• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Web > Webtrhmánie

Webtrhmánie

Luboš Kudláček 23. 10. 2010     Rubrika:  Web    Štítky: diskuze, komunikace

Měl jsem připravený článek shrnující postřehy z diskuzního serveru Webtrh.cz, ale vzhledem k tomu, že „mění svůj směr“, nebyl by již dobově aktuální.

Oznámené proměny Webtrhu jsou ale příčinou vzniku nových, velmi podobných diskuzních fór, které mají vyplnit vzniklý prostor. Prázdno po obsahu, který Martin Schlemmer na Webtrhu nechce, protože by si pravděpodobně přál diskuzi na úrovni, střet opravdových podnikatelů zaměřených spíš na růst svého podnikání, než na prodej odkazů z osobních blogů.

Tak byla na Webtrhu zastavena například oblíbená kategorie o SEO, PPC, affiliate a doménách, byly zrušeny uživatelské blogy a volná diskuze, kde mohl webtržník diskutovat o čemkoli dalším, na co třeba jinde nebylo místo. Padl také zákaz prodeje Facebook stránek a skupin, zmizely informace z profilů zobrazené přímo ve vláknech, a to včetně podpisů.

Nové diskuzní servery

Nová fóra by tedy chtěla zaplnit tento prostor a poskytovat místo k diskuzi a obchodování na témata, pro která již není a nebude na Webtrhu do budoucna místo. Zde je několik z nich:

Werb.cz – klasické fórum phpBB, ovšem s přehlednou titulní stránkou. Klasické kategorie, nabídka a poptávka, diskuze a poradna. Jsou dost podobné kategoriím Webtrhu, ale originalitu v případě diskuzního fóra nelze hodnotit. Doplněno: Pravděpodobně v době mezi přípravou a publikováním tohoto článku byl systém kategorií Werb.cz přepracován do nové podoby, předchozí tvrzení o podobnosti s Webtrhem tedy neplatí. Provozovateli děkuju za upozornění.

ProfiBiz.cz – systém vBulletin s výchozí šablonou, tedy vzhled současného Webtrhu. Aktivní jsou blogy a diskuzi o SEO zde také najdete.

WebFair.cz – prakticky totéž, méně kategorií a bez blogů.

Nových diskuzních a obchodních míst vzniklo ještě několik, stručný seznam najdete v tomto vlákně přímo na Webtrhu.

Pak jsou tu ještě další fóra, která stojí za povšimnutí:

Fórum na Lupě běží již nějakou dobu a také v něm nechybí známé a oblíbené kategorie, diskutovat lze prakticky o čemkoli. Pokud vás zajímá spíš tvorba webu a technologie, můžete zkusit již známou diskuzi na Jakpsatweb.cz nebo fórum na Zdroják.cz. A pokud se chcete bavit o SEO, pak ještě stojí za tip SEOforum.cz.

Jak vidno, pokud chce člověk diskutovat, radit, nebo si nechat radit, obchodovat, prodávat či nakupovat cokoli od domén, přes odkazy, až po velké projekty, na českém internetu k tomu možnost je a změny na Webtrh.cz nejsou vlastně pro celý trh nijak zásadní. Je dokonce vysoce pravděpodobné, že jsem další místa opomněl.

A jak již někdo řekl, teď už chybí opravdu jen webtrh agregátor, který bude příspěvky ze všech fór zobrazovat přehledně na jednom místě.

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • 18. 1. 2015 Ušetřete za mobilní telefon s virtuálními operátory Když už máme na trhu tolik virtuálních operátorů a všichni se předhánějí, kdo bude pro zákazníky nejvýhodnější, je škoda toho nevyužít. Vybírejte ale pečlivě. Je dobré vybírat si […] Posted in Technika, software
  • 13. 6. 2014 Diskuze na zpravodajských serverech si přeje 77 procent lidí Podle výsledků průzkumu agentury InsightLab, do něhož bylo zařazeno 500 respondentů starších 15 let, si lidé přejí zachování diskuzí na zpravodajských serverech. Zrušení by znamenalo […] Posted in Web
  • Nejlépe s novináři komunikuje Karlovarský kraj, propadl Moravskoslezský5. 8. 2013 Nejlépe s novináři komunikuje Karlovarský kraj, propadl Moravskoslezský Další test komunikace serveru Tiskovky.info se zaměřil na tiskové odbory krajských úřadů. Některé komunikují na jedničku, jiné se neobtěžují ani odpovědět. Další ze série testů […] Posted in Marketing
  • 5 kroků, jak založit vlastní e-shop21. 9. 2017 5 kroků, jak založit vlastní e-shop Rádi se brouzdáte a nakupujete na internetu a někdy uvažujete nad tím, jaké by to bylo mít vlastní internetový obchod? Možná jste si někde přečetli, že je to celkem složité, ale v dnešní […] Posted in Jihočeský kraj
  • Podnikání na Internetu: Mám asi padesát webů5. 1. 2010 Podnikání na Internetu: Mám asi padesát webů Tento článek je sepsán jako volně vedený rozhovor s člověkem, který si vydělává provozováním v tuto chvíli přibližně padesáti samostatných webů. Je majitelem dvou stovek domén, […] Posted in Podnikání, Web
  • Obsah, který prodává – proč se vyplatí investovat do content marketingu a jak s tím začít30. 5. 2025 Obsah, který prodává – proč se vyplatí investovat do content marketingu a jak s tím začít V dnešní digitální době už nestačí jen inzerovat. Tradiční reklama ztrácí na účinnosti – lidé si zvykli ji ignorovat nebo ji aktivně blokovat. Právě proto se do popředí dostává content […] Posted in Marketing
  • Monitoring-serveru.cz zpoplatněn18. 5. 2011 Monitoring-serveru.cz zpoplatněn Zajímavá služba, která umožňuje majiteli měřit dostupnost svého webu/serveru bude zploplatněna. Doposud bylo možné nechat si měřit dostupnost v intervalu 10 minut zcela zdarma, nově bude […] Posted in Web
  • V Budějovicích budou vysazeny původní keře7. 11. 2012 V Budějovicích budou vysazeny původní keře Město v rámci programu podpory životního prostředí spolufinancuje projekt ukázkové výsadby původních keřů realizovaný občanským sdružením Pro živou krajinu. „Hlavním smyslem projektu je […] Posted in Jihočeský kraj
  • 25. 6. 2014 Už třetina českých televizních domácností přijímá stanice v HD rozlišení Televizor, který umožňuje sledovat vysílání v rozlišení HD, má již 57 % českých televizních domácností. Faktický příjem stanic v HD rozlišení přitom v současnosti deklaruje třetina z nich. […] Posted in Technika, software
  • Od technického díla k turistickému ráji: Příběh Lipenské přehrady9. 1. 2025 Od technického díla k turistickému ráji: Příběh Lipenské přehrady Lipenská přehrada, často označovaná jako „jihočeské moře“, je jedním z největších a nejvýznamnějších vodních děl v České republice. Nachází se na řece Vltavě v jihozápadních Čechách, v […] Posted in Cestování a turistika, Jihočeský kraj
Web
diskuzekomunikace

Výběr redakce

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících

Podnikání

Jak efektivně řídit malý tým bez manažerské zkušenosti
Začínáme s vedením: Praktické tipy pro řízení týmu bez manažerské praxe
káva pro firmy
Proč je firemní káva s vlastním logem víc než jen nápoj: Branding, image a smysluplný detail
Webhosting Weblobe

Finance

školní pomůcky
Kolik stojí výbava pro prvňáčka v roce 2025? Připravte si několik tisíc
děti
Finanční gramotnost pro děti a mládež: Základ úspěšné budoucnosti

Web

html kód
Základy HTML a CSS pro laiky
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML

Marketing

content marketing
Obsahový marketing není jen blog. Ani příspěvek na síti. Ani SEO taktika. Je to systém.
e-mail
10 tipů pro úspěšný e-mail marketing

Technika

chytrá domácnost
Smart domácnosti: Co všechno už zvládnou, jak mění naše domovy a zjednodušují život
5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat

Cestování

batoh
Cestuj nalehko, žij naplno: Seznam vybavení na týden v přírodě
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Společnost

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
roční období
Astronomické vs. meteorologické léto: Které právě začíná a proč se neshodují?

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava děti e-shopy energie Facebook Google hudba hypotéka internet investice knihy kultura LTE mBank Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama rozhovor Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC virtuální operátor Vodafone výstava WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám