• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Marketing > AdExpert – konečně tržiště bannerové reklamy

AdExpert – konečně tržiště bannerové reklamy

Luboš Kudláček 4. 4. 2011     Rubrika:  Marketing    Štítky: bannery

Logo AdExpertJednou za čas se objeví zpráva o novém systému (nebo o vstupu nějakého zahraničního na český trh) určeného ke zprostředkovávání reklamních ploch.

Často jde o nedotažená řešení s nepříliš přátelským přístupem, která se nesetkají s výrazným zájmem partnerů (natož pak inzerentů) a vzápětí upadnou do zapomnění. AdExpert funguje zhruba měsíc.

Jeho provozovatelem je Stanislav Humplík, který má mimo jiné na svědomí i ranky.cz a tamní reklamní systém určený k prodeji a nákupu textové reklamy s odkazem. Z tohoto systému také pravděpodobně vycházejí první publisheři a inzerenti, narozdíl od něj však AdExpert vkládá reklamu přes javascriptový kód. Nehrozí tak penalizace ze strany vyhledávačů, na druhou stranu však neexistuje jiná přidaná hodnota, tady inzerentovi v tomto případě záleží pouze na návštěvnosti a jejím složení.

Co AdExpert umí (stručně)

AdExpert - počet impresí

  • Měří počet impresí (i když nový publisher vypadá jako blázen, protože když vloží svůj web večer, další den se z naměřených impresí udělá průměr pro celý měsíc a vypadá to, že reklamu prodává neskutečně draze)
  • Zobrazí náhled webu a umístění banneru i v případě, že na webu ve skutečnosti vidět není (publisher musí pochopitelně vložit na web kód)
  • Pro inzerenty je k dispozici zásobník bannerů a přehledný katalog webů s možností filtrování a řazení

Proč AdExpert stojí za pozornost

Celý systém je nyní očividně stále ve vývoji a existují drobné chyby (nebo lépe řečeny nedodělky), které však majitel řeší a reaguje nejen na dotazy, ale i na podněty uživatelů. (Například zde na Webtrhu.)

(Jeho přístup by měl být mimochodem příkladem i dalším provozovatelům služeb, kteří často pouze vyčkávají, jestli to tedy udělali správně, jestli jim to vydělá peníze, nebo jestli jejich aplikaci uživatel vůbec pochopí.)

AdExpert stojí za pozornost také proto, že na českém trhu nemá prakticky konkurenci. Troufám si říct, že v této kombinaci technického řešení a fungující podpory bude zdrojem zisku pro vydělávající publishery (majitele menších a středně velkých webů, ale kdo ví, třeba i těch velkých) i spokojené inzerenty.

AdExpert.cz

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • Struktura souborů24. 7. 2011 Rotace banneru v PHP Jednoduché řešení v PHP pro případ, že potřebujete náhodně střídat banner (nebo i jiný obrázek) po každém načtení stránky. Posted in Podnikání, Web
  • Letadlem k velkým ziskům12. 7. 2010 Letadlem k velkým ziskům Někdy v roce 1996 jsem se poprvé setkal s Amway. Měl jsem i kazetu, kde Roman Hasman mluví o velkém úspěchu, finanční nezávislosti a všech těch věcech, které z toho vyplývají. Pěkně se to […] Posted in Podnikání
  • 2. 5. 2016 MPSV poskytne na rozvoj regionů 1,8 miliardy korun Ministerstvo práce a sociálních věcí vyhlásilo v rámci Operačního programu Zaměstnanost (OPZ) výzvu na podporu komunitního rozvoje. Určena je místním akčním skupinám (MAS), mezi něž z […] Posted in Finance, ekonomika, Společnost
  • CZ.NIC zpřehlední trh s doménami, zavádí certifikaci registrátorů1. 9. 2011 CZ.NIC zpřehlední trh s doménami, zavádí certifikaci registrátorů Byznys s doménovými registracemi je stále oblíbenější. Od začátku roku 2008 se jen v Česku počet firem, které tuto službu nabízí, téměř ztrojnásobil. To s sebou nese nejen cenový boj […] Posted in Web
  • Novinky30. 12. 2013 Novinky a události: Prosinec 2013 Pomyslný souboj o množství novinek na konci roku vyhrává tentokrát Google. Už mu zaplatíte jen za shlédnuté reklamy, sociální přihlašování upravil tak, že už k němu není potřeba účet na G+ […] Posted in Web
  • Google pomáhá uprchlíkům a vyzývá své uživatele k finančnímu daru16. 9. 2015 Google pomáhá uprchlíkům a vyzývá své uživatele k finančnímu daru Společnost Google věnovala již milion eur organizacím, které se zaměřují na humanitární pomoc uprchlíkům. Nyní vyzývá své uživatele, že zdvojnásobí jejich dary až do výše dalších 5 milionů […] Posted in Společnost
  • 26. 10. 2014 Chládek stáhl Klause z Národní rady pro vzdělávání – kvůli neziskovkám Ministr školství Marcel Chládek se zalekl neziskových organizací a stáhl jméno Václava Klause z přípravného výboru Národní rady pro vzdělávání, která právě vzniká. Co nám to […] Posted in Společnost
  • 23. 6. 2015 Jak probíhala mumifikace (jak vzniká mumie) Mumifikace je proces postupného vysoušení a balzamování, kterým se má zabránit rozkladu mrtvého těla. Mumie jsou známy hlavně díky starověkému Egyptu. Mumifikaci tam prováděli kněží […] Posted in Ostatní články
  • Loňský rozpočet Českých Budějovic skončil v plusu24. 1. 2013 Loňský rozpočet Českých Budějovic skončil v plusu Rozpočet města České Budějovice vykázal v minulém roce úsporu v řádu miliónů korun. „Nevyčerpali jsme prostředky ve výši asi 400 miliónů. Tyto peníze byly již částečně zapojeny na […] Posted in Jihočeský kraj
  • Jak centrální banky ovlivňují vaši peněženku: Neviditelná síla, která určuje, kolik zaplatíte za hypotéku i rohlík12. 8. 2025 Jak centrální banky ovlivňují vaši peněženku: Neviditelná síla, která určuje, kolik zaplatíte za hypotéku i rohlík Centrální banky obvykle nepatří mezi instituce, které by běžný člověk sledoval denně. Přesto mají obrovský dopad na osobní finance každého z nás – a to mnohem větší, než si většina lidí […] Posted in Finance, ekonomika
Marketing
bannery

Výběr redakce

landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze
dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Podnikání

ai
AI ve službách podnikatelů: od faktur po strategické rozhodování
stres
Psychologie podnikatele: Jak se nezbláznit ze stresu a zůstat v klidu i v chaosu

Finance

strach
Pojištění jako obchod se strachem: potřebujeme opravdu všechno?
Investice opatrně
Investice pro opatrné: Jak ochránit peníze před inflací bez velkého rizika

Web

landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
tvorba webu
Od nuly k webu: Jak vytvořit vlastní web s pomocí HTML, CSS a umělé inteligence

Marketing

reklama
Reklama pro generaci Z: proč nefunguje, co fungovalo dřív
landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze

Technika

aplikace
Softwarová závislost: máme aplikaci na všechno, ale zvládáme ještě žít?
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu – výhody, nevýhody a bezpečnostní aspekty

Cestování

fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení
cestování
Chytré cestování: Jak si užít pohodlí i s malým rozpočtem

Společnost

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
škola
Povinná školní docházka: Jak se z privilegia stala samozřejmost

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google hudba hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik sociální sítě Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize tipy tvorba webu Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám