• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Ostatní články > Web Komerční pojišťovny nabízí nový design a více možností

Web Komerční pojišťovny nabízí nový design a více možností

Redakce NETzin.cz 23. 4. 2010     Rubrika:  Ostatní články   

Komerční pojišťovna spustila 16. dubna 2010 novou internetovou prezentaci. Stávající webové stránky prošly kompletní úpravou přinášející mnoho změn.

Nová podoba internetových stránek nabízí řadu změn od moderních on-line služeb, přes slovník pojmů, fulltextové vyhledávání, až po stylizaci do korporátního designu Société Générale. Nový web tak jednoznačně odpovídá současným trendům internetového prezentování a nabízí především uživatelsky příjemné prostředí.

„Při tvorbě nového webu jsme kladli důraz na přehlednost, snadnou orientaci a dostupnost informací. Přidali jsme on-line služby umožňující sledovat aktuální výkonnost fondů. On-line mohou klienti také sjednat cestovní pojištění a k úhradě pojistného využít internetové bankovnictví Komerční banky, tzv. službu Mojeplatba. Pro zahraniční klienty jsme připravili rozsáhlou anglickou mutaci webových stránek, což je na trhu zcela výjimečné. Věříme, že se našim klientům budou nové internetové stránky Komerční pojišťovny líbit a že naplní jejich očekávání,“ uvedl Lukáš Fidrich, ředitel odboru produktový marketing Komerční pojišťovny.

Komerční banka je jednou z nejefektivnějších univerzálních bank ve střední Evropě. Poskytuje klientům komplexní služby v oblasti drobného, podnikového a investičního bankovnictví. Celkem 8 815 zaměstnanců skupiny Komerční banky obsluhuje více než 2,7 milionu klientů, kteří mohou využít rozsáhlé sítě 398 obchodních míst v celé České republice. KB nyní provozuje 685 bankomatů. Více než 984 000 klientů využívá jeden z kanálů přímého bankovnictví.

KB je součástí skupiny Société Générale, která je jednou z největších bankovních skupin v eurozóně (podle tržní kapitalizace). Jejích 163 000 zaměstnanců obsluhuje na celém světě více než 30 miliónů individuálních klientů.

Komerční pojišťovna je pojišťovací společnost skupiny Société Générale, která působí v České republice. Poskytuje široké spektrum produktů zejména v oblasti životního pojištění, které distribuuje prostřednictvím sítí Komerční banky a jejích dceřiných společností.

Komerční pojišťovna je ve vlastnictví Komerční banky a společnosti Sogecap (dceřiná společnost náležející do skupiny Société Générale). Sogecap je šestou největší životní pojišťovnou ve Francii a čtvrtou největší bankopojišťovnou. Její portfolio čítá na 6,8 mil. smluv a ve správě drží aktiva v hodnotě přes 60 mld. eur. V roce 2008 dosáhla skupina Sogecap obratu ve výši 7,8 mld. eur.

http://www.kb-pojistovna.cz/

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • 12. 12. 2018 Výlet do Osvětimi, Polsko 2018 S rodinou jsem byl v Terezíně, s partou kolegů a kamarádů jsme se pro změnu rozhodli navštívit koncentrační a vyhlazovací tábor Osvětim. Výlet trval 3 dny, v článku budu popisovat jen […] Posted in Cestování a turistika
  • 29. 6. 2015 Co to je FED (Federální rezervní systém) Federální rezervní systém je soukromá instituce v USA, která má pravomoc tisknout americké dolary a komukoli je s příslušným úročením půjčovat. FED vznikl na základě zákona, který vzešel z […] Posted in Finance, ekonomika
  • Novinky21. 7. 2011 Události na Internetu 2011 – 1 Přehled událostí především na českém Internetu v prvním pololetí roku 2011. Česká hudba prý bude na webu zdarma, šéfem Google se stal Larry Page, Slevomat usiloval o vznik asiciace […] Posted in Ostatní články
  • SPIR se účastní protestů proti Googlu, kdy přijde řada na Seznam?27. 5. 2014 SPIR se účastní protestů proti Googlu, kdy přijde řada na Seznam? Sdružení pro internetovou reklamu v ČR, z.s.p.o. (SPIR), jehož členy jsou především velké firmy a mezi nimi i Seznam.cz, se účastní antimonopolního řízení, které vede Evropská komise proti […] Posted in Web
  • Na jihu Čech vzniká nové politické hnutí s názvem Nová generace23. 4. 2016 Na jihu Čech vzniká nové politické hnutí s názvem Nová generace Nové hnutí se představilo již v polovině března na své první tiskové konferenci. Zakladateli jsou Vladislav Nadberežný, Filip Šmaus a Tomáš Pintér. Dle tiskové zprávy má hnutí […] Posted in Jihočeský kraj
  • Proč jsou optické internetové sítě nejlepším řešením připojení k internetu31. 5. 2025 Proč jsou optické internetové sítě nejlepším řešením připojení k internetu V době, kdy streamujeme filmy ve 4K, pracujeme z domova a zálohujeme data do cloudu, už nestačí připojení, které „jakž takž stačí“. Potřebujeme rychlost, spolehlivost a kapacitu, kterou […] Posted in Technika, software
  • Petr Hejl: vývoj minihledače zahájen1. 2. 2011 Petr Hejl: vývoj minihledače zahájen Vývoj minihledače začal dne 1.2.2011 v 00:53 v noci. Petr Hejl sehnal po několika měsících potřebný milion korun. Na celkové investici, kterou Petr Hejl intenzivně sháněl několik […] Posted in Podnikání
  • Dohoda ACTA – co to je a co znamená?27. 1. 2012 Dohoda ACTA – co to je a co znamená? V médiích je k dispozici dostatek článků o tajně podepsané dohodě ACTA. Anonymous vyřazují z provozu důležité weby, v Polsku se prý konaly demonstrace a řada odpůrců šíří mnoho zpráv o […] Posted in Web, Společnost
  • 23. 4. 2013 O2 nově pokryje Prahu sítí LTE Síť LTE společnosti Telefónica se rozroste o Prahu. Mobilní datové připojení s rychlostí až 75 Mbps nabídne od 15. května několik desítek vysílačů v hlavním městě, a to především na území […] Posted in Technika, software
  • Spuštěn Národní geoportál20. 1. 2011 Spuštěn Národní geoportál Dnes byla veřejnosti představena první verze webové aplikace Národní geoportál. Nabízí mapové, síťové, transformační a katalogové služby vyplývající ze směrnice INSPIRE pro veřejnou […] Posted in Web
Ostatní články

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám