• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > Collabim – organizace SEO aktivit

Collabim – organizace SEO aktivit

Luboš Kudláček 18. 6. 2010     Rubrika:  Podnikání, Web   

PCPředstavení aplikace pro SEO konzultanty a SEO agentury.

Jiří Koutný pracoval jako SEO konzultant pro společnost H1.cz a při tom po večerech a nocích vytvářel Collabim.

Aspoň tak je psáno na stránce „O nás“ webu zmíněné aplikace, určené k efektivní správě SEO aktivit.

Smysl tohoto nástroje, který jsem vyzkoušel jak ve verzi zdarma (pouze jeden web, 2 uživatelé), tak ve verzi Basic (5 webů, neomezeně uživatelů), spočívá v tom, že zorganizujete své SEO aktivity, především se zaměřením na linkbuilding a další reklamu.

Pokud vezmu modelový příklad samostatného majitele webu, který chce mít přehled o tom, co v rámci SEO pro své dílo udělal, verze zdarma mu poskytne všechno potřebné. Za správu zpětných odkazů svého weblogu tedy nemusí autor nic platit.

Collabim

Collabim

Ovšem skutečný SEO konzultant, který se stará o více projektů, bude muset za používání pro nějakou tu korunu do kapsy sáhnout.

Dočká se potom zajímavých funkcí (některé jsou v omezené míře i ve verzi bez poplatku), jako třeba měření pozic ve vyhledávačích (je nutné nainstalovat rozšíření do prohlížeče), automatické kontroly zpětných odkazů a podrobností o hledanosti klíčových slov.

Pozice ve vyhledávačích, klikni pro zvětšení

Pozice

Pozice

Jediné zklamání je pro mě absence češtiny. V celé administraci jde sice hlavně o jednoduché popisky, které si každý přeloží a rychle se zorientuje, přesto mi vadí, že produkt pro českého uživatele komunikuje napůl v angličtině. Pro někoho to může být dokonce důvod, proč Collabim nepoužívat.

Na druhou stranu existuje technická podpora a kvalitní nápověda, k níž patří například následující instruktážní video popisující možnosti a proces kontroly zpětných odkazů.


SEO konzultant (linbuilder či jiný marketingový specialista), který má několik klientů zároveň, něco jako Collabim potřebuje.

Potřebuje svým zákazníkům ukázat co pro ně dělá. Sám potřebuje mít přehled o provedených aktivitách a o jejich skutečném účinku. Ať už sám, nebo při práci v týmu, schopnosti Collabimu (nebo podobné aplikace pokud existuje) ocení.

www.collabim.com/cz

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • Vše, co potřebujete vědět o dluhopisech: Stabilní příjmy a finanční bezpečnost28. 4. 2024 Vše, co potřebujete vědět o dluhopisech: Stabilní příjmy a finanční bezpečnost Dluhopisy jsou jedním z nejběžnějších typů investic, které mnozí lidé používají k dosažení finanční stability a zhodnocení svých peněz. Jde o finanční nástroje, které v podstatě fungují […] Posted in Finance, ekonomika
  • Který mobilní internet je nejlepší? Podle Ipsos ten od O22. 12. 2014 Který mobilní internet je nejlepší? Podle Ipsos ten od O2 Mobilní internet od O2 označilo za nejlepší 30 procent respondentů průzkumu realizovaném agenturou Ipsos. Na druhém místě skončil T-Mobile a třetí se umístil Vodafone. "Veřejnost […] Posted in Technika, software
  • Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout6. 5. 2025 Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout Marketing může být silným motorem růstu, ale také černou dírou na peníze – pokud není dobře řízený. V mnoha firmách se marketingové rozpočty utrácejí bez viditelného výsledku. Proč? […] Posted in Marketing, Výběr redakce
  • 12. 4. 2014 Už také stárnetujete? Co to je stárnetování? Stárnetujte! Vyzývá nás už nějakou dobu hlas z jihočeských rádií. Co to ale je to stárnetování? Asi je i z reklamy jasné, že jde o projekt poskytovatele internetového připojení na jihu […] Posted in Technika, software, Jihočeský kraj
  • Nastavení soukromí4. 4. 2019 Mezinárodní den památek 2019 bude v sobotu 13. dubna Letos je program dne památek věnován tématu Českých Budějovic na prahu třicetileté války aneb co tu zanechala renesance. Opakovat se budou oblíbené komentované prohlídky v radnici, […] Posted in Jihočeský kraj
  • Nový úsek dálnice D3 otevřen18. 12. 2007 Nový úsek dálnice D3 otevřen Dálnice D3 vedoucí do jižních Čech je opět o něco delší. V pondělí 17. prosince byl slavnostně otevřen další dokončený úsek o délce 6,8 km mezi Meznem a Chotovinami na […] Posted in Jihočeský kraj
  • 22. 10. 2010 Zajímavé aplikace pro Android Pouze 5 tipů majitele nového telefonu. Jelikož byl pro české uživatele zpřístupněn placený Android market a protože operační systém Android slaví úspěchy a jeho podíl na trhu roste, v […] Posted in Technika, software
  • Rodiče věnují větší pozornost mobilům, než svým dětem24. 6. 2015 Rodiče věnují větší pozornost mobilům, než svým dětem Z průzkumu provedeného firmou AVG® Technologies N.V., kterého se zúčastnilo 6117 respondentů z řad rodičů i dětí, vyplývá, že mobilní telefony stále častěji vítězí nad dětmi v boji o […] Posted in Společnost
  • Rozsvícení vánočního stromu 201617. 11. 2016 Rozsvícení vánočního stromu 2016 Ke slavnostnímu rozsvícení vánočního stromu na náměstí Přemysla Otakara II. dojde 26. listopadu v 16.30 hodin. V souvislosti s touto akcí bude také platit úplná dopravní uzavírka […] Posted in Jihočeský kraj
  • Heureka.cz - infografika22. 4. 2016 Pomáda bageterie má rozvoz Pomáda bageterie (Krajinská 26) nyní nově rozváží jídlo. Pro svou oblíbenou bagetu nebo burger si můžete zavolat denně od 11 do 23 hodin na telefonní číslo 775 42 74 42. Od května by měl […] Posted in Jihočeský kraj
Podnikání Web

Výběr redakce

landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze
dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Podnikání

ai
AI ve službách podnikatelů: od faktur po strategické rozhodování
stres
Psychologie podnikatele: Jak se nezbláznit ze stresu a zůstat v klidu i v chaosu

Finance

strach
Pojištění jako obchod se strachem: potřebujeme opravdu všechno?
Investice opatrně
Investice pro opatrné: Jak ochránit peníze před inflací bez velkého rizika

Web

landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
tvorba webu
Od nuly k webu: Jak vytvořit vlastní web s pomocí HTML, CSS a umělé inteligence

Marketing

reklama
Reklama pro generaci Z: proč nefunguje, co fungovalo dřív
landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze

Technika

aplikace
Softwarová závislost: máme aplikaci na všechno, ale zvládáme ještě žít?
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu – výhody, nevýhody a bezpečnostní aspekty

Cestování

fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení
cestování
Chytré cestování: Jak si užít pohodlí i s malým rozpočtem

Společnost

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
škola
Povinná školní docházka: Jak se z privilegia stala samozřejmost

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google hudba hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik sociální sítě Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize tipy tvorba webu Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám