• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Marketing > Co sdílet na firemní stránce Facebooku

Co sdílet na firemní stránce Facebooku

Luboš Kudláček 19. 8. 2019     Rubrika:  Marketing    Štítky: Facebook, sociální sítě

Základní rada zní: Sdílejte to, co zajímá vaši cílovou skupinu. Veškerý projevený zájem (komentáře, kliky, konverze) definuje vaše publikum a vaše publikum se musí skládat z vašich zákazníků či potencionálních zákazníků. Ne z lidí, kteří se chtějí bavit, nadávat nebo kritizovat.

Co sdílet na firemní stránce Facebooku

To je základní podstata, která ovlivňuje skladbu vašich fanoušků, followerů a lidí, kteří projeví zájem o vaši reklamu v placených kampaních. Takto poznáte vy sami, kdo je váš zákazník, na koho cílit. A stejně tak to pozná Facebook sám. Myslete na toto pravidlo při odpovídání na komentáře, při tvorbě obsahu příspěvků a reklam.

Ale teď již k samotným tipům, co sdílet na stránce Facebooku:

Autenticita a zákulisí

Vaši cílovou skupinu by mohlo zajímat zákulisí. Ukažte sklad, reálné fotky z provozu. Nový produkt ležící na stole, fotky z porady, terénu, místa montáže… Vše autenticky, neupravené fotky přímo z mobilu.

Obsah z oboru

Novinky na trzích, které také prodáváte, nové technologie, zajímavosti. Klidně z jiných, zpravodajských zdrojů. Ideální je, když se o vás v odkazovaných nezávislých článcích také píše.

Žádosti o názor, ankety

Anketa na téma podoby nové služby, názor na průběh servisu nebo reklamace. Lidé jsou rádi, když mohou říct svůj názor na něco, co je zajímá.

Soutěže a zábava

Když je soutěž dobře udělaná a nabízí zajímavé výhry, přitáhne mnoho pozornosti. Dbejte na to, aby existovalo víc cen, tedy aby nevyhrál jediný člověk a bylo to od začátku jasné. Zajímavé jsou třeba soutěžní otázky, v nichž navíc nejde o náhodu, ale spíš o správný odhad.

Popřejte k Vánocům nebo ke Dni matek

Vánoce a konec roku je super období, lidé jsou většinou pozitivní a oplácí vám přízeň. Najděte i další vhodné dny (každý den je vlastně den něčeho). [Malý tip: jestli děláte e-mail marketing, popřejte svým zákazníkům k narozeninám, pořád to ještě moc firem nedělá.]

Ostatní zákazníci a reference

Pozitivní a alespoň trochu nevšední zkušenosti vašich zákazníků jsou zajímavé a navíc fungují jako jeden z typů reklam zaměřených na lidské instinkty.

Významné události

Zapojte se do toho, co hýbe společností nebo vaší cílovou skupinou. Reagujte ale tak, aby jiná skupina necítila nechuť (nevhodná jsou třeba politická témata).

Vycházejte z analýzy klíčových slov a hledaných dotazů

Poskytněte nejen na svém webu obsah, který máte ze své analýzy hledaných dotazů. Co vaše cílová skupina hledá, to ji pravděpodobně také zaujme na sociální síti. Může jít o různé návody nebo třeba tipy na další zboží, které sice neprodáváte, ale vaše cílová skupina ho společně s vaším produktem potřebuje.

Akční nabídky, slevy a výhody

Ve svém obsahu samozřejmě nezapomínejte ani na prodej. Je také dobré, když budete mít akční nabídky nejen pro nové zákazníky, ale také výhody pro ty stávající (a ti potencionální tento přístup uvidí).


Každý obor podnikání přináší jiné výzvy a jiné možnosti. Poskytovatelé kabelových televizí a kina sdílí tipy na svůj program, e-shop s oblečením ty nejzajímavější kousky ze svého sortimentu, markeťák tipy na to, jak dělat marketing. 🙂

Kam dál?

Podívejte se na všechny důležité články o marketingu:

  • Jak na účinnou letákovou kampaň ve spojení s online marketingem a jak by měl vypadat reklamní leták
  • Co sdílet na firemní stránce Facebooku
  • Typy reklamních sdělení pomohou při vytváření funkčních kampaní s ohledem na lidské emoce a instinkty
  • Kupní role a rozhodovací kupní proces
  • Tipy na úspěšné inzeráty v Google Ads
  • Sedm tipů a doporučení, když tvoříte nové webové stránky
  • Definice pojmů z oblasti IT a digitálního marketingu

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • 27. 2. 2015 Zálohujte si svůj Facebook Facebook umožňuje stáhnout všechna data do počítače v jednom archivu. Příspěvky na zdi, informace z profilu, všechny fotografie i videa. Stačí navštívit Nastavení profilu - Obecné. […] Posted in Web
  • Facebook Like Button jako plugin pro WP4. 7. 2011 Facebook Like Button jako plugin pro WP Pluginů pro WordPress, které přidají na web tlačítko "To se mi líbí", je hned několik. A když už je tu článek o tlačítku Google +1 a dalších (dnes máme opravdu na výběr), podíváme se i na […] Posted in Web
  • O2 Kachničky – jedna z nejefektivnějších kampaní na českém Facebooku14. 3. 2011 O2 Kachničky – jedna z nejefektivnějších kampaní na českém Facebooku Na českém Facebooku se objevilo během dvou týdnů 16 000 originálních kachniček. Jsou ze speciální herní aplikace, která každému umožňuje vytvořit si vlastní kachničku a soutěžit s ní o […] Posted in Marketing
  • Facebook komentáře na WordPressu30. 6. 2010 Facebook komentáře na WordPressu I některé velké servery (například ČT24) aplikovali Facebook Comments pod své články. Pokud chcete mít na svém webu ty samé možnosti, můžete přidat kódy přímo do své šablony, nebo […] Posted in Web
  • Jak si vytvořit stránku na Facebooku4. 1. 2010 Jak si vytvořit stránku na Facebooku Na Facebooku je dost Čechů na to, aby se vyplatilo založit si v této komunitní síti vlastní propagační stránku. Zabere vám to pouze několik minut i s následnou implemetací Facebook vizitky […] Posted in Marketing
  • Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících9. 5. 2025 Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících V dnešní digitální éře se TikTok stal platformou, kde může každý prorazit – ať, už jste začínající tvůrce obsahu, zavedená značka nebo influencer. Ale v záplavě každodenně nahrávaných […] Posted in Marketing, Výběr redakce
  • Typy reklamních sdělení pomohou při vytváření funkčních kampaní s ohledem na lidské emoce a instinkty30. 7. 2019 Typy reklamních sdělení pomohou při vytváření funkčních kampaní s ohledem na lidské emoce a instinkty Přináším opět trochu teorie (s příklady), která může pomoci rozvinout celkovou strategii online reklamních kampaní. Každý druh reklamy může zaujmout jiný typ lidí v jednom běžném […] Posted in Podnikání, Marketing
  • 8. 7. 2015 Jak vydělat na internetu Internet se stal finančním zdrojem a podkladem podnikání pro nemálo lidí a firem. Slouží jako finanční zprostředkovatel, s jeho pomocí je možné vybudovat si pasivní příjem nebo rozjet […] Posted in Podnikání
  • Wi-Fi11. 1. 2014 Facebook poskytuje malým podnikům Wi-Fi zdarma S tímto projektem začal už v listopadu minulého roku, kdy vypuklo jeho testování. Facebook je s výsledky zřejmě spokojen a službu začíná pomalu šířit i mimo hranice Spojených států. Dává […] Posted in Web
  • Novinky30. 12. 2013 Novinky a události: Prosinec 2013 Pomyslný souboj o množství novinek na konci roku vyhrává tentokrát Google. Už mu zaplatíte jen za shlédnuté reklamy, sociální přihlašování upravil tak, že už k němu není potřeba účet na G+ […] Posted in Web
Marketing
Facebooksociální sítě

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám