• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Regiony > Jihočeský kraj > Lidl otevře v Českých Budějovicích novou prodejnu

Lidl otevře v Českých Budějovicích novou prodejnu

Redakce NETzin.cz 29. 2. 2020     Rubrika:  Jihočeský kraj    Štítky: nakupování

Společnost Lidl připravuje otevření nové prodejny v Českých Budějovicích. Stát bude v ulici Generála Píky a bude součástí Retail parku Okružní. První zákazníky by měla přivítat v červnu letošního roku.

Vizualizace nové prodejny Lidl

Vizualizace nové prodejny Lidl

Půjde o třetí prodejnu Lidl v jihočeské metropoli a celkově o již 259. prodejnu v České republice.

Zákazníci se mohou těšit především na pohodlné nakupování v moderních prostorách. Prodejna bude vybavena vlastní pekárnou, díky které bude v nabídce vždy čerstvé pečivo. Zákazníci jistě uvítají také rozsáhlý úsek čerstvých potravin. K dispozici bude velký výběr ovoce a zeleniny, masa a mléčných výrobků. Ke snadnější orientaci zákazníků poslouží 3D grafické nápisy, vystavené zboží pak dobře vynikne díky LED osvětlení a barevnému provedení interiéru. Pro velké nákupy budou instalovány pokladny s odkládacím prostorem a dostatkem prostoru za pokladnami, takže zákazníci budou mít větší pohodlí při ukládání svých nákupů.

„Vítanou novinkou bude i Wi-Fi připojení zdarma, zpříjemnit nákup si zákazníci budou moci také lahodnou kávou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl a s nápoji z našeho sortimentu,” představila plánované novinky pro zákazníky mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Lidl pamatuje i na zákazníky, kteří jsou zvyklí jezdit na nákupy autem. Využívat budou moci prostorné venkovní parkoviště. Nová prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Psychologie nákupu: Proč zákazníci nekupují to, co si myslí, že chtějí12. 5. 2025 Psychologie nákupu: Proč zákazníci nekupují to, co si myslí, že chtějí Každý nákup, od rychlého výběru sušenek v supermarketu až po investici do nového automobilu, je výsledkem složité směsi emocí, návyků, vlivů a podnětů. Rozhodování zákazníků není tak […] Posted in Marketing
  • Kupní role a rozhodovací kupní proces v marketingu21. 6. 2019 Kupní role a rozhodovací kupní proces v marketingu Při kupním chování se učebnicově identifikuje 5 odlišných kupních rolí a každá z nich nějak zasahuje do kupního procesu. Při návrhu marketingových kampaní a celkové strategie marketingu se […] Posted in Marketing
  • Téměř polovina vlastníků smartphonů přes něj nakupuje8. 7. 2015 Téměř polovina vlastníků smartphonů přes něj nakupuje Z mezinárodního průzkumu ING Bank vyplývá, že více než polovina Evropanů vlastnící chytrý mobilní telefon nebo tablet přes něj za poslední rok nakoupila na internetu. V Čechách takto […] Posted in Podnikání
  • 22. 9. 2014 Budějovická JENA končí, nejde jen o reklamu Už jsme si zvykli na lživé reklamy o totální likvidaci prodejny a výprodejové slevy s vysokým obsahem procent. Prodejna nábytku na Strakonické JENA ale opravdu končí. V Českých […] Posted in Jihočeský kraj
  • 7. 10. 2013 Digitální spotřebitelé na Internetu se dělí na 5 osobnostních typů Podle studie má každý jedinec na Internetu svou osobnost, kterou lze zařadit do jedné z pěti skupin - osobnostních typů. Průzkum probíhal od listopadu 2012 do března 2013 na devíti […] Posted in Podnikání
  • Twist má levnější mezinárodní hovory16. 9. 2014 Twist má levnější mezinárodní hovory T-Mobile zjednoduší nabídku mezinárodních hovorů pro zákazníky s předplacenou kartou. Z dosavadních 12 zón vzniknou tři (a jedna pro satelity), zároveň dojde ke snížení cen za mezinárodní […] Posted in Technika, software
  • 10. 10. 2008 Celostátní anketa „Zlatá Mateřinka 2008“ Co je to „Zlatá Mateřinka“? … Je to mladší sestra „Zlatého Ámose“ a uděluje se za příkladné a inspirativní působení v oblasti předškolního vzdělávání, za tvůrčí práci s dětmi, pedagogický […] Posted in Jihočeský kraj
  • O2 uvádí nové tarify pro mobilní připojení26. 10. 2012 O2 uvádí nové tarify pro mobilní připojení O2 zavádí nové datové tarify pro mobilní připojení. Po tarifu s názvem Facebook přichází na trh i tarify s názvy E-mail a Navigace a e-mail. Jak názvy napovídají, O2 nabízí za […] Posted in Technika, software
  • 25. 6. 2015 Za co plánují Češi utrácet Informace vycházejí z mezinárodního průzkumu Barometr Cetelem, který každoročně mapuje chování spotřebitelů ve 12 evropských zemích včetně České republiky. Obecně platí, že lidé nakupují […] Posted in Podnikání
  • 4. 12. 2015 Živnostník na stavbě. Na co si dát pozor z hlediska BOZP Víte, že jako OSVČ ručíte za vlastní bezpečnost na staveništi a že pokuty za prohřešky v této oblasti jdou přímo za vámi? A víte, jak se případných problémů snadno vyvarovat? Vše vám […] Posted in Podnikání
Jihočeský kraj
nakupování

Výběr redakce

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících

Podnikání

káva pro firmy
Proč je firemní káva s vlastním logem víc než jen nápoj: Branding, image a smysluplný detail
brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
Webhosting Weblobe

Finance

děti
Finanční gramotnost pro děti a mládež: Základ úspěšné budoucnosti
finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit

Web

html kód
Základy HTML a CSS pro laiky
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML

Marketing

content marketing
Obsahový marketing není jen blog. Ani příspěvek na síti. Ani SEO taktika. Je to systém.
e-mail
10 tipů pro úspěšný e-mail marketing

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

batoh
Cestuj nalehko, žij naplno: Seznam vybavení na týden v přírodě
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Společnost

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
roční období
Astronomické vs. meteorologické léto: Které právě začíná a proč se neshodují?

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE mBank Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama rozhovor Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám