• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Web > Automatické vytváření náhledových obrázků

Automatické vytváření náhledových obrázků

Luboš Kudláček 1. 6. 2014     Rubrika:  Web   

WordPress umožňuje přidat ke každému příspěvku takzvaný náhledový obrázek. Není to obrázek vložený do textu, ale je ke konkrétnímu příspěvku přiřazený a zobrazuje se na místě vložení kódu. Speciální plugin umí tyto náhledové obrázky sám vytvářet z obrázků v obsahu příspěvku.

Zvolit náhledový obrázekV praxi tedy, pokud chcete náhledové obrázky ve svém WordPressu používat, musíte vždy ke každému příspěvku nějaký vybrat, jak je vidět na obrázku vlevo. Dělá se to při psaní příspěvku v pravé části dole. Pokud kliknete na Zvolit náhledový obrázek, otevře se klasické rozhraní pro upload nového obrázku nebo pro výběr nějakého z galerie.

Aby se náhledový obrázek zobrazil v šabloně, musí být v šabloně potřebný kód. Většina šablon náhledové obrázky podporuje, pokud ne a chcete tuto funkci do WordPressu přidat, postupujte podle popisu na stránce na Post Thumbnails WordPress.org.

Je tedy potřeba přidat do functions.php například:

if ( function_exists( 'add_theme_support' ) ) {
add_theme_support( 'post-thumbnails' );
set_post_thumbnail_size( 150, 150, true );

A na místo, kde se má náhledový obrázek zobrazovat, pak pro obrázek s třídou v CSS alignleft (tedy pro obrázek vlevo obtékaný textem na pravé straně) například:

<?php the_post_thumbnail('thumbnail', array('class' => 'alignleft')); ?>

Pořád je ale nutné náhledový obrázek vybrat a ke každému příspěvku ho ručně přidat. Pokud to nechcete dělat, použijte plugin Auto Post Thumbnail. Po jeho aktivování bude automaticky vytvářet náhledový obrázek a přidávat jej ke každému příspěvku, který publikujete. Podmínkou samozřejmě je, aby měl z čeho takový obrázek vytvořit, tedy musí být nějaký v obsahu příspěvku.

Plugin umí vytvořit náhledové obrázky ke všem příspěvkům i zpětně, po aktivací stačí jít na Nastavení – Auto Post Thumbnail a kliknout na tlačítko Generate Thumbnails. Plugin pak vytvoří náhledové obrázky ke všem příspěvkům, které ještě žádný nemají.

Auto Post Thumbnail najdete na adrese wordpress.org/plugins/auto-post-thumbnail

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • 19. 11. 2013 Jak zabránit Googlu, aby použil vaši fotografii u reklamy? Google je přesvědčený, že když naši přátelé uvidí, jak moc spokojeni jsme s novým mobilem, mohli by si ho chtít pořídit taky. Proto od třetiny listopadu zavedl u reklam ve svém vyhledávání […] Posted in Web
  • 12. 4. 2014 Dvě třetiny spotřebitelů se setkaly s falešnou internetovou recenzí Organizace dTest provedla průzkum, jehož výsledkem je zajímavá skutečnost. Více jak polovina respondentů totiž uvedla, že se setkala s nevěrohodnou internetovou recenzí, o níž se domnívá, […] Posted in Podnikání
  • Občané Finska mají právo na připojení k Internetu2. 7. 2010 Občané Finska mají právo na připojení k Internetu Finsko se stalo první zemí na světě, kde je širokopásmové připojení k Internetu o rychlosti minimálně 1Mbps právem každého občana. Od 1. července platí ve Finsku zákon, který dává […] Posted in Technika, software
  • ČSOB nabízí pojištění internetových rizik2. 2. 2016 ČSOB nabízí pojištění internetových rizik Produkt "Pojištění internetových rizik" je u ČSOB k dispozici od ledna, dle tiskové zprávy stojí standardně 900 korun ročně a ochrání i při online nakupování. Produkt je možné […] Posted in Finance, ekonomika
  • 17. 6. 2010 PSPad – editor pro tvůrce webů a programátory O PSPadu již bylo napsáno mnoho a musím přiznat, že já sám o něm nepíšu poprvé. Jeho představení a recenze by však i přesto neměla zde na Netzinu chybět, už proto, že jde o jeden z […] Posted in Web
  • 3. 11. 2010 Domluvte si společnou jízdu autem Jízdomat funguje od minulého pátku, zveřejněn byl teprve v neděli, ale za těch několik dní fungování si již získal řadu příznivců. Registrovalo se přibližně 230 lidí, kteří si nastavili […] Posted in Společnost
  • 21. 5. 2008 Jak vypadaly Budějovice v 17. století? Jedinečný pohled na České Budějovice se nabízí návštěvníkům historické budovy radnice. Ve vchodu č. 3 v přízemí u přepážek finančního a sociálního odboru si totiž mohou prohlédnout […] Posted in Jihočeský kraj
  • Tipy na propagaci webu – část druhá31. 1. 2010 Tipy na propagaci webu – část druhá V článku o prvotní propagaci nového webu bylo zmíněno několik věcí, které si zaslouží rozvést a přidat ještě další tipy. Registrace do katalogů pochopitelně nestačí a nestačí ani ruční […] Posted in Podnikání
  • CZ.NIC hlásí 1 milion registrovaných domén .CZ19. 11. 2012 CZ.NIC hlásí 1 milion registrovaných domén .CZ Před malou chvílí oznámilo sdružení CZ.NIC rovný jeden milion registrovaných domén .CZ. Je škoda, že ze statistik nelze vyčíst počet jednotlivých držitelů, protože je celkem jasné, […] Posted in Web
  • 9. 6. 2010 WordPress 3.0 – další změny Heslo při instalaci a Multi WordPress. Kromě možnosti plně konfigurovatelného menu přináší WordPress 3.0 další dvě zajímavé novinky. Vlastní heslo při instalaci Doposud instalace […] Posted in Web
Web

Výběr redakce

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících

Podnikání

Jak efektivně řídit malý tým bez manažerské zkušenosti
Začínáme s vedením: Praktické tipy pro řízení týmu bez manažerské praxe
káva pro firmy
Proč je firemní káva s vlastním logem víc než jen nápoj: Branding, image a smysluplný detail
Webhosting Weblobe

Finance

děti
Finanční gramotnost pro děti a mládež: Základ úspěšné budoucnosti
finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit

Web

html kód
Základy HTML a CSS pro laiky
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML

Marketing

content marketing
Obsahový marketing není jen blog. Ani příspěvek na síti. Ani SEO taktika. Je to systém.
e-mail
10 tipů pro úspěšný e-mail marketing

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

batoh
Cestuj nalehko, žij naplno: Seznam vybavení na týden v přírodě
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Společnost

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
roční období
Astronomické vs. meteorologické léto: Které právě začíná a proč se neshodují?

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google historie hudba hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama rozhovor Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB ČSOB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám