• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Marketing > AdExpert – konečně tržiště bannerové reklamy

AdExpert – konečně tržiště bannerové reklamy

Luboš Kudláček 4. 4. 2011     Rubrika:  Marketing    Štítky: bannery

Logo AdExpertJednou za čas se objeví zpráva o novém systému (nebo o vstupu nějakého zahraničního na český trh) určeného ke zprostředkovávání reklamních ploch.

Často jde o nedotažená řešení s nepříliš přátelským přístupem, která se nesetkají s výrazným zájmem partnerů (natož pak inzerentů) a vzápětí upadnou do zapomnění. AdExpert funguje zhruba měsíc.

Jeho provozovatelem je Stanislav Humplík, který má mimo jiné na svědomí i ranky.cz a tamní reklamní systém určený k prodeji a nákupu textové reklamy s odkazem. Z tohoto systému také pravděpodobně vycházejí první publisheři a inzerenti, narozdíl od něj však AdExpert vkládá reklamu přes javascriptový kód. Nehrozí tak penalizace ze strany vyhledávačů, na druhou stranu však neexistuje jiná přidaná hodnota, tady inzerentovi v tomto případě záleží pouze na návštěvnosti a jejím složení.

Co AdExpert umí (stručně)

AdExpert - počet impresí

  • Měří počet impresí (i když nový publisher vypadá jako blázen, protože když vloží svůj web večer, další den se z naměřených impresí udělá průměr pro celý měsíc a vypadá to, že reklamu prodává neskutečně draze)
  • Zobrazí náhled webu a umístění banneru i v případě, že na webu ve skutečnosti vidět není (publisher musí pochopitelně vložit na web kód)
  • Pro inzerenty je k dispozici zásobník bannerů a přehledný katalog webů s možností filtrování a řazení

Proč AdExpert stojí za pozornost

Celý systém je nyní očividně stále ve vývoji a existují drobné chyby (nebo lépe řečeny nedodělky), které však majitel řeší a reaguje nejen na dotazy, ale i na podněty uživatelů. (Například zde na Webtrhu.)

(Jeho přístup by měl být mimochodem příkladem i dalším provozovatelům služeb, kteří často pouze vyčkávají, jestli to tedy udělali správně, jestli jim to vydělá peníze, nebo jestli jejich aplikaci uživatel vůbec pochopí.)

AdExpert stojí za pozornost také proto, že na českém trhu nemá prakticky konkurenci. Troufám si říct, že v této kombinaci technického řešení a fungující podpory bude zdrojem zisku pro vydělávající publishery (majitele menších a středně velkých webů, ale kdo ví, třeba i těch velkých) i spokojené inzerenty.

AdExpert.cz

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • Struktura souborů24. 7. 2011 Rotace banneru v PHP Jednoduché řešení v PHP pro případ, že potřebujete náhodně střídat banner (nebo i jiný obrázek) po každém načtení stránky. Posted in Podnikání, Web
  • Proč jsou optické internetové sítě nejlepším řešením připojení k internetu31. 5. 2025 Proč jsou optické internetové sítě nejlepším řešením připojení k internetu V době, kdy streamujeme filmy ve 4K, pracujeme z domova a zálohujeme data do cloudu, už nestačí připojení, které „jakž takž stačí“. Potřebujeme rychlost, spolehlivost a kapacitu, kterou […] Posted in Technika, software
  • Na co se ptát na pohovoru v IT firmě?25. 1. 2022 Na co se ptát na pohovoru v IT firmě? Pohovor pro většinu lidí není zrovna příjemná zkušenost a pro iťáky to platí obzvlášť. Zvlášť pokud pohovor vede někdo z HR oddělení s minimem informací. Jak a na co se na pohovoru i před […] Posted in Finance, ekonomika
  • Propad na Seznamu? Čím to?25. 9. 2010 Propad na Seznamu? Čím to? Čtyři hlavní důvody, proč váš web není na té správné pozici ve výsledcích hledání. Velmi arogantní sobotní glosa, která se patrně nedostane k lidem, kteří by ji potřebovali, aneb než […] Posted in Podnikání, Web
  • Domény INFO o jednom a dvou znacích8. 3. 2011 Domény INFO o jednom a dvou znacích Správce domény .INFO oznámil, že uvolní domény o jednom a dvou znacích (registrovat lze běžně pouze domény o třech znacích). Přidělení domény je však podmíněno podáním žádosti a zvláštním […] Posted in Web
  • 23. 7. 2019 Proč bychom si měli dávat pozor na první půjčky zdarma? Půjčka zdarma zní jako sen. Zaujme především ty, kteří potřebují rychle vytáhnout finanční trn z paty a nezadlužit se více než je zdrávo. Mnohé nebankovní instituce jim to dnes umožňují. […] Posted in Finance, ekonomika
  • Mall v Českých Budějovicích24. 11. 2012 Mall v Českých Budějovicích Stejně jako například Alza.cz, má další z velkých e-shopů sídlo v Českých Budějovicích. Slibuje dodání maximálně za dva pracovní dny, pobočka je plně bezbariérová a v přilehlém dvoře […] Posted in Jihočeský kraj
  • Google má povolení pro StreetView v ČR25. 5. 2011 Google má povolení pro StreetView v ČR Google dostal povolení od našeho Úřadu pro ochranu osobních údajů a může již snímkovat české ulice pro svou službu StreetView. Tisková zpráva úřadu: Dnešního dne byla do registru […] Posted in Web
  • Měňte dodavatele služeb kdykoli je to vhodné, ušetříte hromadu peněz9. 4. 2019 Měňte dodavatele služeb kdykoli je to vhodné, ušetříte hromadu peněz Když budete měnit dodavatele služeb kdykoli to uznáte za vhodné, přispějete ke zlepšování postavení spotřebitelů na trhu, k nižším cenám a k lepší zákaznické péči pro […] Posted in Finance, ekonomika
  • RSS22. 7. 2011 Přesměrování RSS – važte si svých čtenářů Webová verze poměrně známého časopisu 21.století používá od určité doby redakční systém WordPress. S největší pravděpodobností právě při tomto přechodu došlo zároveň ke změně adresy […] Posted in Web
Marketing
bannery

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám