajímavé obsahem i kompozicí),
  • vycházejte vstříc tomu, co uživatel hledá, sdělením jasné nabídky s ohledem na uspokojení potřeby uživatele,
  • nezapomínejte na akce, slevy a výzvy k akci,
  • inzerci slaďte s konverzní stránkou, ať uživatel po prokliku najde to, co hledal (platí to i pro grafiku),
  • nelžete a neslibujte nic, co nemůžete slíbit, jde přece o konverze, o uzavřené obchody a váš zisk.

Zařaďte konkrétní údaje, ceny, čísla

Zkuste v inzerátu použít přesné číslo, nějaký parametr, který kromě své zajímavosti a odlišení se od konkurence poslouží také jako důkaz toho, že to myslíte vážně a vaše služba je skutečně reálná. Jde o důvěru a podvědomé vnímání nabízené služby uživatelem. Obecné řeči budou sice také působit, ale např. cenou zaujmete víc.

Příklad:

Žluté ponožky různých velikostí.

versus

Kupte si žluté ponožky od 39 Kč

Zmiňujte výhody

Vyberte takové výhody svého produktu, kterými se odlišujete. Může jít třeba o nějaké parametr viz předchozí odstavec. Cena sama o sobě nemusí být takovým lákadlem, když uživatel nebude vědět, co nákupem získá. U služeb i zboží je dobré doplnit další doplňkové benefity (česká distribuce, servis zdarma, prodloužená záruka, pojištění proti odcizení apod.)

Uživatel by měl mít pocit, že nákupem vydělá. Že dostane něco, co by jinde nedostal.

Příklad dobře napsaného inzerátu v Google Ads

Příklad dobře napsaného inzerátu v Google Ads

Garance pro posílení důvěry

Zkuste použít fráze jako „nyní u nás za zvýhodněnou cenu“, „garance spokojenosti“, „garance nejnižší ceny“ a další garance (bezplatného vrácení zboží, rychlé výměny zboží atd.) Člověk nechce kupovat zajíce v pytli, má strach z výsledku nákupu online a tento blok je potřeba z jeho mysli odstranit.

příklad dobře napsaného inzerátu v Google Ads

příklad dobře napsaného inzerátu v Google Ads

Výzva k akci

Kupte nyní se slevou 60 % je výzva k akci. Stejně tak i strohé „klikněte sem“.

příklad dobře napsaného inzerátu v Google Ads

Příklad dobře napsaného inzerátu v Google Ads

Zvětšete objem svého inzerátu

Využijte maximum prostoru včetně všech rozšíření inzerátu. Lidé nemusejí nutně přečíst všechno, vždy se také nezobrazí všechny popisky a rozšíření, ale budete mít větší šanci, že si uživatel vašeho inzerátu všimne.

Příklad dobře napsaného inzerátu v Google Ads

Příklad dobře napsaného inzerátu v Google Ads


V ostatních reklamních systémech platí podobná pravidla, jen způsob jejich aplikace je mírně odlišný a možnosti různé. Někdy menší (Sklik), někdy prostě jen jiné (Facebook).

Přeji mnoho úspěšných prodejů!

Kam dál?

Podívejte se na všechny důležité články o marketingu:

  • Jak na účinnou letákovou kampaň ve spojení s online marketingem a jak by měl vypadat reklamní leták
  • Co sdílet na firemní stránce Facebooku
  • Typy reklamních sdělení pomohou při vytváření funkčních kampaní s ohledem na lidské emoce a instinkty
  • Kupní role a rozhodovací kupní proces
  • Tipy na úspěšné inzeráty v Google Ads
  • Sedm tipů a doporučení, když tvoříte nové webové stránky
  • Definice pojmů z oblasti IT a digitálního marketingu

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • Typy reklamních sdělení pomohou při vytváření funkčních kampaní s ohledem na lidské emoce a instinkty30. 7. 2019 Typy reklamních sdělení pomohou při vytváření funkčních kampaní s ohledem na lidské emoce a instinkty Přináším opět trochu teorie (s příklady), která může pomoci rozvinout celkovou strategii online reklamních kampaní. Každý druh reklamy může zaujmout jiný typ lidí v jednom běžném […] Posted in Podnikání, Marketing
  • Remarketing: Jak získat zpět nerozhodnuté zákazníky a proměnit váhání v konverzi28. 5. 2025 Remarketing: Jak získat zpět nerozhodnuté zákazníky a proměnit váhání v konverzi V digitálním marketingu existuje nepřeberné množství strategií, jak přivést zákazníky na web. Ale co se stane, když už tam jsou – a stejně si nic nekoupí? Uživatel si prohlíží produkt, […] Posted in Marketing
  • Jak na účinnou letákovou kampaň ve spojení s online marketingem a jak by měl vypadat reklamní leták11. 10. 2019 Jak na účinnou letákovou kampaň ve spojení s online marketingem a jak by měl vypadat reklamní leták Venkovní a další offline reklama má rozhodně své místo i v době internetu a digitálního marketingu. Jednou z těch levnějších a zajímavých je roznos letáků do poštovních schránek domácností […] Posted in Marketing
  • Seznam.cz zaznamenal 60% růst prodeje PPC reklamy přes Sklik14. 3. 2011 Seznam.cz zaznamenal 60% růst prodeje PPC reklamy přes Sklik Seznam.cz zaznamenal dle tiskové zprávy zvýšenou oblíbenost a využívanost PPC reklamy přes vlastní systém Sklik. I nadále předpokládá další růst zájmu o PPC inzerci. PPC reklamy jsou […] Posted in Marketing
  • Screenshoty u inzerátů Skliku24. 7. 2010 Screenshoty u inzerátů Skliku Seznam.cz oznámil na blogu Skliku, že mění podobu inzerátů zobrazujících se na stránce s výsledky hledání v horní části, tedy nad výsledky přirozenými. Celkový vzhled není finální, možná […] Posted in Podnikání
  • Sklik pro partnery – první dojmy11. 5. 2010 Sklik pro partnery – první dojmy Včera bylo dalším několika desítkám webů umožněno vyzkoušet fungování Skliku pro partnery. Celý systém má být veřejně otevřen během tohoto léta a zdá se, že bude poměrně dost zajímavou […] Posted in Podnikání
  • Seznam a nový Sklik – možnost stát se partnerem15. 1. 2010 Seznam a nový Sklik – možnost stát se partnerem Seznam.cz spustí novou verzi PPC reklamního systému Sklik. Stane se tak o víkendu 30. a 31. ledna a na svém blogu informuje inzerenty o tom, jak bude celá migrace probíhat. Nově je zde […] Posted in Podnikání, Web
  • 3. 11. 2010 Domluvte si společnou jízdu autem Jízdomat funguje od minulého pátku, zveřejněn byl teprve v neděli, ale za těch několik dní fungování si již získal řadu příznivců. Registrovalo se přibližně 230 lidí, kteří si nastavili […] Posted in Společnost
  • 11. 4. 2017 Česko má nejnižší míru nezaměstnanosti v celé EU, i v březnu 2017 K 31. 3. 2017 evidoval Úřad práce ČR celkem 356 112 uchazečů o zaměstnání. To je o 24 096 méně než v únoru a o 86 997 méně než před rokem. Zároveň jde o nejnižší březnovou hodnotu od roku […] Posted in Finance, ekonomika
  • Co mám na svém Xubuntu6. 8. 2013 Co mám na svém Xubuntu Operační systém Xubuntu můžu s klidem doporučit všem lidem, kteří uvažují o přechodu z Windows. Xubuntu (svobodný, komunitně vyvíjený operační systém postavený na bázi Ubuntu a […] Posted in Technika, software
Marketing Podnikání
Google Adsonline reklamaPPC

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám