• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > CZC.cz má za sebou jedno z nejúspěšnějších období ve své historii

CZC.cz má za sebou jedno z nejúspěšnějších období ve své historii

Luboš Kudláček 26. 11. 2013     Rubrika:  Podnikání    Štítky: e-shopy

czc.czInternetový obchod CZC.cz hlásí velký nárůst obratu a jedno z nejúspěšnějších období v historii obchodu.

Prodejce počítačů a elektroniky uvádí ve své tiskové zprávě jako jeden z důvodů i intervence České národní banky.

Celkový obrat objednávek CZC.cz byl za uplynulých 14 dní přes 194 milionů korun, což je téměř 2x více než za stejné období v roce 2012.

Zatímco standardně se obrat v předvánočním čase zvyšuje pozvolně a vrcholí těsně před Vánoci, letošní situace je jiná, jak potvrzuje marketingový ředitel CZC.cz Kamil Demuth:

„Letošní situace je zcela odlišná. Při srovnání předminulého 46. týdne loni a letos pozorujeme 93% nárůst obratu objednávek, uplynulý týden je nárůst 75%.“

Zákazníci CZC.cz objednávali nejvíce tablety, notebooky, tiskárny a mobilní telefony. Skoro dvojnásobně také vzrostl zájem o herní konzole, či některé počítačové komponenty.

Vliv na obrat má i zásah ČNB

Jednou z příčin brzkého nárůstu prodejů v roce 2013 je podle obchodního ředitele Tomáše Pilského intervence České národní banky:

„Nedávný zásah banky vedl ke skokovému oslabení koruny, což vedlo k okamžitému navýšení cen u distributorů. Věřím ale, že mírné zdražení u některých produktů zákazníky neovlivní a nakoupí vše, co měli v plánu. Mohou třeba ušetřit osobním odběrem zboží, které je u CZC.cz možné bez poplatku na 50 pobočkách v Česku.“

Zdroj: CZC.cz

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online21. 5. 2025 E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online Vlastní e-shop je pro mnoho lidí snem o svobodném podnikání, pasivním příjmu a nezávislosti. Realita ale bývá trochu složitější. Spustit úspěšný e-shop totiž není jen o „kliknutí párkrát v […] Posted in Podnikání
  • Psychologie nákupu: Proč zákazníci nekupují to, co si myslí, že chtějí12. 5. 2025 Psychologie nákupu: Proč zákazníci nekupují to, co si myslí, že chtějí Každý nákup, od rychlého výběru sušenek v supermarketu až po investici do nového automobilu, je výsledkem složité směsi emocí, návyků, vlivů a podnětů. Rozhodování zákazníků není tak […] Posted in Marketing
  • 2. 1. 2019 Vánoce 2018: Jen v e-shopech Češi utratili 45 miliard, z toho 5 miliard v jednom týdnu Dle tiskové zprávy APEK utratili čeští zákazníci v předvánočním období v internetových obchodech 45 miliard korun. Prakticky hned po vánocích pak začaly pro mnoho Čechů oblíbené výprodeje […] Posted in Podnikání, Finance, ekonomika
  • 15 českých inspirativních webů a zdrojů nejen pro e-shopaře9. 8. 2017 15 českých inspirativních webů a zdrojů nejen pro e-shopaře Vedete nebo jste si právě založili nový e-shop? Pak určitě oceníte mít přehled v oblasti online marketingu. Připravili jsme seznam stránek a zdrojů, které je dobré sledovat a […] Posted in Podnikání
  • 4. 7. 2017 Jak si stojí e-shopy po zavedení elektronické evidence tržeb? Od 1. března 2017 je elektronická evidence tržeb povinná také pro e-shopy. Jak se změnil charakter plateb? Odběratelé stále preferují odběr zboží na dobírku nebo platbu při osobním odběru. […] Posted in Podnikání
  • Tržby CZC.cz rostly v prvním pololetí roku 2015 o 30 %28. 7. 2015 Tržby CZC.cz rostly v prvním pololetí roku 2015 o 30 % Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz si již pátým rokem v řadě za sebou udržuje dvouciferné tempo růstu. V prvních šesti měsících letošního roku společnost zaznamenala 30% […] Posted in Podnikání
  • 18. 6. 2015 Obraty prodejů po internetu dosáhly 423,8 miliardy EUR Obraty prodejů v rámci celé Evropy dosáhly v roce 2014 částky 423,8 miliard EUR, což znamená růst o více než 14 procent oproti předchozímu roku. Státy EU dosáhly 368,7 miliard EUR, z toho […] Posted in Podnikání
  • 12. 6. 2014 PESKLUB.CZ – automatické zasílání chovatelských potřeb V českých online obchodech se v poslední době zabydluje nová služba, jejímž cílem je ušetřit věrným zákazníkům nejen peníze, ale také čas a starosti. Jedná se o pravidelné zasílání […] Posted in Finance, ekonomika
  • T.S.BOHEMIA a.s. překonala obrat 2 miliardy a upevnila svou pozici druhého největšího IT e-shopu11. 2. 2014 T.S.BOHEMIA a.s. překonala obrat 2 miliardy a upevnila svou pozici druhého největšího IT e-shopu Největší moravský prodejce počítačů, elektroniky a domácích spotřebičů, firma T.S.BOHEMIA a.s., zaznamenala v roce 2013 rekordní meziroční nárůst obratu, a sice 23 %. V roce 2012 přitom […] Posted in Podnikání
  • 15. 1. 2014 APEK radí: Nový občanský zákoník – co nejdůležitějšího se mění pro e-shopy? APEK (Asociace pro elektronickou komerci) připravila nejen pro své členy přehled nejdůležitějších změn týkajících se provozování e-shopů. Na co se tedy musí internetoví prodejci […] Posted in Podnikání
Podnikání
e-shopy

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám