• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > Tipy na nástroje, díky kterým budete mít e-mailing dokonale pod palcem

Tipy na nástroje, díky kterým budete mít e-mailing dokonale pod palcem

Lenka Pavlíková 25. 10. 2019     Rubrika:  Podnikání    Štítky: e-mail marketing

Třeba už nějaké e-maily svým zákazníkům rozesíláte, ale tak nějak cítíte, že tenhle bod vaší strategie nemá patřičný řád. Možná o e-mailingu prozatím uvažujete a jste si vědomi, že je stoprocentně užitečnou součástí marketingu. Ať už jste e-mailingem nepolíbení nebo za sebou máte jen nějaké to letmé oťukávání, určitě se vám budou hodit naše tipy na nástroje, které vám v oblasti e-mailového marketingu dost usnadní život.

e-mailing

e-mailing – ilustrační foto

Díky e-mailingovým nástrojům bude celá vaše rozesílka snazší, efektivnější a budete díky ní moci oslovovat jak své stálé zákazníky, tak ty, kteří u vás kdysi nakoupili a pak se už z nějakého důvodu nevrátili. Cílit bude možné také na potenciální zájemce o vaše služby nebo zboží. Vyberte si e-mailingový nástroj a popusťte uzdu své fantazii při sestavování kampaní, při nichž můžete využívat navržené šablony nebo si vytvořit vlastní.

Jak při výběru nástroje postupovat

Nenechte se unést radami ostatních, který e-mailingový nástroj je nejlepší. Ano, můžete si vzít mustr od někoho jiného, ale při výběru toho správného nástroje právě pro vás raději postupujte podle následujících 3 bodů.

  1. Rozmyslete si, co od nástroje očekáváte – už tady pochopíte, že není namístě řídit se tím, co dělají ostatní. Každý totiž může nástroj používat k jinému účelu. Chcete rozesílat newslettery, nebo se do toho chystáte víc šlápnout a chcete se pustit do složitější marketingové propagace?
  2. Seznamte se s různými nástroji – na trhu jich je poměrně dost. Abyste je nemuseli složitě vyhledávat, doporučujeme vám stránku Mailujeme.cz, kde jsou shrnuty nejpoužívanější e-mailingové nástroje s detailním popisem a srovnáním.
  3. Vyberte si nástroj pro vaše potřeby – až budete vybírat z jednotlivých nástrojů, zaměřte se na technické řešení odesílání zpráv. Důležitý pro vás bude určitě i jazyk, který nástroj používá. Chcete, aby byl váš e-mailingový nástroj v češtině, nebo může být v cizím jazyce? Kolik peněz do něj můžete teď a v budoucnu investovat? Vyhovovat by vám mělo i uživatelské prostředí.

Pětice nejpoužívanějších e-mailingových nástrojů

Na trhu je e-mailingových nástrojů víc než dost. Jejich cíl je stejný, přesto se od sebe liší. Představíme vám 5 nástrojů, které lidé v našem okolí používají nejčastěji a my jsme si je vlastnoručně vyzkoušeli:

  1. GetResponse – placený nástroj, ke kterému budete potřebovat znalost angličtiny. Možná se v něm budete hůře orientovat, ale pokud to zvládnete, nástroj se vám odvděčí kvalitní službou od pokročilé marketingové automatizace přes nástroje pro pořádání webinářů až po velké množství integrací.
  2. SmartEmailing – vida, máme tu nástroj v češtině, který zvládnou i úplní začátečníci. Nicméně i tak nechybí různé pokročilejší funkce. Pro radu se můžete navíc obrátit na zákaznickou podporu. SmartEmailing můžete pro prvních 200 kontaktů používat zdarma.
  3. Drip – nástroj v angličtině, na kterém se vám zalíbí pokročilá marketingová automatizace, možnost pracovat s individuálními kontakty a intuitivní ovládání. Prvních 14 dní si Drip užijete zdarma, pak je ale třeba počítat s poměrně vysokými náklady.
  4. MailChimp – i když je v angličtině, zvládnou ho i začátečníci. Pokročilí uživatelé na něm ocení třeba možnost přepnutí na HTML editor přímo z šablony. Pro první 2 000 kontaktů můžete MailChimp používat zdarma. Pak je sice placený, rozhodně ale levnější než konkurenční nástroje.
  5. Ecomail – český nástroj s kvalitní zákaznickou podporou, jehož funkce se neustále zlepšují. Umožňuje napojení na Shoptet platformu, tracking zásilek nebo třeba posílání objednávek. Do 200 kontaktů můžete využívat Ecomail zdarma.

Máte nástroj? Tak hurá do práce!

Do e-mailingu se mohou pustit i laici. Na složitější akce to ale bude chtít specialistu z oboru. Nejde totiž jen o technické zvládnutí nástroje a pochopení uživatelského prostředí. Kvalitní e-mailing si žádá také propracované texty, bezchybnost a v neposlední řadě i pravidelnou kontrolu výsledků. Chcete přece probudit konverze, nebo ne?

Autor:   Lenka Pavlíková

Podobné články

  • 10 tipů pro úspěšný e-mail marketing24. 6. 2025 10 tipů pro úspěšný e-mail marketing E-mail marketing je stále jedním z nejefektivnějších nástrojů online komunikace se zákazníky. Když se dělá správně, může přinést vysokou návratnost investice, posílit vztahy se zákazníky a […] Posted in Marketing
  • 22. 10. 2014 Na zlatých mincích ČNB budou hrady Česká národní banka představila nový emisní plán pamětních mincí na období 2016 až 2020. Jeho součástí budou dva tematické cykly. Desetidílný cyklus zlatých mincí v nominální hodnotě 5 000 […] Posted in Finance, ekonomika
  • Ušetřete na operačním systému s Linuxem29. 5. 2014 Ušetřete na operačním systému s Linuxem Nejen v souvislosti s koncem podpory operačního systému Windows XP se před lidmi vynořila otázka, co nového koupit a jaký operační systém si pořídit. Většina šla prostě do obchodu a […] Posted in Technika, software
  • sms.cz - stahování30. 12. 2014 SMS.cz umožňuje stahování televizních pořadů Program na SMS.cz má novou funkci, které říká "rekordér zdarma". Jde o možnost vybrat si v televizním programu TVprogram.cz (tv.sms.cz) konkrétní pořad a klikem na příslušnou ikonu spustit […] Posted in Web
  • Od Turinga po superinteligenci: Příběh umělé inteligence, který teprve začíná26. 5. 2025 Od Turinga po superinteligenci: Příběh umělé inteligence, který teprve začíná Umělá inteligence – pojem, který ještě před pár desetiletími zněl jako čistá science fiction, dnes rezonuje ve všech sférách našeho života. Od doporučovacích algoritmů na Netflixu přes […] Posted in Technika, software
  • Investice do display reklamy v září 201116. 11. 2011 Investice do display reklamy v září 2011 V říjnu 2011 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě více než 435 milionů korun. Meziměsíčně došlo k navýšení výdajů o 34,4 milionů korun (8,6 […] Posted in Marketing
  • SPIR se účastní protestů proti Googlu, kdy přijde řada na Seznam?27. 5. 2014 SPIR se účastní protestů proti Googlu, kdy přijde řada na Seznam? Sdružení pro internetovou reklamu v ČR, z.s.p.o. (SPIR), jehož členy jsou především velké firmy a mezi nimi i Seznam.cz, se účastní antimonopolního řízení, které vede Evropská komise proti […] Posted in Web
  • 25. 6. 2014 Na český trh vstupuje YotaPhone, telefon se dvěma displeji Telefon YotaPhone s LCD displejem na čelní straně a druhým displejem s elektronickým papírem (EPD) na zadní, dnes vstupuje na český trh. YotaPhone představuje ve světě smartphonů zcela […] Posted in Technika, software
  • Kontrola funkčnosti externích odkazů ve WordPressu24. 1. 2019 Kontrola funkčnosti externích odkazů ve WordPressu Možná někam odkazujete a možná tato odkazovaná stránka přestala po čase existovat. Nevíte o tom, protože na ní znovu sami nepřijdete, nicméně návštěvníci na ni mohou chodit stále. Jsou […] Posted in Web
  • 7. 1. 2014 Dolphin Zero: Nový král Android prohlížečů nebo zbytečnost? Dolphin Zero je nový mobilní prohlížeč pro Android, který se vydal cestou absolutní bezpečnosti. Automaticky totiž promazává veškeré citlivé informace a můžete se tak na internetu […] Posted in Technika, software
Podnikání
e-mail marketing

Výběr redakce

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících

Podnikání

Jak efektivně řídit malý tým bez manažerské zkušenosti
Začínáme s vedením: Praktické tipy pro řízení týmu bez manažerské praxe
káva pro firmy
Proč je firemní káva s vlastním logem víc než jen nápoj: Branding, image a smysluplný detail
Webhosting Weblobe

Finance

děti
Finanční gramotnost pro děti a mládež: Základ úspěšné budoucnosti
finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit

Web

html kód
Základy HTML a CSS pro laiky
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML

Marketing

content marketing
Obsahový marketing není jen blog. Ani příspěvek na síti. Ani SEO taktika. Je to systém.
e-mail
10 tipů pro úspěšný e-mail marketing

Technika

chytrá domácnost
Smart domácnosti: Co všechno už zvládnou, jak mění naše domovy a zjednodušují život
5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat

Cestování

batoh
Cestuj nalehko, žij naplno: Seznam vybavení na týden v přírodě
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Společnost

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
roční období
Astronomické vs. meteorologické léto: Které právě začíná a proč se neshodují?

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava děti e-shopy energie Facebook Google hudba hypotéka internet investice knihy kultura LTE mBank Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama rozhovor Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC virtuální operátor Vodafone výstava WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám