• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Marketing > Free PR weby penalizovány Googlem, jak dál?

Free PR weby penalizovány Googlem, jak dál?

Luboš Kudláček 22. 2. 2012     Rubrika:  Marketing    Štítky: PR weby

PRPodle diskuze na Webtrhu došlo v minulých dnech k penalizaci Pageranku na PR webech. Možná za to může Panda, možná jde o reakci na nějaké udání, možná někoho prostě napadlo snížit těmto webům PageRank a snížit tak oblibu tohoto způsobu linkbuildingu a Search Engine Marketingu.

Jaký měly a mají tyto PR weby smysl, a jaký smysl mají PR články do budoucna?

O významu free PR webů jsem psal už v minulosti. Můj názor po veškerém a nikterak náročném zkoumání zní asi tak, že je, a vždy bylo, lepší vložit PR článek na normální web, jehož majitel toto umožňuje.

PR weby jsou odsouzeny k zániku, ale nikoli proto, že by bylo něco špatného na publikování PR. Jediný problém PR webů je totiž v tom, že jsou všechny stejné a s duplicitním obsahem.

Vyhledávačům nebude vadit komerční reklamní článek s odkazy. Pokud si někdo vytvoří free PR web a bude striktně trvat na originalitě obsahu, je vysoce pravděpodobné, že takový web bude vnímán vyhledávači zcela normálně, bude mít ranky a odkazy na něj se budou také zcela normálně zobrazovat ve výsledcích hledání. Mám takovou zkušenost. Není PR web jako PR web. Ten originální znamená větší úsilí při jeho budování, nicméně jako u všech webových projektů (a zní to už trošku jako klišé), důraz na kvalitu se vždy vyplatí.

PR článek je pořád velmi silným nástrojem SEO a marketingu. A zůstane to tak i do budoucna. Internet je plný PR článků, na kterých to ovšem není vidět na první pohled, jsou originální a mnohdy i užitečné. Proti těmto PR aktivitám nikdo nic nemá. Stačí najít web, investovat do originálního článku přímo pro něj a možná sáhnout do peněženky pro odměnu za zveřejnění.

Výsledek je jasný. Originální článek na běžném webu, kde nezapadne hned do archivu, bude mít po nějakém čase vyšší hodnotu, než celý free PR web. Berte článek jako originální webovou stránku na originálním a silném webu. Stránka bude dobře dohledatelná (SEM), bude zdrojem návštěvnosti i místem trvale uložených zpětných odkazů.

PR weby nekončí, jen se musí změnit, a to společně s přístupem inzerentů a marketingových specialistů.

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • 12. 4. 2014 Dvě třetiny spotřebitelů se setkaly s falešnou internetovou recenzí Organizace dTest provedla průzkum, jehož výsledkem je zajímavá skutečnost. Více jak polovina respondentů totiž uvedla, že se setkala s nevěrohodnou internetovou recenzí, o níž se domnívá, […] Posted in Podnikání
  • 11. 9. 2015 Opět vzrostl počet dolarových milionářů Počet dolarových milionářů vzrostl v minulém roce po celém světě o téměř jeden milion (920 000), jedním z důvodů byla dobrá ekonomická situace a příznivý stav akciových trhů. Počet […] Posted in Finance, ekonomika
  • Jak mít kvalitní Wi-Fi připojení i na zahradě či terase?3. 8. 2022 Jak mít kvalitní Wi-Fi připojení i na zahradě či terase? Bez kvalitního připojení k internetu se dnes neobejde snad žádná domácnost. V bytě většinou problém mít nebudete, ale ve velkém domě nebo na zahradě to s dosahem Wi-Fi sítě bývá […] Posted in Technika, software
  • Monitoring-serveru.cz zpoplatněn18. 5. 2011 Monitoring-serveru.cz zpoplatněn Zajímavá služba, která umožňuje majiteli měřit dostupnost svého webu/serveru bude zploplatněna. Doposud bylo možné nechat si měřit dostupnost v intervalu 10 minut zcela zdarma, nově bude […] Posted in Web
  • 8. 10. 2013 Nový online kurz Google Analytics je úplně zdarma! Důležitost neustálého měření a analyzování výsledků je nám pořád vtloukána do hlavy. Někdy však může být v každodenním shonu těžké držet krok s vývojem nástrojů a technik. V Googlu jsou si […] Posted in Web
  • 21. 4. 2016 Slet čarodějnic 2016 Akci pořádá dne 30. dubna od 17 do 21:30 hodin město České Budějovice ve spolupráci s agenturou Borovka promotion. MÍSTO KONÁNÍ: LETNÍ SCÉNA KD SLAVIE Podtitulem akce je ČARODEN: […] Posted in Jihočeský kraj
  • 25. 3. 2019 Prodej bytů Plzeň Realitní trh prošel v roce 2018 mnoha otřesy. Jak si stojí prodej bytů v Plzni a okolí po změně podmínek pro získání hypotéky? A ovlivnila plzeňský trh bytová krize? Nemovitosti jsou stále […] Posted in Finance, ekonomika
  • Seznam.cz je vlastníkem Stream.cz25. 3. 2011 Seznam.cz je vlastníkem Stream.cz Seznam.cz je nově 100% vlastníkem internetové televize Stream.cz. Miloš Petana (jednatel a 50% vlastník Global Inspiration, která provozuje Stream.cz) se dohodl na podmínkách převodu svého […] Posted in Podnikání
  • Internetová reklama v roce 201429. 1. 2015 Internetová reklama v roce 2014 Internetová reklama je jedním z nejrychleji se měnících oborů. Počet zájemců a objem finančních prostředků investovaných do digitálního marketingu stále roste. V průběhu každého roku se […] Posted in Podnikání
  • Domény INFO o jednom a dvou znacích8. 3. 2011 Domény INFO o jednom a dvou znacích Správce domény .INFO oznámil, že uvolní domény o jednom a dvou znacích (registrovat lze běžně pouze domény o třech znacích). Přidělení domény je však podmíněno podáním žádosti a zvláštním […] Posted in Web
Marketing
PR weby

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám