• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > Sklik pro partnery – první dojmy

Sklik pro partnery – první dojmy

Luboš Kudláček 11. 5. 2010     Rubrika:  Podnikání    Štítky: PPC, Sklik

Včera bylo dalším několika desítkám webů umožněno vyzkoušet fungování Skliku pro partnery. Celý systém má být veřejně otevřen během tohoto léta a zdá se, že bude poměrně dost zajímavou konkurencí již známým PPC systémům.

Majitelům webů přinese výdělek, inzerentům možnost zobrazovat reklamu v obsahové síti.

Cílení inzerátů

Reklama se načítá rychle a ve většině případů je relevantní k obsahu webu, což je tolik kritizovaný nedostatek konkurence (AdFox, eTarget). V případě problémů může navíc majitel stránek vložit do zdrojového kódu HTML komentáře, jimiž pomůže inzeráty lépe zacílit.

<!– Sklik-kontext-start –>

Mezi těmito HTML komentáři se nachází vámi označený <h1>titulek</h1>, <p>odstavec</p>, <div>celý článek</div> apod.

<!–Sklik-kontext-stop –>

(Zacílení od vložení kódu na web nějakou dobu trvá, v současné době cca tři hodiny.)

Registrace webu

Po zaregistrování webu je tento ve stavu Nový. Zobrazování inzerátů není možné. Jakmile se na registrovaný web podívá administrátor, může ho buď schválit (objeví se vám, že je Schválený), nebo zamítnout (Zamítnutý). Posledním možným stavem je Čeká na schválení (admin zřejmě přemýšlí, rozhodne o něm později, nebo byla editována URL a web musí projít znovu kontrolou).

Zde je mimochodem vidět hlavní rozdíl oproti AdSense, kde stačí schválení jednoho webu a reklamu lze vložit na jakýkoli další, Sklik něco takového vylučuje a jeho cílem je zřejmě udržení nějaké úrovně partnerské sítě.

Pravidla pro partnery

Pravidla, jimiž se musí partner zobrazující reklamu řídit, jsou celkem logická a obvyklá i u jiných reklamních systémů. Obsahem webů nesmí být pornografie, nelegální činnost, web nesmí propagovat tabákové výrobky a alkoholické nápoje. Stránky s inzeráty Sklik Partner musí obsahovat kontakt na provozovatele Serveru.

Administrace partnera

Sklik

Administrace se dělí na sedm hlavních částí. Na výchozí stránce je hlavní přehled, následují záložky Weby (přehled registrovaných webů a možnost přidat další), Kódy (přehled vygenerovaných kódů s možností přidat další), Kanály (vytvořením kanálu můžete později ve statistikách filtrovat příjmy z různých skupin webů, například „moje weby“, „mikroweby“ apod.), Statistiky (lze vytvářet podle vlastního nastavení a exportovat nebo odeslat na e-mailovou adresu), Uživatel (informace o majiteli účtu) a Výplaty provizí (přehled vyplacených částek). Statistiky se obnovují vždy po půlnoci za předchozí den.

 

Hodnocení

Na komplexní hodnocení je zatím ještě brzy. V budoucnu se ukáže, jakým směrem se bude Sklik ubírat a jestli se dočkáme např. klasických grafických bannerů. I kdyby ale Sklik zůstal takto jednoduchý, rozhodně by to nebylo na škodu a neubralo mu to konkurenceschopnosti vůči ostatním.

V jeho prospěch mluví nepochybně výborná schopnost zobrazit relevantní reklamu, takže se dá předpokládat, že návštěvníka konkrétního webu může zaujmout a přinutit k akci. Nedochází k výpadkům, jako je tomu u konkurence, a vložená reklama je poměrně dobře nastavitelná co se týče barev i rozměrů.

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • Typy reklamních sdělení pomohou při vytváření funkčních kampaní s ohledem na lidské emoce a instinkty30. 7. 2019 Typy reklamních sdělení pomohou při vytváření funkčních kampaní s ohledem na lidské emoce a instinkty Přináším opět trochu teorie (s příklady), která může pomoci rozvinout celkovou strategii online reklamních kampaní. Každý druh reklamy může zaujmout jiný typ lidí v jednom běžném […] Posted in Podnikání, Marketing
  • Seznam.cz zaznamenal 60% růst prodeje PPC reklamy přes Sklik14. 3. 2011 Seznam.cz zaznamenal 60% růst prodeje PPC reklamy přes Sklik Seznam.cz zaznamenal dle tiskové zprávy zvýšenou oblíbenost a využívanost PPC reklamy přes vlastní systém Sklik. I nadále předpokládá další růst zájmu o PPC inzerci. PPC reklamy jsou […] Posted in Marketing
  • Screenshoty u inzerátů Skliku24. 7. 2010 Screenshoty u inzerátů Skliku Seznam.cz oznámil na blogu Skliku, že mění podobu inzerátů zobrazujících se na stránce s výsledky hledání v horní části, tedy nad výsledky přirozenými. Celkový vzhled není finální, možná […] Posted in Podnikání
  • Seznam a nový Sklik – možnost stát se partnerem15. 1. 2010 Seznam a nový Sklik – možnost stát se partnerem Seznam.cz spustí novou verzi PPC reklamního systému Sklik. Stane se tak o víkendu 30. a 31. ledna a na svém blogu informuje inzerenty o tom, jak bude celá migrace probíhat. Nově je zde […] Posted in Podnikání, Web
  • Remarketing: Jak získat zpět nerozhodnuté zákazníky a proměnit váhání v konverzi28. 5. 2025 Remarketing: Jak získat zpět nerozhodnuté zákazníky a proměnit váhání v konverzi V digitálním marketingu existuje nepřeberné množství strategií, jak přivést zákazníky na web. Ale co se stane, když už tam jsou – a stejně si nic nekoupí? Uživatel si prohlíží produkt, […] Posted in Marketing
  • Tipy na úspěšné inzeráty v Google Ads31. 5. 2019 Tipy na úspěšné inzeráty v Google Ads Do výsledků online marketingových kampaní vstupuje několik základních faktorů, mezi něž patří kromě podoby a funkčnosti konverzní stránky, zvolené strategie a cílení, také text inzerátů. […] Posted in Podnikání, Marketing
  • Sklik nabídne pomoc agenturám, zatím ale jenom těm největším25. 9. 2014 Sklik nabídne pomoc agenturám, zatím ale jenom těm největším Začátkem příštího roku spustí Sklik program certifikovaných agentur. Dle slov zástupců tohoto PPC systému je smyslem a cílem zpřehlednit trh agentur pro inzerenty. Základní […] Posted in Podnikání
  • Značka Sklik22. 9. 2014 Nové značení inzerátů Skliku ve vyhledávání Seznam představil definitivní podobu označení placené reklamy ve výsledcích hledání. Je naprosto stejné (možná s jiným barevným odstínem), jako má Google. Placené inzeráty Sklik […] Posted in Web
  • Sklik podporuje grafickou reklamu, partneři ve výchozím stavu „povoleno“11. 2. 2012 Sklik podporuje grafickou reklamu, partneři ve výchozím stavu „povoleno“ Sklik spustil možnost zobrazovat i grafickou reklamu, tedy bannery na webech partnerů. Pokud jste partner a máte reklamu Skliku na svém webu, je zobrazování této reklamy ve výchozím stavu […] Posted in Podnikání, Web
  • Sklik partner už pro všechny19. 7. 2010 Sklik partner už pro všechny Od dnešního dne, to jest od 19.7.2010, se Sklik pro partnery otevírá všem webům a ukončuje tak svůj testovací provoz. Majitel uživatelského účtu tak může přidat jakýkoli web splňující […] Posted in Podnikání
Podnikání
PPCSklik

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám