• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Společnost > Kdo to jsou zlatokopky? A kde je hranice mezi normální ženou a zlatokopkou?

Kdo to jsou zlatokopky? A kde je hranice mezi normální ženou a zlatokopkou?

Redakce NETzin.cz 3. 5. 2017     Rubrika:  Společnost    Štítky: peníze, zlatokopky

Článek určený především mužům.

Existuje více výkladů a definic toho, jaká žena se dá označit za zlatokopku. Podle většiny zmínek na internetu bychom mohli říct, že jde o ženu, které musíte něčím zaplatit (dárkem, odpolednem stráveným na nákupech, které platíte), když chcete mít doma klid a když chcete mít sex. Zlatokopce musíte kupovat jenom drahé dárky s puncem luxusu a ona se také nikdy nesníží k ničemu, co dostatečně luxusní není.

zlatokopka

je to zlatokopka? – ilustrační foto

Na internetu je možné najít videa, v nich mladí muži lákají zlatokopky na své drahé auto, aby se jim vzápětí vysmáli a ponížili je. Zlatokopka si prý nedá se svým mužem podřadné jídlo ve fast foodu, nemateriální zážitky pro ní nic neznamenají a mimo jiné očekává, že za ní muž v restauraci vždy platí.

To všechno a mnoho dalšího je chování zlatokopky… Nebo je to chování každé ženy? Kde je hranice mezi normální ženou, která chce být mužem zajištěna, a zlatokopkou, pro kterou jsou na světě nejdůležitější peníze a nic jiného ji vlastně nezajímá?

Žena je od přírody nastavena způsobem, který ji při hledání nejvhodnějšího partnera nutí k vnitřnímu souboji.

Co žena chce?

  1. zdravého a silného jedince, s nímž má šanci zplodit zdravé potomstvo
  2. muže, který s ní zůstane po zbytek života a o potomstvo i o ní se dokáže postarat

Zcela upřímně. Ženy přitahují muži dle bodu jedna, žít trvale však chtějí spíš s těmi dle bodu dva. Muž, který je kombinací obojího, je ideál, na který ale za prvé ne každá žena dosáhne a za druhé takového muže není často schopna poznat. Že je muž silný sice odhadnout může (fyzicky samozřejmě, psychicky také), ale jestli je zodpovědný se už za první rok vztahu poznat nedá a kolik peněz bude v životě vydělávat už teprve ne.

Ženy proto hledají muže podle symbolů, kterými na ně působí, jsou to např.:

  1. pohlavní a mužské rysy vyjadřující sílu a plodnost
  2. jakou má práci, kde bydlí, v čem jezdí a jak se obléká
žena - peníze

také zlatokopka?

Ženy jsou schopné snížit své nároky na fyzickou mužnost (bod 1) a vyměnit jí za pocit, že se v kapitalistickém světě budou mít o koho opřít, že půjdou občas na večeři do restaurace a že budou mít peníze na školní obědy pro své děti. Takto se chová každá normální žena, která není zoufalá: jde po penězích.

Trochu odbočka: Samozřejmě – existují různé druhy žen. Jsou ženy feministky a kariéristky. Jsou také ženy, které budou chodit raději na romantické procházky po nábřeží s chlapcem, který má velký penis, neohlížejíc se na to, že ten chlapec bude nejspíš bydlet do čtyřiceti u rodičů, neschopen postarat se ani sám o sebe, natož o ženu a děti.

Pak existují dívky, které začnou chodit s chlapcem jenom proto, že má hezké auto (je to tím, že ne úplně chápou volání přírody a považují to za symbol bohatství, které v životě od muže očekávají). Často se přitom ukáže, že jde jenom o pozlátko auta na splátky a že tento kundolap není ve skutečnosti tím, co od života čekaly.

Jaký je tedy rozdíl mezi zlatokopkou a normální ženou?

Každá žena (až na zmíněné a možná ještě další výjimky) si přirozeně vybírá muže hezké a bohaté. Peníze jsou pro ženy symbolem duševní síly, vůle a intelektu muže. Chudí muži, kteří nic nemají a na nichž je vidět, že ani nikdy nic mít nebudou, se s tím musí smířit a nepovažovat za zlatokopku každou ženu, která chce po muži zaplatit útratu v restauraci, chce dostávat dárky a chce chodit nakupovat. To chce totiž každá žena a muž by na tom neměl vidět nic špatného.

Zlatokopku bychom tedy mohli definovat jedině tak, že jde o ženu, která má i jiné špatné charakterové vlastnosti, než je touha po penězích a luxusu. Pokud touží po penězích a je zároveň třeba sobecká, zlá, manipulativní, zcela bez lásky a respektu k muži, pak můžeme mluvit a zlatokopkách špatně. Pak teprve jde o ženy nevhodné k žití.

Touha po životě bez dřiny v práci a po životních jistotách pro sebe a pro své děti ale není tím rysem, který ženu dehonestuje. To by si měl uvědomit každý normální muž.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Kolik váží naše peníze? Přehled hmotností českých mincí a pár překvapení navíc8. 6. 2025 Kolik váží naše peníze? Přehled hmotností českých mincí a pár překvapení navíc Když vezmete do ruky jakoukoli českou minci, obvykle ji rychle hodíte do peněženky nebo automatu na kávu. Ale přemýšleli jste někdy, kolik váží české mince? A proč vůbec záleží na tom, […] Posted in Finance, ekonomika
  • 14. 10. 2019 Jen 40 % jihočeských dětí dostává pravidelné kapesné Pravidelné kapesné mají jen 4 z 10 jihočeských školáků, 28 % jej vůbec nedostává. Rodiče se snaží vést děti k finanční gramotnosti, přesto většina z nich očekává pomoc od škol. S výukou […] Posted in Jihočeský kraj
  • Logo Wedos12. 12. 2014 SANEP: Většině Čechů nosí vánoční dárky Ježíšek, 4 procenta lidí na dárky nemá peníze I přesto, že většina Čechů je bez vyznání, neohroženým králem tradičních křesťanských svátků je pro téměř dvě třetiny domácí populace Ježíšek. Santa Claus ani Děda Mráz tak nejsou pro […] Posted in Společnost
  • Facebook widget18. 9. 2014 Každý Budějčák dluží skoro 10 tisíc korun Dluh Českých Budějovic každým rokem narůstá. Pro letošní rok je v rozpočtu schválen schodek zhruba 200 tisíc korun a dluh tak naroste na 901 tisíc. Za posledních 6 let se dluh z roku […] Posted in Jihočeský kraj
  • 17. 9. 2014 Průměrná mzda v Jihočeském kraji je 22 508 Kč Podle nejnovějších údajů Českého statistického úřadu žije v Jihočeském kraji 636 702 obyvatel, z toho je 5,77 % nezaměstnaných a ti pracující vydělávají průměrně 22 508 korun. Jde o […] Posted in Jihočeský kraj
  • Vánoční dárek26. 10. 2013 Vánoce 2013: Roční obraty eshopů 58 miliard, každý osmý Čech si chce vzít úvěr Podle serveru Heureka.cz se letos obrat českých e-shopů zvýší o téměř 15 % a dosáhne hranice 58 miliard korun. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) utratili Češi o Vánocích v […] Posted in Podnikání
  • peníze15. 10. 2013 Google finančně ocení vylepšení Open Source aplikací Takzvané „bug bounties” (neboli finanční odměny za nalezení chyb) se stávají stále populárnějšími – softwarové firmy získají mnohem více užitečnějších dat a fixů za stejné peníze, než […] Posted in Web
  • Loňský rozpočet Českých Budějovic skončil v plusu24. 1. 2013 Loňský rozpočet Českých Budějovic skončil v plusu Rozpočet města České Budějovice vykázal v minulém roce úsporu v řádu miliónů korun. „Nevyčerpali jsme prostředky ve výši asi 400 miliónů. Tyto peníze byly již částečně zapojeny na […] Posted in Jihočeský kraj
  • První botičky4. 1. 2013 První botičky Už při nákupu prvních botiček pro dítě, které vlastně ještě ani pořádně nechodí, jsme si zjišťovali kvalitu prodávaných výrobků. Nejlépe ve všech recenzích a testech dopadly boty Fare a […] Posted in Finance, ekonomika, Společnost
  • Tarify Connectica2. 12. 2012 Do ZOO jedině s permanentkou Rodina při cestě do ZOO v Hluboké nad Vltavou zaplatí při vstupu za každého dospělého 90 Kč a za každé dítě od tří do patnácti let 50 Kč. Permanentka se tedy vyplatí už při několika […] Posted in Cestování a turistika, Jihočeský kraj
Společnost
penízezlatokopky

Výběr redakce

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další

Podnikání

intuice
Nejen čísla rozhodují: Proč je intuice klíčem k podnikatelskému úspěchu
cena
Kolik si za to říct? Naučte se správně nastavit cenu svých produktů

Finance

Investice opatrně
Investice pro opatrné: Jak ochránit peníze před inflací bez velkého rizika
půjčky
Přehled druhů půjček na českém trhu: Co je co a kdy po čem sáhnout

Web

typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
tvorba webu
Od nuly k webu: Jak vytvořit vlastní web s pomocí HTML, CSS a umělé inteligence
UX design
Jak navrhnout web, který si uživatelé zamilují: Zásady přívětivého UX designu

Marketing

lokální prodej ovoce - marketing
Jak přivést lidi až ke dveřím: Lokální marketing pro kamenné prodejny, který funguje
10 fatálních chyb při tvorbě firemního blogu
10 fatálních chyb při tvorbě firemního blogu, které vás můžou stát důvěru i zákazníky

Technika

Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu – výhody, nevýhody a bezpečnostní aspekty
fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení

Cestování

fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení
cestování
Chytré cestování: Jak si užít pohodlí i s malým rozpočtem

Společnost

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
škola
Povinná školní docházka: Jak se z privilegia stala samozřejmost

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE mBank Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik sociální sítě Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize tipy Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám