• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > Tipy na nástroje, díky kterým budete mít e-mailing dokonale pod palcem

Tipy na nástroje, díky kterým budete mít e-mailing dokonale pod palcem

Lenka Pavlíková 25. 10. 2019     Rubrika:  Podnikání    Štítky: e-mail marketing

Třeba už nějaké e-maily svým zákazníkům rozesíláte, ale tak nějak cítíte, že tenhle bod vaší strategie nemá patřičný řád. Možná o e-mailingu prozatím uvažujete a jste si vědomi, že je stoprocentně užitečnou součástí marketingu. Ať už jste e-mailingem nepolíbení nebo za sebou máte jen nějaké to letmé oťukávání, určitě se vám budou hodit naše tipy na nástroje, které vám v oblasti e-mailového marketingu dost usnadní život.

e-mailing

e-mailing – ilustrační foto

Díky e-mailingovým nástrojům bude celá vaše rozesílka snazší, efektivnější a budete díky ní moci oslovovat jak své stálé zákazníky, tak ty, kteří u vás kdysi nakoupili a pak se už z nějakého důvodu nevrátili. Cílit bude možné také na potenciální zájemce o vaše služby nebo zboží. Vyberte si e-mailingový nástroj a popusťte uzdu své fantazii při sestavování kampaní, při nichž můžete využívat navržené šablony nebo si vytvořit vlastní.

Jak při výběru nástroje postupovat

Nenechte se unést radami ostatních, který e-mailingový nástroj je nejlepší. Ano, můžete si vzít mustr od někoho jiného, ale při výběru toho správného nástroje právě pro vás raději postupujte podle následujících 3 bodů.

  1. Rozmyslete si, co od nástroje očekáváte – už tady pochopíte, že není namístě řídit se tím, co dělají ostatní. Každý totiž může nástroj používat k jinému účelu. Chcete rozesílat newslettery, nebo se do toho chystáte víc šlápnout a chcete se pustit do složitější marketingové propagace?
  2. Seznamte se s různými nástroji – na trhu jich je poměrně dost. Abyste je nemuseli složitě vyhledávat, doporučujeme vám stránku Mailujeme.cz, kde jsou shrnuty nejpoužívanější e-mailingové nástroje s detailním popisem a srovnáním.
  3. Vyberte si nástroj pro vaše potřeby – až budete vybírat z jednotlivých nástrojů, zaměřte se na technické řešení odesílání zpráv. Důležitý pro vás bude určitě i jazyk, který nástroj používá. Chcete, aby byl váš e-mailingový nástroj v češtině, nebo může být v cizím jazyce? Kolik peněz do něj můžete teď a v budoucnu investovat? Vyhovovat by vám mělo i uživatelské prostředí.

Pětice nejpoužívanějších e-mailingových nástrojů

Na trhu je e-mailingových nástrojů víc než dost. Jejich cíl je stejný, přesto se od sebe liší. Představíme vám 5 nástrojů, které lidé v našem okolí používají nejčastěji a my jsme si je vlastnoručně vyzkoušeli:

  1. GetResponse – placený nástroj, ke kterému budete potřebovat znalost angličtiny. Možná se v něm budete hůře orientovat, ale pokud to zvládnete, nástroj se vám odvděčí kvalitní službou od pokročilé marketingové automatizace přes nástroje pro pořádání webinářů až po velké množství integrací.
  2. SmartEmailing – vida, máme tu nástroj v češtině, který zvládnou i úplní začátečníci. Nicméně i tak nechybí různé pokročilejší funkce. Pro radu se můžete navíc obrátit na zákaznickou podporu. SmartEmailing můžete pro prvních 200 kontaktů používat zdarma.
  3. Drip – nástroj v angličtině, na kterém se vám zalíbí pokročilá marketingová automatizace, možnost pracovat s individuálními kontakty a intuitivní ovládání. Prvních 14 dní si Drip užijete zdarma, pak je ale třeba počítat s poměrně vysokými náklady.
  4. MailChimp – i když je v angličtině, zvládnou ho i začátečníci. Pokročilí uživatelé na něm ocení třeba možnost přepnutí na HTML editor přímo z šablony. Pro první 2 000 kontaktů můžete MailChimp používat zdarma. Pak je sice placený, rozhodně ale levnější než konkurenční nástroje.
  5. Ecomail – český nástroj s kvalitní zákaznickou podporou, jehož funkce se neustále zlepšují. Umožňuje napojení na Shoptet platformu, tracking zásilek nebo třeba posílání objednávek. Do 200 kontaktů můžete využívat Ecomail zdarma.

Máte nástroj? Tak hurá do práce!

Do e-mailingu se mohou pustit i laici. Na složitější akce to ale bude chtít specialistu z oboru. Nejde totiž jen o technické zvládnutí nástroje a pochopení uživatelského prostředí. Kvalitní e-mailing si žádá také propracované texty, bezchybnost a v neposlední řadě i pravidelnou kontrolu výsledků. Chcete přece probudit konverze, nebo ne?

Autor:   Lenka Pavlíková

Podobné články

  • Marketing s malým rozpočtem: Jak dělat velké věci bez milionových investic4. 9. 2025 Marketing s malým rozpočtem: Jak dělat velké věci bez milionových investic V dnešní době přeplněné reklamou a online konkurencí se může zdát, že bez velkého rozpočtu nemá smysl vůbec začínat. Opak je však pravdou. S trochou kreativity, strategického přemýšlení a […] Posted in Marketing
  • 10 tipů pro úspěšný e-mail marketing24. 6. 2025 10 tipů pro úspěšný e-mail marketing E-mail marketing je stále jedním z nejefektivnějších nástrojů online komunikace se zákazníky. Když se dělá správně, může přinést vysokou návratnost investice, posílit vztahy se zákazníky a […] Posted in Marketing
  • Čistý zisk Skupiny České dráhy loni dosáhl 882 milionů korun, osobní doprava je ale dále ztrátová28. 4. 2017 Čistý zisk Skupiny České dráhy loni dosáhl 882 milionů korun, osobní doprava je ale dále ztrátová Čistý zisk Skupiny České dráhy loni dosáhl podle Mezinárodních standardů účetního výkaznictví (IFRS) 882 milionů korun. Je to vůbec nejlepší výsledek od roku 2009, kdy České dráhy začaly […] Posted in Podnikání
  • 13. 6. 2014 Diskuze na zpravodajských serverech si přeje 77 procent lidí Podle výsledků průzkumu agentury InsightLab, do něhož bylo zařazeno 500 respondentů starších 15 let, si lidé přejí zachování diskuzí na zpravodajských serverech. Zrušení by znamenalo […] Posted in Web
  • Proces výroby papíru: Od dřeva až na školní lavice a do kanceláří28. 4. 2024 Proces výroby papíru: Od dřeva až na školní lavice a do kanceláří Papír je každodenní materiál, který je nezbytný pro mnoho aspektů našeho života, od psaní a tisku po balení a hygienické účely. Ale jak vlastně vzniká papír, který používáme […] Posted in Technika, software
  • Jan Polzer: Napsat knihu není složité25. 4. 2010 Jan Polzer: Napsat knihu není složité Autor několika odborných knih Jan Polzer je znám především první českou knihou o systému Drupal (aplikace pro správu webového obsahu). Kniha se dočkala svého druhého vydání a čtenářům […] Posted in Ostatní články
  • 10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy14. 6. 2025 10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy Svět se mění rychleji než kdy dřív – a technologie jsou tím hlavním motorem. Už teď vidíme náznaky budoucnosti, kterou bychom si ještě před pár lety spojovali jen se sci-fi. Do roku 2030 […] Posted in Technika, software
  • Děti věnují médiím v průměru čtyři hodiny denně27. 10. 2012 Děti věnují médiím v průměru čtyři hodiny denně Podle letošního průzkumu životního stylu dětí tráví české děti konzumací médií v průměru kolem čtyř hodin denně. Nejvíce času děti věnují televiznímu obsahu, naprostá většina z nich […] Posted in Společnost
  • CZ.NIC hlásí 1 milion registrovaných domén .CZ19. 11. 2012 CZ.NIC hlásí 1 milion registrovaných domén .CZ Před malou chvílí oznámilo sdružení CZ.NIC rovný jeden milion registrovaných domén .CZ. Je škoda, že ze statistik nelze vyčíst počet jednotlivých držitelů, protože je celkem jasné, […] Posted in Web
  • Zákaz entit ve FCK editoru6. 2. 2010 Zákaz entit ve FCK editoru Pokud jste se rozhodli používat v Drupalu FCK editor, pravděpodobně se setkáte s tím, že při psaní zaměňuje české znaky s diakritikou za HTML entity, které jsou místo klasických písmen ve […] Posted in Web
Podnikání
e-mail marketing

Výběr redakce

landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze
dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Podnikání

ai
AI ve službách podnikatelů: od faktur po strategické rozhodování
stres
Psychologie podnikatele: Jak se nezbláznit ze stresu a zůstat v klidu i v chaosu

Finance

strach
Pojištění jako obchod se strachem: potřebujeme opravdu všechno?
Investice opatrně
Investice pro opatrné: Jak ochránit peníze před inflací bez velkého rizika

Web

landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
tvorba webu
Od nuly k webu: Jak vytvořit vlastní web s pomocí HTML, CSS a umělé inteligence

Marketing

reklama
Reklama pro generaci Z: proč nefunguje, co fungovalo dřív
landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze

Technika

aplikace
Softwarová závislost: máme aplikaci na všechno, ale zvládáme ještě žít?
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu – výhody, nevýhody a bezpečnostní aspekty

Cestování

fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení
cestování
Chytré cestování: Jak si užít pohodlí i s malým rozpočtem

Společnost

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
škola
Povinná školní docházka: Jak se z privilegia stala samozřejmost

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google hudba hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik sociální sítě Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize tipy tvorba webu Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám