• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Marketing > Telefonní společnosti inzerují o 6 % méně

Telefonní společnosti inzerují o 6 % méně

Redakce NETzin.cz 7. 11. 2011     Rubrika:  Marketing    Štítky: reklama, Telefónica O2

Telefonní společnosti na českém trhu prozatím inzerovaly méně než v roce 2010. Reklamu v největší ceníkové hodnotě přitom nakoupila Telefónica Czech Republic. Rozložení mediatypů se meziročně nemění, operátoři inzerují napříč celým spektrem. Údaje vycházejí z monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere.

V období od ledna do září roku 2011 nakoupili zadavatelé segmentu „Telekomunikace“ reklamní prostor v ceníkové hodnotě 1 783 milionů korun, tedy o 6,3 % méně než ve srovnatelném období loňského roku. Monitoring reklamních investic společnosti Admosphere zaznamenal i odlišný průběh měsíčního vývoje využití reklamního prostoru. Zatímco vloni pořizovaly telekomunikační společnosti inzerci v ceníkové hodnotě 239 milionů korun už v únoru, poté až do dubna s nákupem stagnovaly a zvýšily jeho objem na 279 milionů v květnu, v letošním roce nastal od ledna do května přímý pozvolný nárůst na hodnotu 310 milionů korun.

Reklamní prostor v největší ceníkové hodnotě nakoupila v období od 1. 1. do 30. 9. 2011 Telefónica Czech Republic (608 milionů Kč). Na druhém místě se objevil T‑Mobile Czech Republic (577 mil. Kč) a třetí místo obsadil Vodafone Czech Republic (451 mil. Kč). Pořadí v minulém roce bylo přitom přesně opačné, Vodafone zaujímal první místo, Telefónica třetí. Meziročně tedy došlo v případě společnosti Télefonica k navýšení o 36 %, Vodafone naopak snižoval o více než 43 %.

Mediatypů však využívají všichni zmiňovaní operátoři obdobně. Recept na jejich komunikaci by bylo možné zapsat do mediální kuchařky takto: 20 % tiskové inzerce, zhruba 50 % televizního prostoru, špetka rádiových vln, hrstka internetu a dle chuti dokořenit outdoor propagací. Přičemž T-Mobile letos koření o něco více než konkurence. Rozložení reklamy do jednotlivých mediatypů je obdobné pro celý segment v loňském i letošním roce. Model segmentu je ale ovlivněn hlavně velkou trojkou operátorů na českém trhu, a tak reflektuje hlavně jejich mediální strategie.

Admosphere monitoruje objemy reklamních investic v ceníkových cenách. Jejich porovnání umožňuje snadnou představu o mediálním trhu, vzájemných poměrech mediatypů, médií, zadavatelů a jednotlivých produktových kategorií.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • 21. 1. 2016 Trh s reklamou vzrostl v roce 2015 o téměř 7 % Podle monitoringu reklamy AIS společnosti Nielsen Admosphere vykázal reklamní trh v roce 2015 téměř 7% růst oproti předchozímu roku. Nejvíce se na něm podílela televize, u níž zadavatelé […] Posted in Podnikání
  • O2 TV zjednodušuje nabídku a ruší podmínky mít od O2 také internet27. 5. 2015 O2 TV zjednodušuje nabídku a ruší podmínky mít od O2 také internet Operátor O2 představil nové tarify služby O2 TV, jejichž součástí je i nový kanál O2 Sport s exkluzivním sportovním obsahem. Televizi od O2 si navíc bude moci pořídit každý bez ohledu na […] Posted in Technika, software
  • internet18. 5. 2015 Internet na cesty i do domácnosti Hledáte nového, výhodnějšího, poskytovatele internetu? Můžeme vám poradit na co se dívat u jednotlivých nabídek. Dnes jsme pro vás rozebrali do posledního detailu internet od O2. Méně […] Posted in Technika, software
  • O2 se v červnu rozdělí na dvě firmy29. 4. 2015 O2 se v červnu rozdělí na dvě firmy Valná hromada společnosti O2 Czech Republic a.s. schválila za mimořádné účasti akcionářů rozdělení společnosti, respektive odštěpením části firmy a vznik nové společnosti Česká […] Posted in Technika, software
  • Zákazníci O2 budou volat z ciziny za ceny jako doma13. 4. 2015 Zákazníci O2 budou volat z ciziny za ceny jako doma Od poloviny května do konce září budou všichni zákazníci O2 s tarify FREE volat z dovolené za 3,50 Kč za minutu. Odeslaná SMS a minuta příchozího hovoru pak vyjde na 1,50 Kč. Ve všech […] Posted in Technika, software
  • Chytrý telefon pro seniory Doro Liberto 820 Mini nabízí v ČR O217. 3. 2015 Chytrý telefon pro seniory Doro Liberto 820 Mini nabízí v ČR O2 Operátor O2 zařazuje do své nabídky chytrý telefon Doro Liberto 820 mini. Tento mobil je díky jednoduchému ovládání, přizpůsobené hlasitosti a citlivosti, velkým ikonám a aplikaci pro […] Posted in Technika, software
  • O2 startuje objednávky nového telefonu Samsung GALAXY S65. 3. 2015 O2 startuje objednávky nového telefonu Samsung GALAXY S6 Operátor O2 nabízí zájemcům o nový telefon Samsung GALAXY S6 nebo GALAXY S6 edge možnost si tuto novinku objednat už nyní. Ti, kdo si telefon objednají mezi prvními, získají navíc od O2 […] Posted in Technika, software
  • 24. 10. 2014 Adopcí telefonní budky může každý přispět na Linku bezpečí Nadace O2 nabízí široké veřejnosti od 24. října do 17. listopadu možnost adoptovat si telefonní budku. Za 500 Kč, které směřují v plné výši na podporu Linky bezpečí, mohou lidé na reklamní […] Posted in Společnost
  • O231. 7. 2014 O2 odpustí dlužníkům úroky z prodlení a náklady správního nebo soudního řízení Společnost O2 dává zákazníkům v rámci akce nazvané Čistý stůl ojedinělou možnost, jak vyrovnat své závazky. Pokud v období mezi 1.8. a 23.9. 2014 uhradí svá dlužná vyúčtování, O2 jim […] Posted in Technika, software
  • O219. 5. 2014 Telefónica se přejmenuje na O2 Czech Republic 21. června Řádná valná hromada společnosti Telefónica Czech Republic, a.s., která se uskutečnila 19. května 2014, schválila změnu názvu společnosti na O2 Czech Republic a.s. Společnost podá návrh […] Posted in Technika, software
Marketing
reklamaTelefónica O2

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám