• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > Společnost Epson uvádí svoji nejmenší a nejlehčí mobilní tiskárnu účtenek

Společnost Epson uvádí svoji nejmenší a nejlehčí mobilní tiskárnu účtenek

Redakce NETzin.cz 23. 9. 2014     Rubrika:  Podnikání, Technika, software    Štítky: tiskárna, účtenky

Tyto malé a lehké tiskárny jsou ideální pro personál maloobchodních prodejen, pohostinství a jakýchkoli dalších podniků, které vyžadují mobilní tisk účtenek.

Mobilní tiskárna účtenek

Mobilní tiskárna účtenek

Nové tiskárny TM-P20 (TM-P20 BT a TM-P20 Wi-Fi) mají obě o polovinu menší velikost než předchozí model a přibližně o dvě třetiny nižší hmotnost. Nabízejí rychlý tisk a výdrž baterie až osm hodin (Bluetooth) nebo šest hodin (Wi-Fi), takže jsou ideální pro mobilní tisk.

Aby zaručovaly spolehlivý a nepřetržitý provoz, mají tiskárny certifikaci IP-54 pro odolnost vůči nárazům a vodě a jsou odolné vůči pádu z výšky do 150 cm.

Obě zařízení jsou vybavena inteligentní technologií ePOS společnosti Epson. Díky tomu mohou tyto tiskárny komunikovat s webovými prohlížeči a umožňují přímý tisk z jakéhokoli mobilního zařízení bez nutnosti instalovat či aktualizovat ovladače.

Funkce jednoduchého nastavení navíc zajišťuje rychlé a bezproblémové připojení k síti Wi-Fi (pouze model TM-P20 Wi-Fi) bez nutnosti používat další hardware. Funkce NFC (Near Field Communication) pro bezdrátovou komunikaci na krátkou vzdálenost umožňuje mobilním zařízením a tabletům snadné spárování s tiskárnami. V případě zařízení bez funkce NFC je možné také rychlé a snadné párování na základě čárových kódů.

Kateřina Sedláčková, ProGraphics Account Manager CZ/SK společnosti Epson říká:

„Vyslechli jsme názory zákazníků na model P60II a rozšířili naši nabídku o další možnosti pro trh mobilních tiskáren. Zatímco model TM-P60II nabízí robustní odolnost a delší výdrž baterie, nové modely TM-P20 jsou menší a lehčí. Také jsme přidali řadu nových funkcí, například párování pomocí funkce NFC a čárových kódů pro snadné a rychlé nastavení. Doufáme, že s těmito zařízeními budeme moci lépe vyhovět potřebám zákazníků v segmentu mobilního tisku, do kterého patří například oblast pohostinství.“

Oba modely jsou opatřeny také sponou na opasek pro snadné nošení a kolébkovou nabíječkou.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Pravidelný servis tiskárny = až 27 % úspory na provozních nákladech? Tady je důkaz!30. 4. 2025 Pravidelný servis tiskárny = až 27 % úspory na provozních nákladech? Tady je důkaz! Kdy vám naposledy začala tiskárna stávkovat právě ve chvíli, kdy jste nejvíc potřebovali vytisknout důležitý dokument? Možná to byla smůla – nebo jen zanedbaná údržba. Pravidelná profylaxe […] Posted in Technika, software, Výběr redakce
  • FastStone Capture - editor20. 8. 2019 Konica Minolta uvádí na trh novou řadu multifunkčních zařízení s hlasovým ovládáním Konica Minolta uvádí na český trh tři nová barevná multifunkční zařízení formátu A3. Produktová řada s názvem i-Series nabízí inovované a jednoduché uživatelské prostředí, včetně možnosti […] Posted in Technika, software
  • 4. 8. 2015 Ministerstvo financí Chorvatska vyhlásilo soutěž pro občany ČR Ministerstvo financí Chorvatské republiky vyhlásilo soutěž ve formě loterie s názvem „A kde je účet?“ určenou pouze občanům České republiky, kteří v období od 1. srpna do 2. října 2015 […] Posted in Cestování a turistika
  • 22. 5. 2014 Na trhu jsou rizikové modely dětských autosedaček Spotřebitelský časopis dTest opět prověřoval bezpečnost dětských autosedaček uvedených v poslední době na trh. Zkoušky odhalily u některých z 15 testovaných modelů výrazné nedostatky v […] Posted in Společnost
  • Chystá se největší zdražování elektřiny za posledních 5 let18. 6. 2021 Chystá se největší zdražování elektřiny za posledních 5 let Jak domácnosti, tak firmy se musí smířit s výrazným zvýšením ceny za silovou elektřinu. Změna se dotkne všech, kteří aktuálně nemají tarif u svého dodavatele zafixovaný. Dodavatelé energií […] Posted in Finance, ekonomika
  • Dentální hygiena: Neviditelný hrdina vašeho zdraví, který vás může zachránit před víc než jen kazem17. 5. 2025 Dentální hygiena: Neviditelný hrdina vašeho zdraví, který vás může zachránit před víc než jen kazem Když se řekne dentální hygiena, většina lidí si vybaví nepříjemné škrábání zubního kamene a občas i bolestivý zákrok. Málokdo ale ví, že profesionální dentální hygiena je jedním z […] Posted in Společnost
  • Jindřichohradecké očkovací centrum funguje měsíc. Pomáhají i zaměstnanci městského úřadu11. 3. 2021 Jindřichohradecké očkovací centrum funguje měsíc. Pomáhají i zaměstnanci městského úřadu Očkovací centrum na Fakultě managementu VŠE funguje přesně měsíc. Za tu dobu zdravotníci naočkovali 8200 dávek vakcíny proti nemoci covid-19 (v posledních dnech je to kolem 600 denně). […] Posted in Jihočeský kraj
  • Logo O226. 7. 2011 Osobní zkušenost a recenze O2 TV O2 TV, neboli digitální televize šířená po kabelu pevné linky. Počáteční nadšení už opadlo a je na čase objektivní zhodnocení kvality i spektra služeb. Posted in Technika, software
  • Screenshoty u inzerátů Skliku24. 7. 2010 Screenshoty u inzerátů Skliku Seznam.cz oznámil na blogu Skliku, že mění podobu inzerátů zobrazujících se na stránce s výsledky hledání v horní části, tedy nad výsledky přirozenými. Celkový vzhled není finální, možná […] Posted in Podnikání
  • Jak vydělat na blogu, který nikdo nečte22. 12. 2010 Jak vydělat na blogu, který nikdo nečte Je zcela přirozené, že člověk zakládající svůj blog věří v úspěch. Je motivován penězi, které psaním vlastního webu vydělá, a alespoň ve skrytu duše doufá, že se svým blogem jednoho dne […] Posted in Podnikání
Podnikání Technika, software
tiskárnaúčtenky

Výběr redakce

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících

Podnikání

káva pro firmy
Proč je firemní káva s vlastním logem víc než jen nápoj: Branding, image a smysluplný detail
brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
Webhosting Weblobe

Finance

děti
Finanční gramotnost pro děti a mládež: Základ úspěšné budoucnosti
finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit

Web

html kód
Základy HTML a CSS pro laiky
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML

Marketing

content marketing
Obsahový marketing není jen blog. Ani příspěvek na síti. Ani SEO taktika. Je to systém.
e-mail
10 tipů pro úspěšný e-mail marketing

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

batoh
Cestuj nalehko, žij naplno: Seznam vybavení na týden v přírodě
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Společnost

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
roční období
Astronomické vs. meteorologické léto: Které právě začíná a proč se neshodují?

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE mBank Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama rozhovor Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám