• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > Chcete představit svou službu, projekt, web? Nespamujte a napište mi.

Chcete představit svou službu, projekt, web? Nespamujte a napište mi.

Luboš Kudláček 21. 9. 2010     Rubrika:  Podnikání   

Od obligátního „mrkni na muj blog“ jsme se dopracovali až k mnohem sofistikovanějšímu komentářovému spamu a správce webu, záleží-li mu na tom, má co dělat, aby tyto profesionální linbuildery odfiltroval. Dneska takový linbuilder skutečně komentuje a snad se dokonce zabývá předmětem článku, pod který hodlá své odkazy vložit.

Je těžké posoudit, jestli je takový komentář spamem. Z technického hlediska ano a pokud dáte na svém blogu najevo, že vám takové komentáře nevadí, pravděpodobně nebudete mít o komentátory nouzi. Jestli vám ale vadí, že se někdo podepisuje klíčovým slovem svého podnikání a do komentáře pro jistotu přidá další odkazy, pak na tom budete co do počtu komentujících hůře.

Je otázka, PROČ ten někdo vlastně komentuje. Jeho největší motivací je pravděpodobně (a u placených linbuilderů o tom není potřeba pochybovat) právě získaný zpětný odkaz.

Stručně řečeno, práce těchto linkbuilderů spočívá v pokoutním komentování, vymyšlení nesmyslných komentářů a vkládání odkazů v tom správném tvaru. Není to trochu málo?

Tyto komentáře jsou na Netzinu mazány a mám pocit, že ani jinde na internetu s takovým linkbuildengem člověk neuspěje. Není ale nic snažšího, než napsat mail, poslat článek, zprávičku, informovat o nové věci, nebo odpovědět na pár otázek v rámci rozhovoru.

Neexistuje nic efektivnějšího. Jistě, není to tak levné, jako nacpat jeden a týž článek do stovky PR katalogů, nebo napsat pár komentářů na významných webech, ale je to trvalé, přivádí to návštěvnost a odkazy umístěné v textu zůstávají v archivech webů, jež marketér osloví, prakticky navždy.

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • 18. 9. 2014 Držitelé permanentek na hokej mohou cestovat linkami MHD na zápasy zdarma Držitelé permanentních vstupenek hokejového klubu ČEZ Motor České Budějovice mohou cestovat na linkách Dopravního podniku města České Budějovice vždy 90 minut před začátkem a 60 minut po […] Posted in Jihočeský kraj
  • Novinky30. 12. 2013 Novinky a události: Prosinec 2013 Pomyslný souboj o množství novinek na konci roku vyhrává tentokrát Google. Už mu zaplatíte jen za shlédnuté reklamy, sociální přihlašování upravil tak, že už k němu není potřeba účet na G+ […] Posted in Web
  • Tipy pro WordPress v PDF (stručná příručka)18. 1. 2010 Tipy pro WordPress v PDF (stručná příručka) Příručka je ke stažení ve formátu PDF. Ve skutečnosti jde o kopie článků publikovaných zde na Netzinu a na wpkniha.cz, takový výběr několika tipů a návodů. Obsah: Instalace […] Posted in Web
  • Seznam.cz zaznamenal 60% růst prodeje PPC reklamy přes Sklik14. 3. 2011 Seznam.cz zaznamenal 60% růst prodeje PPC reklamy přes Sklik Seznam.cz zaznamenal dle tiskové zprávy zvýšenou oblíbenost a využívanost PPC reklamy přes vlastní systém Sklik. I nadále předpokládá další růst zájmu o PPC inzerci. PPC reklamy jsou […] Posted in Marketing
  • 6. 12. 2014 Bobby McFerrin v Praze Po předchozím velkolepém úspěchu přiváží BTL Agency do Prahy nejznámějšího a capella zpěváka světa - Bobbyho McFerrina. Vystoupí 7. června 2015. Držitel deseti cen Grammy - Bobby […] Posted in Společnost
  • Dříve či později. Aneb pár praktických rad pro kvalitní SEO.25. 9. 2010 Dříve či později. Aneb pár praktických rad pro kvalitní SEO. Autor: Plaváček Drtivá většina SEO expertů se ostýchá zveřejnit své dlouho budované know-how. Jistě to znáte z vlastní zkušenosti. Pokud už se takový profík uvolí někde něco […] Posted in Podnikání, Web
  • Smysl a cíl SEO27. 3. 2010 Smysl a cíl SEO Cílem optimalizace pro vyhledávače je: Dokázat vyhledávačům, že je náš web kvalitní. Dokázat vyhledávačům, že náš web je úplně nejvíc o tom, co uživatel hledá. Kombinace […] Posted in Podnikání, Web
  • 20. 7. 2015 V Rajeckých Teplicích přibyl bazén pro rodiny a saunové rituály Lázně Aphrodite v Rajeckých Teplicích nezapomínají na inovace zvyšující kvalitu a rozsah poskytovaných služeb. Nedávno rozšířili své služby o saunové rituály a vyčlenily ,,Bazén pod […] Posted in Cestování a turistika
  • Nový způsob dobíjení: U O2 vám už nikdy nedojde kredit18. 3. 2012 Nový způsob dobíjení: U O2 vám už nikdy nedojde kredit Dobíjení kreditu platební kartou přímo z telefonu - Automatické dobíjení kreditu při poklesu pod 50 Kč. Kdo používá k volání předplacenou kartu, zná ten pocit – kredit může dojít v […] Posted in Technika, software
  • Seznam TIP od 1. března, překvapivě s vlastním konceptem24. 2. 2011 Seznam TIP od 1. března, překvapivě s vlastním konceptem Média jsou plná slevových serverů a již nějakou dobu se spekuluje o nové službě Seznam.cz, která se bude jmenovat Tip. Tomáš Čupr ze Slevomatu informoval média ještě před Seznamem a ve […] Posted in Web
Podnikání

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám