• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Technika, software > NETBOX/AIM spouští dalšího virtuála, cenou však neohromí

NETBOX/AIM spouští dalšího virtuála, cenou však neohromí

Luboš Kudláček 27. 8. 2013     Rubrika:  Technika, software    Štítky: NETBOX, virtuální operátor

Akciové společnosti SMART Comp. a Planet A spouští společně mobilní služby pro své zákazníky. Dle tiskové zprávy nové tarify pro mobilní volání vycházejí z průzkumů mezi klienty společností, kteří se tak mohli sami vyjádřit k tomu, jaké služby od svého poskytovatele internetu a televize požadují.

Na základě tísícovek sesbíraných odpovědí byly sestaveny tři jednoduché tarify, které v maximální možné míře odpovídají požadavkům zákazníků.

Bez paušálu

S paušálem

Měsíční paušál

0 Kč

250 Kč

Cena za jednotku

Bez volných jednotek

S volnými jednotkami

Volání v síti NETBOX

1,50 Kč/min

–

50 min

Volání do ostatních sítí

2,50 Kč/min

SMS

1,50 Kč/SMS

–

50 SMS

DATA GPRS/3G

1,50 Kč/MB

–

100 MB

Internet

Měsíční paušál

100 Kč

Volné jednotky

DATA GPRS/3G

1 Kč/MB

100 MB

„Revolučním krokem je z našeho pohledu tarif, kdy uživatel neplatí žádný měsíční paušál a přesto má výhody post-paid tarifu. Zákazník získá výhodné ceny za volání a SMS, nemusí řešit dobíjení předplacených karet, hledat terminály nebo hlídat, aby mu kredit nepropadl,“ zdůrazňuje výhody nové nabídky Martin Havrda, generální ředitel Planet A, a.s. „Zároveň jsme připravili samostatný tarif s výhodnější cenou internetu v mobilu, který obsahuje 100 MB volných dat.“

Nový virtuální operátor využívá služby GTS Czech, oproti ostatním na stejné síti (T-Mobile) je ale většinou dražší.

Výhodou pro nové zákazníky mohou být nižší pořizovací náklady:

Aktivační poplatek při uzavření smlouvy 0 Kč
Poštovné a balné (odeslání SIM karty zákazníkovi) 0 Kč
Přenos účastnického telefonního čísla ze sítě jiného operátora 0 Kč

V ceníku se ale skrývají také poplatky za to, když někdo SIM nevyužívá:

Deaktivace telefonního čísla (při neuskutečnění ani jednoho odchozího hovoru, odchozí SMS/MMS a přenosu dat alespoň 1x za posledních 30 dnů) 50 Kč
Reaktivace telefonního čísla do 2 měsíců po deaktivaci 0 Kč
Neprovedená aktivace SIM karty do 1 měsíce od objednání 100 Kč
  • Seznam virtuálních operátorů v ČR

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • City Mobile29. 3. 2014 Virtuální operátor City Mobile rozšířil svou nabídku o DSL Virtuální operátoři jsou často doplňkovým byznysem firem, které už nějaké zákazníky mají a poskytují i další služby (Sazka, Tesco, Blesk, v budoucnu prý banky apod.) Jejich portfolio […] Posted in Technika, software
  • 3. 9. 2013 Studentfone – virtuální operátor v síti Vodafone Nový virtuální operátor bude nabízet předplacené karty a speciální datový balíček s limitem 300 MB, přičemž přístup na některé stránky nebude tento datový objem vyčerpávat. Podle […] Posted in Technika, software
  • Další virtuál je z Prostějova a jmenuje se Connectica8. 8. 2013 Další virtuál je z Prostějova a jmenuje se Connectica Connectica nabízí hned 7 tarifů bez smluvního závazku, tarifikaci 60+60 a minutu za cenu od 1,49 Kč dle zvoleného tarifu. Virtuální operátor z Prostějova funguje v síti […] Posted in Technika, software
  • StarTEL6. 8. 2013 Další virtuální operátor se jmenuje StarTEL StarTEL vstoupil na trh mobilních služeb sice už koncem června, byl ale dostupný pouze pro klienty českobudějovického poskytovatele internetového připojení Starnet, s.r.o. Posted in Technika, software
  • Operátor StarTEL přichází s tarify pro širokou veřejnost5. 8. 2013 Operátor StarTEL přichází s tarify pro širokou veřejnost Virtuální mobilní operátor představil dva nové tarify, jeden z nich s ještě nižší cenou volání. V jednom získá zákazník za 99 korun měsíčně 50 volných minut, ve druhém za 199 korun 100 […] Posted in Podnikání
  • Mobilní telefon4. 8. 2013 Virtuální operátoři v ČR Na trhu funguje již celá řada mobilních virtuálních operátorů. Pokud mezi ně nebudeme počítat Blesk mobil (vlastní Telefónica Czech Republic, a.s.) a Tesco mobil (spoluvlastní opět […] Posted in Technika, software
  • 3. 8. 2013 Starnet představuje StarTEL – mobilního virtuálního operátora Významný poskytovatel internetového připojení na optické a bezdrátové síti v jižních Čechách a na Vysočině, STARNET, s.r.o., představil koncem června svůj další projekt - služby mobilního […] Posted in Technika, software
  • Telefónica poskytla svou síť virtuálnímu operátorovi30. 10. 2012 Telefónica poskytla svou síť virtuálnímu operátorovi Telefónica uzavřela smlouvu s vydavatelstvím Ringier Axel Springer CZ. Na jejím základě vzniká první GSM virtuální mobilní operátor v Česku. Služby bude nabízet pod značkou […] Posted in Technika, software
  • Microsoft představil bezplatný nástroj pro snadnou tvorbu webových stránek14. 1. 2011 Microsoft představil bezplatný nástroj pro snadnou tvorbu webových stránek WebMatrix pomůže k vlastnímu webu i uživatelům bez velkých zkušeností s programováním. Společnost Microsoft dnes uvolnila ke stažení nový bezplatný nástroj WebMatrix. Uživatelům […] Posted in Technika, software
  • Zakažte WordPressu ukládat revize27. 3. 2010 Zakažte WordPressu ukládat revize WordPress ukládá každou i nedokončenou verzi příspěvků i stránek. Jak tomu zabránit? Některá vylepšení WordPressu jsou někdy a pro někoho spíš problémem. Jednou z těchto funkcí, kterou […] Posted in Web
Technika, software
NETBOXvirtuální operátor

Výběr redakce

landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze
dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Podnikání

ai
AI ve službách podnikatelů: od faktur po strategické rozhodování
stres
Psychologie podnikatele: Jak se nezbláznit ze stresu a zůstat v klidu i v chaosu

Finance

strach
Pojištění jako obchod se strachem: potřebujeme opravdu všechno?
Investice opatrně
Investice pro opatrné: Jak ochránit peníze před inflací bez velkého rizika

Web

landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
tvorba webu
Od nuly k webu: Jak vytvořit vlastní web s pomocí HTML, CSS a umělé inteligence

Marketing

reklama
Reklama pro generaci Z: proč nefunguje, co fungovalo dřív
landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze

Technika

aplikace
Softwarová závislost: máme aplikaci na všechno, ale zvládáme ještě žít?
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu – výhody, nevýhody a bezpečnostní aspekty

Cestování

fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení
cestování
Chytré cestování: Jak si užít pohodlí i s malým rozpočtem

Společnost

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
škola
Povinná školní docházka: Jak se z privilegia stala samozřejmost

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google hudba hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik sociální sítě Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize tipy tvorba webu Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám