• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro ekonomicky aktivní lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Ostatní články > O2 poskytuje na sociálních sítích plnohodnotnou zákaznickou péči

O2 poskytuje na sociálních sítích plnohodnotnou zákaznickou péči

Redakce NETzin.cz 24. 5. 2011     Rubrika:  Ostatní články    Štítky: Facebook, Telefónica O2, Twitter

Telefónica Czech Republic vytvořila speciální tým, který poskytuje zákazníkům O2 podporu na sociálních sítích. Čtyřčlenný tým specialistůje je k dispozici každý den od 8 do 20 hodin včetně víkendů. Zákazníci, kteří upřednostňují komunikaci na komunitních webech, se s nimi snadno spojí na profilu O2 CZ na Facebooku, Twitteru nebo na YouTube kanále O2 v nové sekci O2 Guru. Ta obsahuje videonávody, jež jednoduše ukazují, jak používat či nastavovat vybrané O2 služby.

„V souvislosti se silným komunikačním potenciálem komunitních webů, chceme být našim zákazníkům plně k dispozici i tam. V tuhle chvíli máme přes šedesát tisíc fanoušků na Facebooku a více než tisíc followerů na Twitteru a jejich počet se dynamicky zvyšuje, stejně jako počet dotazů, které přes tyto kanály přicházejí. V blízké době navíc plánujeme na našich webových stránkách otevřít diskuzní fórum, které by primárně sloužilo k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat. Otevřením fóra chceme vyjít vstříc i zákazníkům, kteří na internetu komunitní sítě příliš nevyhledávají,“ říká Jindřich Fremuth, ředitel on-line divize společnosti Telefónica Czech Republic.

Telefónica rozšířila služby zákaznické péče i na sociální sítě se základnou na Facebooku. Speciálně vytvořený tým operátorů (Sandra, Jirka, Mirek, Petr) nabízí na oficiálním facebookovém a twitterovém profilu společnosti a na YouTube kanále O2 v sekci O2 Guru všem zákazníkům odbornou pomoc, rady a odpovědi na jakékoliv dotazy.

Kromě standardní možnosti zapojit se do diskuzí pod příspěvky nebo videonávody lze využít unikátní formulář, umístěný na facebookovém profilu. Do formuláře uvede uživatel své kontaktní údaje a záležitost, se kterou potřebuje pomoci. Navíc si zvolí konkrétního člena specializovaného týmu, který na dotaz v co nejkratší době zareaguje a je za jeho zodpovězení nebo vyřešení situace až do konce zodpovědný. Průběžně také uživatele informuje o stavu řešení.

Profily společnosti Telefónica Czech Republic na sociálních sítích:

http://www.facebook.com/o2cz

http://twitter.com/#!/O2_CZ

http://www.youtube.com/o2cz#g/c/20EF2074351A75E9

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Novinky31. 10. 2013 Novinky a události: Říjen 2013 Zatímco na Facebooku konečně můžeme editovat příspěvky, reklama se bude vybírat podle zpětné vazby a přibydou tlačítka stránek pro následování a recenze, Google bude zobrazovat naše fotky […] Posted in Web
  • Google+ zatím Facebooku na paty nešlape17. 1. 2012 Google+ zatím Facebooku na paty nešlape Českému komunitnímu rybníku vládne Facebook. Kromě něj se ročních nárůstů dočkaly jen ČSFD, LinkedIn a Google+. Posledně jmenovanému však ještě nenarostly zuby, aby mohl poměřit své síly s […] Posted in Web
  • Francie: V televizi a rádiu zákaz skryté reklamy na Facebook a Twitter4. 6. 2011 Francie: V televizi a rádiu zákaz skryté reklamy na Facebook a Twitter Málokdy se můžu ztotožnit s internetovou politikou francouzských úřadů, ale tentokrát musím souhlasit s tamním regulátorem, který známé televizní "staňte se našimi fanoušky na Facebooku" […] Posted in Web
  • O2 Kachničky – jedna z nejefektivnějších kampaní na českém Facebooku14. 3. 2011 O2 Kachničky – jedna z nejefektivnějších kampaní na českém Facebooku Na českém Facebooku se objevilo během dvou týdnů 16 000 originálních kachniček. Jsou ze speciální herní aplikace, která každému umožňuje vytvořit si vlastní kachničku a soutěžit s ní o […] Posted in Ostatní články
  • 22. 1. 2011 TweetDeck – správa všech sociálních účtů v jednom Aplikace s názvem TweetDeck umí zobrazit v jednom okně účty na Twitteru, Facebooku a dalších sociálních sítích. Uživatel má tak přehledně všechny tweety i statusy, může psát své a co víc, […] Posted in Web
  • Google hledá v reálném čase na sociálních sítích1. 3. 2010 Google hledá v reálném čase na sociálních sítích Google umí hledat na zveřejněných místech Facebooku a na ostatních sociálních sítích. Tyto výsledky nabízí v reálném čase. Bude stačit použít upřesnění, tedy Zobrazit možnosti → Updates. […] Posted in Web
  • Co sdílet na firemní stránce Facebooku19. 8. 2019 Co sdílet na firemní stránce Facebooku Základní rada zní: Sdílejte to, co zajímá vaši cílovou skupinu. Veškerý projevený zájem (komentáře, kliky, konverze) definuje vaše publikum a vaše publikum se musí skládat z vašich […] Posted in Marketing
  • Typy reklamních sdělení pomohou při vytváření funkčních kampaní s ohledem na lidské emoce a instinkty30. 7. 2019 Typy reklamních sdělení pomohou při vytváření funkčních kampaní s ohledem na lidské emoce a instinkty Přináším opět trochu teorie (s příklady), která může pomoci rozvinout celkovou strategii online reklamních kampaní. Každý druh reklamy může zaujmout jiný typ lidí v jednom běžném […] Posted in Podnikání, Marketing
  • 8. 7. 2015 Jak vydělat na internetu Internet se stal finančním zdrojem a podkladem podnikání pro nemálo lidí a firem. Slouží jako finanční zprostředkovatel, s jeho pomocí je možné vybudovat si pasivní příjem nebo rozjet […] Posted in Podnikání
  • O2 TV zjednodušuje nabídku a ruší podmínky mít od O2 také internet27. 5. 2015 O2 TV zjednodušuje nabídku a ruší podmínky mít od O2 také internet Operátor O2 představil nové tarify služby O2 TV, jejichž součástí je i nový kanál O2 Sport s exkluzivním sportovním obsahem. Televizi od O2 si navíc bude moci pořídit každý bez ohledu na […] Posted in Technika, software
Ostatní články
FacebookTelefónica O2Twitter

Finance

cestování
Cestovní pojištění: Jak vybrat to správné
Sázíme budoucnost
Nový grant podpoří výsadbu stromů i vodu v krajině
energie
Spotové ceny energií: Výhody a nevýhody pro koncové odběratele

Společnost

pes
Historie chovu psů: Od domestikace po moderní plemena
1984
Recenze knihy 1984 – George Orwell
kocour
Od divokých šelem k domácím mazlíčkům – kočky a lidé – tisíce let společné historie

Podnikání

asset management
Máte přehled o svém IT? Bez asset managementu těžko
fleet management
Moc papírování, málo kontroly? Vsaďte na fleet management a mějte firemní vozidla pod kontrolou
automatizace
Automatizace online podnikání: Nástroje a tipy pro úsporu času

Marketing

TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout
Navigační, kontextové, dynamické: 3 typy interních SEO odkazů, které musíte znát

Web

vlastní typy obsahu ve WordPressu
Vlastní typy obsahu ve WordPressu snadno a rychle
HTML
Hover efekt v HTML: Jak přidat interaktivitu pomocí CSS
Navigační, kontextové, dynamické: 3 typy interních SEO odkazů, které musíte znát

Technika

asset management
Máte přehled o svém IT? Bez asset managementu těžko
profylaxe tiskárny
Pravidelný servis tiskárny = až 27 % úspory na provozních nákladech? Tady je důkaz!
energie
Spotové ceny energií: Výhody a nevýhody pro koncové odběratele

Cestování

Rozhledna Slabošovka
Tip na výlet: Rozhledna Slabošovka u Besednice v jižních Čechách
cestování
Cestovní pojištění: Jak vybrat to správné
moře
Cesta autem do Chorvatska v roce 2025 – Co je potřeba vědět?

Nejpoužívanější štítky

Android banky ceny Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti energie eshop Facebook Google hudba hypotéka investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze politika příroda půjčky reklama rozhovor Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC virtuální operátor Vodafone Vánoce výstava WordPress ČNB
  • Encyklopedie
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • správa webových stránek websi.cz
  • napište nám