• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Marketing > Investice do display reklamy v září 2011

Investice do display reklamy v září 2011

Redakce NETzin.cz 16. 11. 2011     Rubrika:  Marketing    Štítky: reklama

V říjnu 2011 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě více než 435 milionů korun. Meziměsíčně došlo k navýšení výdajů o 34,4 milionů korun (8,6 %). Největším zadavatelem v měsíci říjnu byla společnost Tchibo, která nakoupila internetovou reklamu v hodnotě 14,1 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.

Podle výsledků výzkumu AdMonitoring, který monitoruje výdaje do internetové display reklamy, zadavatelé v říjnu 2011 nakoupili online reklamu v hodnotě 435,3 milionu korun. Meziměsíčně se jedná o nárůst výdajů o 8,6 %. Ve srovnání s rokem 2010 výdaje o 4,3 % klesly (19,5 mil. Kč).

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se už opakovaně umístila společnost Tchibo, která nakoupila internetový reklamní prostor v hodnotě 14,1 milionu korun. Internetovou reklamu v ceníkové hodnotě přes deset milionů zakoupili také Lidl Česká republika (10,4 mil. Kč), Česká spořitelna (10,2 mil. Kč) a AAA Auto (10,2 mil. Kč).

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů (skupina médií nebo mediazastupitel), u kterých zadavatelé reklamu nakupovali. V rámci této skupiny se proinzerovalo více než 412 milionů korun v ceníkových cenách. S výjimkou Allegro AdMarket a Internet info zaznamenaly meziměsíční nárůst investic všichni uvedení provozovatelé.

Tabulka 1: Top 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání

TOP 10 provozovatelů

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 09-10/2011

AdMonitoring uvádí reklamní výdaje na základě ceníkových cen.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • 21. 1. 2016 Trh s reklamou vzrostl v roce 2015 o téměř 7 % Podle monitoringu reklamy AIS společnosti Nielsen Admosphere vykázal reklamní trh v roce 2015 téměř 7% růst oproti předchozímu roku. Nejvíce se na něm podílela televize, u níž zadavatelé […] Posted in Podnikání
  • Novinky30. 12. 2013 Novinky a události: Prosinec 2013 Pomyslný souboj o množství novinek na konci roku vyhrává tentokrát Google. Už mu zaplatíte jen za shlédnuté reklamy, sociální přihlašování upravil tak, že už k němu není potřeba účet na G+ […] Posted in Web
  • 1. 12. 2013 Novinky a události: Listopad 2013 V listopadu si mohli dát facebookoví hejteři pauzu. Pomyslnou cenu pro toho, kdo zavede za měsíc nejvíc změn, tentokrát získal Google. Testoval nový vzhled reklam, začal indexovat aplikace […] Posted in Web
  • 19. 11. 2013 Jak zabránit Googlu, aby použil vaši fotografii u reklamy? Google je přesvědčený, že když naši přátelé uvidí, jak moc spokojeni jsme s novým mobilem, mohli by si ho chtít pořídit taky. Proto od třetiny listopadu zavedl u reklam ve svém vyhledávání […] Posted in Web
  • Hodnota reklamního prostoru ve třech čtvrtinách roku: televize klesá, internet vzrostl o pětinu17. 10. 2013 Hodnota reklamního prostoru ve třech čtvrtinách roku: televize klesá, internet vzrostl o pětinu Ceníková hodnota reklamního prostoru je ve třech čtvrtinách roku 2013 o 1,2 % nižší než vloni. Podle aktuálních dat Admosphere, dceřiné společnosti realizátora peoplemetrového projektu […] Posted in Podnikání
  • Mediatypy v letech 2011 a 2012 pohledem Admosphere18. 1. 2013 Mediatypy v letech 2011 a 2012 pohledem Admosphere Společnost Admosphere přináší srovnání souhrnné ceníkové hodnoty publikovaných reklamních sdělení ve všech mediatypech v letech 2011 a 2012. Nejprogresivnějším mediatypem je i v […] Posted in Podnikání
  • Zadavatelé v prosinci využili display reklamu v hodnotě 536 milionů korun17. 1. 2013 Zadavatelé v prosinci využili display reklamu v hodnotě 536 milionů korun V prosinci 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 536 milionů korun. Největším zadavatelem byl prodejce elektroniky Alza.cz, který […] Posted in Podnikání
  • Má v současnosti kinoreklama smysl?25. 10. 2012 Má v současnosti kinoreklama smysl? Všechna multikina v poslední době vysílají jasný signál – lidé chodí do kina stále méně. Podle posledních odhadů navštívilo letos kina o třetinu míň diváků než v předchozím období. Má […] Posted in Marketing
  • Display inzerci v květnu ovládli telefonní operátoři14. 6. 2012 Display inzerci v květnu ovládli telefonní operátoři V květnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 497 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly skoro o pětinu. Největším zadavatelem byla […] Posted in Marketing
  • Březnový přehled internetové display inzerce12. 4. 2012 Březnový přehled internetové display inzerce V březnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 393 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly o 12 %. Největším zadavatelem byla […] Posted in Marketing
Marketing
reklama

Výběr redakce

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících

Podnikání

Jak efektivně řídit malý tým bez manažerské zkušenosti
Začínáme s vedením: Praktické tipy pro řízení týmu bez manažerské praxe
káva pro firmy
Proč je firemní káva s vlastním logem víc než jen nápoj: Branding, image a smysluplný detail
Webhosting Weblobe

Finance

děti
Finanční gramotnost pro děti a mládež: Základ úspěšné budoucnosti
finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit

Web

html kód
Základy HTML a CSS pro laiky
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML

Marketing

content marketing
Obsahový marketing není jen blog. Ani příspěvek na síti. Ani SEO taktika. Je to systém.
e-mail
10 tipů pro úspěšný e-mail marketing

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

batoh
Cestuj nalehko, žij naplno: Seznam vybavení na týden v přírodě
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Společnost

odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
roční období
Astronomické vs. meteorologické léto: Které právě začíná a proč se neshodují?

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google historie hudba hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama rozhovor Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB ČSOB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám