• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > Tržby společnosti Seznam.cz v roce 2011 překonaly 2,6 miliardy korun

Tržby společnosti Seznam.cz v roce 2011 překonaly 2,6 miliardy korun

Redakce NETzin.cz 14. 6. 2012     Rubrika:  Podnikání    Štítky: Seznam.cz

Seznam.cz v roce 2011 meziročně rostl o 19 %, jeho tržby dosáhly 2,681 mld. Kč. Provozní zisk společnosti Seznam.cz za rok 2011 překonal miliardu. Pro letošní rok Seznam.cz chystá další velké produktové inovace – turistické mapy či nový Email.

Seznam.cz je stále růstovou společností. Po úspěšném roce 2010 se mu i loni podařilo růst rychleji než trhu. Celkové tržby z reklamy překonaly 2,6 miliardy korun. V roce 2011 byl nejrychleji rostoucí službou Seznam TIP. Příjmy z této služby rostly napříč celým portfoliem služeb společnosti Seznam.cz nejrychleji. Co se objemu tržeb týká, již tradičně nejvíce peněz přinesl reklamní PPC systém Sklik.

„Podnikání společnosti Seznam.cz je založeno na čtyřech základních pilířích: vyhledávání včetně reklamního systému Sklik, službě Firmy.cz, reklamou na obsahových (Novinky.cz, Super.cz atd.) a oborových službách (Sreality.cz, Sauto.cz atd.). Zatímco dříve tvořila každá z nich zhruba čtvrtinu, nyní se poměr posouvá. Sklik už tvoří 30 % našich příjmů a tržby ze zápisů ve firemním katalogu zůstávají stabilní, proto se jejich podíl na celkovém neustále rostoucím obratu společnosti Seznam.cz snižuje, nyní představuje zhruba 20 %,“ připomněl Pavel Zima, generální ředitel společnosti Seznam.cz.

Úměrně tržbám roste společnost Seznam.cz i v počtu zaměstnanců. Na konci roku 2011 jich měla již 867, což představuje 10% růst oproti roku 2010. „I v letošním roce nabíráme další zaměstnance. Rozhodli jsme se hodně investovat do produktových inovací i zpět do firmy, tedy do našich zaměstnanců, nákupu technologií atd. Od začátku roku nás už je zase o 66 více než na konci roku 2011. A máme v plánu ještě další lidi do konce roku přijmout. Seznam.cz tedy roste po všech stránkách,“ dodává Michal Feix, výkonný ředitel společnosti Seznam.cz.

Hlavní produktové inovace pro rok 2012

„Nejvíce pozornosti letos soustředíme na nový Seznam.cz Email. Máme za sebou betu, kam se nám přihlásilo 12 000 dobrovolníků. Nedávno jsme spustili pilotní stěhování a do nové podoby Seznam.cz Emailu převedli dalších 50 000 našich uživatelů. Nyní ladíme poslední úpravy – například opravu překlepů a další funkcionality, o které si betatesteři i další uživatelé říkají, a během léta budeme začínat s převáděním našich uživatelů. Převést všech 7,5 milionů aktivních emailových schránek nám zabere zhruba 3 měsíce,“ uvádí k jedné z produktových inovací Pavel Zima, generální ředitel společnosti Seznam.cz, který si od začátku roku 2012 vzal na starosti i roli produktového ředitele a s ní i přímé řízení produktů společnosti Seznam.cz.

Od začátku roku již Seznam.cz ukázal, že to s produktovými inovacemi myslí zcela vážně. Představil novou podobu služby Sport.cz, nové a jednodušší počasí a v neposlední řadě i novou internetovou hudební televizi Mixér.cz. „Hudební televizi Mixér.cz jsme spustili zhruba před měsícem. Za tu dobu se ukázalo, že jsme se vydali správným směrem. Již nyní má Mixér.cz trojnásobek uživatelů, než měla klipová část Stream.cz streammusic.cz, kteří si ale přehrávají desetinásobně více klipů než kdykoliv dříve. To však není strop pro tuto službu, rozhodně v ní vidíme další potenciál, a i proto nám začátkem tohoto týdne začala reklamní kampaň, která akcentuje jednoduchost využití služby a její hlavní výhodu: hudbu nemusíte hledat, prostě si pustíte proud klipů dle aktuální nálady a necháte se bavit,“ poukazuje na výhody služby Mixér.cz Pavel Zima.

Na léto si Seznam.cz připravil speciální dárek pro všechny české turisty. V prvních červencových dnech najdou na serveru Mapy.cz zcela nové turistické mapy, kterým nebude chybět ani plánovač cest. „Po loňské akvizici digitální divize PLANstudia vytváříme vlastní zcela nové mapové dílo s cílem na aktuálnost a detailnost mapových podkladů. Chceme nabízet ty nejlepší on-line mapy, které v ČR jsou. Nové turistické mapy nabídneme až do měřítka 1:5000, řádově podrobnější než srovnatelná mapová díla na trhu. Díky turistickému plánovači si bude každý moci svůj výlet naplánovat a itinerář cesty si vytisknout,“ představuje některé plánované úpravy turistických map na Mapy.cz Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz.

Nové turistické mapy
Srovnejte současnou podobu turistické mapy s rozpracovanou verzí, jejíž ostrou a finální podobu Seznam.cz představí v červenci 2012.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Email Seznam.cz sám filtruje obchodní sdělení13. 2. 2015 Email Seznam.cz sám filtruje obchodní sdělení Po Gmailu se i Seznam.cz pouští do automatického filtrování došlých e-mailových zpráv a ty obchodní chce vkládat do zvláštní složky. Z té je navíc po devadesáti dnech sám […] Posted in Web
  • Seznam.cz12. 2. 2015 Seznam mění S-Rank a kvalita webu nevstupuje do výpočtů fulltextu Seznam.cz uveřejnil na svém blogu informaci o úpravě algoritmu pro výpočet S-Ranku a zároveň upozornil, že jeho hodnota nemá vliv na výsledky vyhledávání. Aktualizovaný […] Posted in Web
  • Sklik nabídne pomoc agenturám, zatím ale jenom těm největším25. 9. 2014 Sklik nabídne pomoc agenturám, zatím ale jenom těm největším Začátkem příštího roku spustí Sklik program certifikovaných agentur. Dle slov zástupců tohoto PPC systému je smyslem a cílem zpřehlednit trh agentur pro inzerenty. Základní […] Posted in Podnikání
  • Značka Sklik22. 9. 2014 Nové značení inzerátů Skliku ve vyhledávání Seznam představil definitivní podobu označení placené reklamy ve výsledcích hledání. Je naprosto stejné (možná s jiným barevným odstínem), jako má Google. Placené inzeráty Sklik […] Posted in Web
  • SPIR se účastní protestů proti Googlu, kdy přijde řada na Seznam?27. 5. 2014 SPIR se účastní protestů proti Googlu, kdy přijde řada na Seznam? Sdružení pro internetovou reklamu v ČR, z.s.p.o. (SPIR), jehož členy jsou především velké firmy a mezi nimi i Seznam.cz, se účastní antimonopolního řízení, které vede Evropská komise proti […] Posted in Web
  • Seznam.cz mění SERP, vzhled webu bude důležitější13. 11. 2013 Seznam.cz mění SERP, vzhled webu bude důležitější Zamyšlení nad důsledky nového vzhledu výsledků hledání. Seznam.cz oznámil zhruba v polovině října nový vzhled výsledků vyhledávání. Popisek webu ztrácí význam a úspěšný bude ten web, […] Posted in Web
  • 11. 10. 2013 Nová aplikace pro Android od Seznamu – Sbazar.cz Po aktualizaci aplikace Mapy.cz, která nebyla přijata zrovna s nadšením, viz zprávička Nová mobilní aplikace Mapy.cz se uživatelům příliš nelíbí, přichází Seznam s aplikací pro Sbazar.cz, […] Posted in Technika, software
  • 5. 9. 2013 Seznam spustí web s nabídkami práce Volná místa.cz Seznam.cz uvede v pondělí 9. září do provozu novou službu s názvem Volná místa. Půjde o jednoduchý web s nabídkami pracovních pozic všech profesí. Podle průzkumu, který Seznam.cz […] Posted in Podnikání
  • Co se hledá na Seznamu najdete aktuálně na Twitteru22. 8. 2013 Co se hledá na Seznamu najdete aktuálně na Twitteru Seznam skokanů, tedy vyhledávacích dotazů, u nichž došlo aktuálně k výraznému nárůstu hledanosti, zveřejňuje nyní Seznam.cz na Twitteru. V tweetu je vždy uveden skokan – tedy dotaz, […] Posted in Web, Marketing
  • Nová mobilní aplikace Mapy.cz se uživatelům příliš nelíbí10. 8. 2013 Nová mobilní aplikace Mapy.cz se uživatelům příliš nelíbí Novou mobilní aplikaci Mapy.cz představil Seznam v polovině července a 12. srpna začíná hlavní část marketingové kampaně - startuje totiž reklamní televizní spot. Samotní uživatelé ale […] Posted in Technika, software
Podnikání
Seznam.cz

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám