• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > Mediatypy v letech 2011 a 2012 pohledem Admosphere

Mediatypy v letech 2011 a 2012 pohledem Admosphere

Redakce NETzin.cz 18. 1. 2013     Rubrika:  Podnikání    Štítky: reklama, televize

Společnost Admosphere přináší srovnání souhrnné ceníkové hodnoty publikovaných reklamních sdělení ve všech mediatypech v letech 2011 a 2012.

Nejprogresivnějším mediatypem je i v roce 2012 internet, ceníková hodnota využité display reklamy (internet je monitorován v rozsahu projektu AdMonitoring) vzrostla oproti předchozímu roku téměř o třetinu na 5,4 miliard korun.

O 3 % vzrostla i souhrnná ceníková hodnota televize, která je z pohledu monitoringu ceníkových hodnot mediatypem nejsilnějším. Celkově zadavatelé v uplynulém roce využili televizní komerci v hodnotě 30 miliard korun.

Ostatní mediatypy mezi roky 2011 a 2012 podle monitoringu Admosphere klesaly. Nejslaběji se pokles projevil u out-of-home medií (-1 %) – celkově v roce 2012 vystavili zadavatelé v outdooru, indooru, instore, OOH TV a v kině reklamu v hodnotě 4 miliardy Kč.

O desetinu na 17,6 miliard korun poklesla ceníková hodnota reklamního prostoru v tisku.

Největší pokles byl zaznamenán u mediatypu rozhlas, kde se ceníková hodnota odvysílaných reklamních sdělení meziročně snížila o 12%. Jedná se však pouze o celostátní rozhlasové kampaně. Nově od roku 2013 bude společnost Admosphere monitorovat také rozhlasové regionální kampaně.

Celkově trh s reklamou v uplynulém roce stagnoval. V meziročním srovnání došlo k nárůstu o čtvrt procenta.

Ceníková hodnota reklamního prostoru nemusí odpovídat skutečným investicím zadavatelů do reklamy. Hodnota je stanovena na základě ceníkových cen konkrétních formátů reklamy a počtu takto uveřejněných reklamních sdělení.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Nezapomeňte změnit trvalé příkazy na platby koncesionářských poplatků, ČT upozorňuje na nové povinnosti10. 5. 2025 Nezapomeňte změnit trvalé příkazy na platby koncesionářských poplatků, ČT upozorňuje na nové povinnosti Od května 2025 vstoupila v platnost novela zákona o rozhlasových a televizních poplatcích, která přináší významné změny pro domácnosti i firmy. Česká televize v této souvislosti zahájila […] Posted in Společnost
  • 30. 10. 2019 Blíží se přechod z DVB-T na DVB-T2 K přechodu a vypnutí staršího DVB-T by mělo dojít v první polovině roku 2020. Již koncem listopadu 2019 ale dojde k vypnutí DVB-T na vysílači Žižkov a Cukrák v Praze. K příjmu DVB-T2 je […] Posted in Technika, software
  • Digitální nebo kabelová televize do domácnosti i online23. 11. 2018 Digitální nebo kabelová televize do domácnosti i online Moderní televizní vysílání zprostředkovává na českém trhu několik firem. K dispozici jsou aplikace pro mobil, tableta počítač i výkonné set-top boxy, které udělají i ze staršího televizoru […] Posted in Technika, software
  • 17. 5. 2016 Kasa.cz hlásí díky hokeji větší zájem o velké televize Úspěšné tažení českých hokejistů zvedá prodej televizí, za poslední týden jejich prodej meziročně vzrostl o 14 procent. Dnes to v Praze oznámila internetový nákupní galerie […] Posted in Podnikání
  • Jak fungují moderní televize přes internet28. 2. 2016 Jak fungují moderní televize přes internet Hned na úvod musím říct, že nejsem fanouškem televizního vysílání jakékoli ze stanic, nemám ani svou oblíbenou a po nějaké době jsem opustil i sledování televizního zpravodajství, které […] Posted in Technika, software
  • 21. 1. 2016 Trh s reklamou vzrostl v roce 2015 o téměř 7 % Podle monitoringu reklamy AIS společnosti Nielsen Admosphere vykázal reklamní trh v roce 2015 téměř 7% růst oproti předchozímu roku. Nejvíce se na něm podílela televize, u níž zadavatelé […] Posted in Podnikání
  • Horizon Go od UPC začíná vysílat v HD3. 10. 2015 Horizon Go od UPC začíná vysílat v HD Mobilní televize od UPC Horizon Go dostala od října 11 programů v HD rozlišení namísto standardního a přidá 8 zcela nových. Jedná se o vybrané kanály s nejvyšší sledovaností a dále mix […] Posted in Technika, software
  • ČTÚ23. 7. 2015 Počet stížností na rušení TV vysílání kvůli LTE roste O tom, že rozšiřování sítí LTE s sebou kromě rychlého mobilního internetu může přinést i problémy v podobě rušení terestrického televizního signálu DVB-T, se dlouho mluvilo jen mezi […] Posted in Technika, software
  • Televizi Horizon používá už 100 000 lidí23. 6. 2015 Televizi Horizon používá už 100 000 lidí Interaktivní televizi s názvem Horizon provozovanou společností UPC používá po necelých dvou měsících od jejího spuštění přes 100 000 zákazníků. „Podle plánu směřujeme k metě 150 000 […] Posted in Technika, software
  • S rozšiřováním LTE sítí mohou souviset poruchy televizního vysílání27. 5. 2015 S rozšiřováním LTE sítí mohou souviset poruchy televizního vysílání Rozšiřování sítí LTE s sebou kromě rychlého mobilního internetu přináší i problémy v podobě rušení televizního signálu. Počet podaných stížností na špatný televizní signál v Česku narůstá, […] Posted in Technika, software
Podnikání
reklamatelevize

Výběr redakce

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících

Podnikání

Jak efektivně řídit malý tým bez manažerské zkušenosti
Začínáme s vedením: Praktické tipy pro řízení týmu bez manažerské praxe
káva pro firmy
Proč je firemní káva s vlastním logem víc než jen nápoj: Branding, image a smysluplný detail
Webhosting Weblobe

Finance

děti
Finanční gramotnost pro děti a mládež: Základ úspěšné budoucnosti
finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit

Web

html kód
Základy HTML a CSS pro laiky
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML

Marketing

content marketing
Obsahový marketing není jen blog. Ani příspěvek na síti. Ani SEO taktika. Je to systém.
e-mail
10 tipů pro úspěšný e-mail marketing

Technika

chytrá domácnost
Smart domácnosti: Co všechno už zvládnou, jak mění naše domovy a zjednodušují život
5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat

Cestování

batoh
Cestuj nalehko, žij naplno: Seznam vybavení na týden v přírodě
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Společnost

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
roční období
Astronomické vs. meteorologické léto: Které právě začíná a proč se neshodují?

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava děti e-shopy energie Facebook Google hudba hypotéka internet investice knihy kultura LTE mBank Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama rozhovor Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC virtuální operátor Vodafone výstava WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám