• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > Co umí www.sluzby.cz

Co umí www.sluzby.cz

Luboš Kudláček 22. 12. 2010     Rubrika:  Podnikání    Štítky: Sluzby.cz

Na Internetu je celá řada serverů, kterým se věnuje až příliš mnoho pozornosti. Server www.sluzby.cz je však často v mnohém převyšuje – také on je úspěšným katalogem firem, nástrojem pro tvorbu firemních prezentací, systémem pro zadávání poptávek i pracovních pozic, nebo třeba nástrojem pro vedení daňové evidence a tvorbu daňových dokladů.

Sluzby.czPodle statistik návštěvnosti, jejichž zdrojem je Google Analytics, zobrazí www.sluzby.cz 4 miliony prezentací měsíčně.

Katalog firem má jednoduchou strukturu a hledajícímu uživateli nabízí několik zajímavých doplňků pro práci s výsledky, jako je třeba možnost označit vybrané zápisy a oslovit všechny živnostníky a firmy jedinou poptávkou – jedinou zprávou rozeslanou všem.

Zakázky

V sekci zakázek má poptávající možnost zadat svůj požadavek. Živnostník si potom může vybírat ty ze svého oboru, nebo si je nechat rovnou posílat na e-mailovou adresu, samozřejmě pod podmínkou, že poptávka spadá do regionu jeho působnosti.

Práce

Něco podobného pak platí i u práce. Ať už člověk zaměstnání shání, nebo naopak nabízí, na Službách najde obě možnosti.

K nasazení nové funkcionality došlo v noci ze sedmnáctého na osmnáctého listopadu a přístupná je běžně z administrace na adrese moje.sluzby.cz. Na liště v horní části stránek Sluzby.cz se také objevil odkaz, který uživatele navede na místo, kde lze poptávky i nabídky práce a zakázek zadávat.

Každý záznam, ať už se jedná o nabídku či poptávku, je poté rozeslán všem registrovaným uživatelům v konkrétním oboru, a to za předpokladu, že o zasílání pracovních poptávek, nebo naopak volných pracovních míst, předtím požádali. (Tisková zpráva.)

Web a e-shop

Každý registrovaný uživatel si může vytvořit své webové stránky, a to buď na subdoméně sluzby.cz, nebo na vlastní doméně druhého řádu. K dispozici jsou šablony (motivy vzhledu) a kompletní funkce, které jsou k administraci webu a elektronického obchodu potřeba.

Upravit web

Na závěr je třeba zmínit, že většina služeb je zdarma, klient platí pouze za služby nadstandardní. Pokud chce pouze firemní zápis a menší prezentaci, nezaplatí ani korunu. Pokud ale bude chtít, aby jeho zápis rotoval na předních pozicích, bude chtít neomezený přístup ke všem kontaktům, nebo bude potřebovat elektronický obchod, zaplatí podle toho, kolik služeb využije. Podle ceníku stovku měsíčně.

Autor:   Luboš Kudláček

Provozovatel Netzinu, autor knihy o WordPressu, publicista, blogger. >> Luboš Kudláček - obsahový marketing

Podobné články

  • Práce na Služby.cz25. 11. 2010 Práce na Služby.cz Služby.cz rozšiřují nabízenou paletu služeb o možnost zadávat nabídky a poptávky práce. Uživatel může vkládat do systému poptávky pro zaměstnancích a další typy pracovních zakázek, jiný […] Posted in Ostatní články
  • CETIN28. 10. 2015 CETIN chce investovat 22 miliard korun do rozvoje sítí Česká telekomunikační infrastruktura a.s., oznámila, že chce v příštích sedmi letech investovat 22 miliard korun do rozvoje svých telekomunikačních sítí. Celá částka bude investována z […] Posted in Technika, software
  • Samsung GALAXY A5 a A3 na českém trhu26. 1. 2015 Samsung GALAXY A5 a A3 na českém trhu Chytré telefony GALAXY A5 a A3 určené především pro mladé spotřebitele vyhledávající aktuální trendy jsou dosud nejtenčími smartphony v portfoliu společnosti Samsung (společně s GALAXY […] Posted in Technika, software
  • 13. 9. 2014 Samsonova kašna Samsonova kašna stojí přímo uprostřed náměstí Přemysla Otakara II. Je největší svého druhu v České republice a jedna z největších ve střední Evropě. Jde o kulturní památku České […] Posted in Jihočeský kraj
  • Nejlepší web má prý ČSOB pojišťovna3. 12. 2011 Nejlepší web má prý ČSOB pojišťovna Na konci října proběhlo vyhlášení výsledků soutěže WebTop100 a jako nejlepší byl odbornou porotou vybrán web ČSOB pojišťovny. Tato porota jej vybrala jako nejlepší mezi stovkou on-line […] Posted in Web
  • 23. 6. 2014 Kolik stojí odvoz nadměrného zboží z hyper-super-marketu? Kaufland vám bezplatně zavolá TAXI a v Globusu máte možnost zaplatit 300 Kč za připojení nové lednice do elektrické sítě. Nabídky supermarketů jsou někdy dost zajímavé. Z velkých […] Posted in Finance, ekonomika
  • Zeitgeist 201012. 12. 2010 Zeitgeist 2010 Google vydal seznam nejhledanějších výrazů ve světě i v České republice - Zeitgeist 2010. Co se nejvíce hledalo na Google.cz, skokani roku i nejhledanější české celebrity. Češi znovu […] Posted in Web
  • Twitter a spolupráce s Ping (Apple)12. 11. 2010 Twitter a spolupráce s Ping (Apple) Podle dohody sociální sítě Twitter a společnosti Apple bude moci zhruba 175 milionů uživatelů Twitteru propojit svůj účet se službou Ping. Apple již vyjednával s Facebookem (500 milionů […] Posted in Ostatní články
  • 22. 10. 2014 Na zlatých mincích ČNB budou hrady Česká národní banka představila nový emisní plán pamětních mincí na období 2016 až 2020. Jeho součástí budou dva tematické cykly. Desetidílný cyklus zlatých mincí v nominální hodnotě 5 000 […] Posted in Finance, ekonomika
  • Display inzerci v květnu ovládli telefonní operátoři14. 6. 2012 Display inzerci v květnu ovládli telefonní operátoři V květnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 497 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly skoro o pětinu. Největším zadavatelem byla […] Posted in Marketing
Podnikání
Sluzby.cz

Výběr redakce

landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze
dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Podnikání

ai
AI ve službách podnikatelů: od faktur po strategické rozhodování
stres
Psychologie podnikatele: Jak se nezbláznit ze stresu a zůstat v klidu i v chaosu

Finance

strach
Pojištění jako obchod se strachem: potřebujeme opravdu všechno?
Investice opatrně
Investice pro opatrné: Jak ochránit peníze před inflací bez velkého rizika

Web

landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
tvorba webu
Od nuly k webu: Jak vytvořit vlastní web s pomocí HTML, CSS a umělé inteligence

Marketing

reklama
Reklama pro generaci Z: proč nefunguje, co fungovalo dřív
landing-page
Perfektní landing page: Psychologie, layout a pět chyb, které vás stojí konverze

Technika

aplikace
Softwarová závislost: máme aplikaci na všechno, ale zvládáme ještě žít?
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu – výhody, nevýhody a bezpečnostní aspekty

Cestování

fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení
cestování
Chytré cestování: Jak si užít pohodlí i s malým rozpočtem

Společnost

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
škola
Povinná školní docházka: Jak se z privilegia stala samozřejmost

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google hudba hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik sociální sítě Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize tipy tvorba webu Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám