• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Ostatní články > Nový aukční portál České televize

Nový aukční portál České televize

Redakce NETzin.cz 26. 5. 2010     Rubrika:  Ostatní články   

Obchodování s licencemi České televize vstupuje do digitálního věku. Nový aukční portál zajistí maximální transparentnost, posílí výnosy, zefektivní využití archivu.

Česká televize – leader integrace televizního vysílání, internetu a dalších platforem v České republice, provozovatel nejrozsáhlejšího on-line vysílání a videoarchivu na českém webu – představuje další novinku v širokém portfoliu svých internetových aktivit. V úterý 1. června 2010 vstupuje do řádného provozu nový aukční portál ČT vyhrazený obchodu s licencemi České televize.

Aukční portál ČT na adrese www.aukceedicect.cz přenáší princip standardní webové aukce, stále populárnější i mezi českou internetovou veřejností, do prostředí licenčního obchodu. Registrovaným obchodním partnerům České televize, zejména vydavatelům, umožňuje velmi flexibilní přístup k aktuální nabídce licencí, okamžitou účast v aukcích, jejich nepřetržité on-line sledování a pohodlné uzavření obchodu v případě úspěchu v dražbě. To vše s odpovídající úrovní zabezpečení a verifikací všech realizovaných úkonů.

Česká televize spatřuje v novém aukčním portálu celou řadu přínosů. „Od tohoto unikátního projektu očekáváme významné navýšení efektivity při využití archivu České televize, posílení výnosů při prodeji licencí a v neposlední řadě také nezpochybnitelnou transparentnost celého procesu od nabídky až po uzavření obchodu,“ podotýká obchodní ředitel České televize Robert Kvapil.

Aukční portál České televize se v první fázi zaměří na prodej licenčních práv na vydávání pořadů ČT na DVD. Postupně bude pole jeho aukční působnosti rozšiřováno.

Štěpán Janda
Tiskový útvar ČT

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Internet - připojení26. 10. 2013 Internetové připojení pro jednotlivce v Čechách stručně a jasně V zimě roku 1990 Tim Berners-Lee představil projekt WorldWideWeb, který odstartoval exponenciální boom internetu. O dvě dekády později se z „webu“ stal globální fenomén s téměř 3 […] Posted in Technika, software
  • O2: Výhody 3G může využívat 40% populace, EDGE dokonce 98%1. 11. 2010 O2: Výhody 3G může využívat 40% populace, EDGE dokonce 98% Nejnověji si rychlé datové přenosy a mobilní internet díky 3G mohou užívat lidé v Kroměříži, Svitavách, Prostějově, Třebíči a Chomutově. Pokrývání 3G přitom v letošním roce nekončí. "S […] Posted in Technika, software
  • 21. 9. 2010 Duplicita webu s WWW a bez WWW – jak přesměrovat Snažil jsem se dohledat nějaká historická fakta a změny v technologiích, které by mi vysvětlily, proč se vlastně prefix WWW u webů používá. Jistě to má svůj základ ve World Wide Webu a […] Posted in Podnikání, Web
  • Pochutnejte si na řeckých specialitách13. 6. 2014 Pochutnejte si na řeckých specialitách Řecko, to nejsou jen antické památky a prosluněné písečné pláže, ale hlavně také typicky středomořská kuchyně. Olivový olej, čerstvá zelenina a voňavé bylinky, to jsou ingredience, které […] Posted in Cestování a turistika
  • Ekologické podnikání: Mýtus nebo realita?13. 5. 2025 Ekologické podnikání: Mýtus nebo realita? V posledních letech se slovo ekologie stalo klíčovým prvkem podnikatelského slovníku. Společnosti napříč obory se předhánějí v „zelených“ iniciativách, ekologických certifikacích a […] Posted in Podnikání
  • otazník4. 10. 2013 Konec falešných recenzí na Internetu? Review. Recenze. Hodnocení. Důležitost tohoto faktoru a firemního téměř-aktiva roste spolu s rozmachem internetu mezi běžnou populací a dnes se veřejná kladná hodnocení téměř vyvažují […] Posted in Podnikání
  • Placené články10. 4. 2010 Placené články Kdo je výš? Inzerent nebo blogger? A mají placené články šanci? Reklamní formát PPP je na českém internetu poměrně nový. Inzerent si může zadat poptávku po reklamním propagačním článku […] Posted in Podnikání
  • 10. 12. 2014 Tablet a chytrý telefon mají prý vyšší sociální skupiny Podle průzkumu společnosti MEDIARESEARCH je televizor s plochou obrazovkou již standardem a mají ho i nižší socio-ekonomické skupiny obyvatel. Oproti tomu tablet a chytrý telefon je spíš […] Posted in Technika, software
  • 7. 10. 2013 Digitální spotřebitelé na Internetu se dělí na 5 osobnostních typů Podle studie má každý jedinec na Internetu svou osobnost, kterou lze zařadit do jedné z pěti skupin - osobnostních typů. Průzkum probíhal od listopadu 2012 do března 2013 na devíti […] Posted in Podnikání
  • Rozjezdy již podruhé pomohou začínajícím podnikatelům16. 5. 2012 Rozjezdy již podruhé pomohou začínajícím podnikatelům Už podruhé vyhlašuje společnost T-Mobile projekt Rozjezdy na podporu podnikatelských začátečníků. Všem, kteří se chystají vykročit na tuto dráhu a přihlásí svůj podnikatelský projekt, jsou […] Posted in Podnikání
Ostatní články

Výběr redakce

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další

Podnikání

intuice
Nejen čísla rozhodují: Proč je intuice klíčem k podnikatelskému úspěchu
cena
Kolik si za to říct? Naučte se správně nastavit cenu svých produktů

Finance

Investice opatrně
Investice pro opatrné: Jak ochránit peníze před inflací bez velkého rizika
půjčky
Přehled druhů půjček na českém trhu: Co je co a kdy po čem sáhnout

Web

typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
tvorba webu
Od nuly k webu: Jak vytvořit vlastní web s pomocí HTML, CSS a umělé inteligence
UX design
Jak navrhnout web, který si uživatelé zamilují: Zásady přívětivého UX designu

Marketing

lokální prodej ovoce - marketing
Jak přivést lidi až ke dveřím: Lokální marketing pro kamenné prodejny, který funguje
10 fatálních chyb při tvorbě firemního blogu
10 fatálních chyb při tvorbě firemního blogu, které vás můžou stát důvěru i zákazníky

Technika

Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu – výhody, nevýhody a bezpečnostní aspekty
fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení

Cestování

fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení
cestování
Chytré cestování: Jak si užít pohodlí i s malým rozpočtem

Společnost

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
škola
Povinná školní docházka: Jak se z privilegia stala samozřejmost

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE mBank Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik sociální sítě Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize tipy Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám