• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Web > Seznam TIP od 1. března, překvapivě s vlastním konceptem

Seznam TIP od 1. března, překvapivě s vlastním konceptem

Luboš Kudláček 24. 2. 2011     Rubrika:  Web    Štítky: Seznam.cz, slevové servery

Média jsou plná slevových serverů a již nějakou dobu se spekuluje o nové službě Seznam.cz, která se bude jmenovat Tip. Tomáš Čupr ze Slevomatu informoval média ještě před Seznamem a ve včerejších Lidových novinách potvrdil, že již nemá o Slevomat.cz obavu – Seznam.cz prý není konkurence.

Službu představuje produktový manažer Seznamu Petr Král, který uvádí na pravou míru celý systém a vůbec smysl slevového serveru, jak jej chápe on. České slevové servery, které se inspirovaly americkým Grouponem, prý ve skutečnosti dělají úplně něco jiného, protože Groupoun.com je podle něj spíše turistický průvodce, který dává lidem tipy pro konkrétní místo v případě, že se na něj chystají.

V podstatě lze říct, že koncept je trochu jiný, ale smysl zůstává. Na Seznamu bude chybět onen soutěžní prvek a nikdo neříká předem, kolik tipů se vlastně objeví. Faktem však zůstává, že jde vlastně o další reklamní pozici na titulní straně Seznam.cz, takže inzerent zaplatí → reklama se zobrazí → Seznam vydělá.

Hlavní rozdíl je pak především v tom, že Seznam již má co nabídnout, tedy má obsah a návštěvnost – má už stálé uživatele, kterým může své tipy zobrazovat. Nepotřebuje kvůli tomu zakládat stránky na Facebooku a shánět do nich všemožnými způsoby fanoušky, nemusí platit Sklik, nemusí téměř nic.

Seznam se tedy nevydal směrem klasického, dvěstěkrát okopírovaného modelu. Naopak nabízí něco neotřelého, něco, co možná donutí více lidí jeho homepage navštěvovat. Další služba – levné věci, lákavé slevy, možná skutečné tipy, které budou zajímat i jinou cílovou skupinu.

Nakonec tedy bude chybět pouze soutěžní prvek (i když ne úplně, podle lidových novin popsal Petr Král princip fungování tak, že uživatel dostane možnost koupit si kupon se slevou v tom případě, že se například podívá na Seznam včas, že je náhodně vybrán, nebo má svátek), ale nikdo také neřekl, že onen Tip nemůže být omezen například počtem kusů.

Seznam Tip by mohl být do budoucna ve skutečnosti zajímavější než současné slevové servery a dovolím si pochybovat o tom, že pro ně není se svou novou službou konkurencí.

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • Novinky17. 9. 2011 Novinky posledních dní – září 2011 Aneb hodně se toho nakupilo a jsou to věci, které se může hodit vědět. Google představil český Chrome Web Store, Nová má vlastní agregátor slevových nabídek, bloggeři registrovaní na […] Posted in Ostatní články
  • Email Seznam.cz sám filtruje obchodní sdělení13. 2. 2015 Email Seznam.cz sám filtruje obchodní sdělení Po Gmailu se i Seznam.cz pouští do automatického filtrování došlých e-mailových zpráv a ty obchodní chce vkládat do zvláštní složky. Z té je navíc po devadesáti dnech sám […] Posted in Web
  • Seznam.cz12. 2. 2015 Seznam mění S-Rank a kvalita webu nevstupuje do výpočtů fulltextu Seznam.cz uveřejnil na svém blogu informaci o úpravě algoritmu pro výpočet S-Ranku a zároveň upozornil, že jeho hodnota nemá vliv na výsledky vyhledávání. Aktualizovaný […] Posted in Web
  • Sklik nabídne pomoc agenturám, zatím ale jenom těm největším25. 9. 2014 Sklik nabídne pomoc agenturám, zatím ale jenom těm největším Začátkem příštího roku spustí Sklik program certifikovaných agentur. Dle slov zástupců tohoto PPC systému je smyslem a cílem zpřehlednit trh agentur pro inzerenty. Základní […] Posted in Podnikání
  • Značka Sklik22. 9. 2014 Nové značení inzerátů Skliku ve vyhledávání Seznam představil definitivní podobu označení placené reklamy ve výsledcích hledání. Je naprosto stejné (možná s jiným barevným odstínem), jako má Google. Placené inzeráty Sklik […] Posted in Web
  • SPIR se účastní protestů proti Googlu, kdy přijde řada na Seznam?27. 5. 2014 SPIR se účastní protestů proti Googlu, kdy přijde řada na Seznam? Sdružení pro internetovou reklamu v ČR, z.s.p.o. (SPIR), jehož členy jsou především velké firmy a mezi nimi i Seznam.cz, se účastní antimonopolního řízení, které vede Evropská komise proti […] Posted in Web
  • Seznam.cz mění SERP, vzhled webu bude důležitější13. 11. 2013 Seznam.cz mění SERP, vzhled webu bude důležitější Zamyšlení nad důsledky nového vzhledu výsledků hledání. Seznam.cz oznámil zhruba v polovině října nový vzhled výsledků vyhledávání. Popisek webu ztrácí význam a úspěšný bude ten web, […] Posted in Web
  • 11. 10. 2013 Nová aplikace pro Android od Seznamu – Sbazar.cz Po aktualizaci aplikace Mapy.cz, která nebyla přijata zrovna s nadšením, viz zprávička Nová mobilní aplikace Mapy.cz se uživatelům příliš nelíbí, přichází Seznam s aplikací pro Sbazar.cz, […] Posted in Technika, software
  • 5. 9. 2013 Seznam spustí web s nabídkami práce Volná místa.cz Seznam.cz uvede v pondělí 9. září do provozu novou službu s názvem Volná místa. Půjde o jednoduchý web s nabídkami pracovních pozic všech profesí. Podle průzkumu, který Seznam.cz […] Posted in Podnikání
  • Co se hledá na Seznamu najdete aktuálně na Twitteru22. 8. 2013 Co se hledá na Seznamu najdete aktuálně na Twitteru Seznam skokanů, tedy vyhledávacích dotazů, u nichž došlo aktuálně k výraznému nárůstu hledanosti, zveřejňuje nyní Seznam.cz na Twitteru. V tweetu je vždy uveden skokan – tedy dotaz, […] Posted in Web, Marketing
Web
Seznam.czslevové servery

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám