• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Marketing > Reklama na internetu v mobilu je stále oblíbenější (T-Mobile)

Reklama na internetu v mobilu je stále oblíbenější (T-Mobile)

Redakce NETzin.cz 3. 3. 2011     Rubrika:  Marketing    Štítky: mobilní telefon

Čím dál více inzerentů volí mobilní internet pro svou propagaci. Za poslední čtvrtletí 2010 vzrostl počet mobilních surfařů o 100 000. Nejvíce lidé surfují v Moravskoslezském a Středočeském kraji a v Praze.

Zájem o mobilní reklamu roste. Na vzestupu však není jen klasické oslovení zákazníků prostřednictvím SMS a MMS zpráv, na vlně popularity se nese i propagace prostřednictvím bannerů na internetu v mobilu. Jen v loňském roce byla tímto způsobem realizována desetina ze všech kampaní. Inzerenti tak mohou oslovit více než 800 tisíc uživatelů internetu v mobilu od T-Mobile.

„Rostoucí zájem inzerentů jde ruku v ruce se zvyšujícím se počtem mobilních surfařů. Jen za poslední čtvrtletí roku 2010 se jejich počet zvýšil o sto tisíc, což je nejen pro firmy zajímavé číslo,“ říká Petr Slavík, manažer prodeje reklamních služeb T-Mobile, a doplňuje: „Rozhodli jsme se proto pravidelně zveřejňovat tyto údaje, abychom poskytli reklamnímu trhu potřebné informace o velmi zajímavém komunikačním prostředku.“

T-Mobile v loňském roce realizoval celkem 193 kampaní mobilní reklamy. Desetina z nich se týkala právě cílených bannerů na internetu v mobilu. Na rozdíl od klasické internetové podoby, vykazuje její mobilní sestra až dvanáctkrát vyšší účinnost. Novinku v loňském roce úspěšně využily firmy k propagaci značek jako Ford, Peugeot, BMW, Fanta, ČEZ či ČSOB.

Inzerenti z řad velkých, ale i menších společností mají k dispozici stále větší skupinu uživatelů internetu v mobilu. Na konci roku 2010 jej používalo více než 824 tisíc zákazníků T-Mobile. Největší část z nich surfuje v Moravskoslezském kraji (15 %). O pomyslné druhé a třetí místo se dělí uživatelé v Praze a Středočeském kraji (13 %). Na opačném konci žebříčku pak stojí zákazníci z Jihočeského (3 %) a Karlovarského kraje (2 %).

Statistiky T-Mobile dále jasně ukazují, že internet v mobilu je doménou především mladých – 30 % uživatelů je ve věku 18–29 let, 32 % patří do skupiny 30 až 39 let, přičemž lehce převažují muži nad ženami (54 vs. 46 %). Pozitivně se na nárůstu zájmu o mobilní internet projevuje i dostupnost tzv. chytrých mobilních telefonů – již čtvrtina surfařů je používá k brouzdání po webu. A téměř dvě třetiny klientů T-Mobile si internet v mobilu zapínají pravidelně, tedy více než čtyřikrát do měsíce.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Historie mobilních telefonů – od cihly v kapse k chytrému pomocníkovi20. 4. 2024 Historie mobilních telefonů – od cihly v kapse k chytrému pomocníkovi Mobilní telefony ušly od svého počátku v 70. letech 20. století neuvěřitelnou cestu. Z těžkých a drahých zařízení se staly chytré pomocníci, které nám usnadňují život a otevírají dveře k […] Posted in Technika, software
  • Ochranné sklo na mobil? Při podnikání je nevyhnutelné!21. 5. 2019 Ochranné sklo na mobil? Při podnikání je nevyhnutelné! Podnikáte a ke své činnosti nutně potřebujete mobilní telefon? Využíváte ho nejen k telefonické komunikaci se zákazníky, ale i ke komunikaci online, ke správě svých stránek, účtů, ke […] Posted in Podnikání, Technika, software
  • Zajímavé aplikace pro telefon s OS Android3. 11. 2018 Zajímavé aplikace pro telefon s OS Android Operační systém Android v Česku na mobilních telefonech dominuje. Podle některých statistik ho má přes 70 % majitelů chytrých mobilů. Jestli mezi ně patříte, mrkněte na naše […] Posted in Technika, software
  • 26. 1. 2016 Zisk O2 vzrostl v roce 2015 o 45 % Společnost O2 Czech Republic oznámila své provozní a finanční výsledky za rok 2015, pochvaluje si vznik CETIN a svým akcionářům plánuje vyplatit dividendy ve výši 16 korun na […] Posted in Podnikání
  • Třetina rodičů souhlasí s mobilním telefonem pro prvňáčka31. 8. 2015 Třetina rodičů souhlasí s mobilním telefonem pro prvňáčka Vyplývá to z průzkumu realizovala agentura Data Collect pro operátora O2. Koupi mobilního telefonu pro nového školáka prý zvažuje 46 procent rodičů. Nejpádnějším důvodem pro pořízení […] Posted in Finance, ekonomika, Společnost
  • Rodiče věnují větší pozornost mobilům, než svým dětem24. 6. 2015 Rodiče věnují větší pozornost mobilům, než svým dětem Z průzkumu provedeného firmou AVG® Technologies N.V., kterého se zúčastnilo 6117 respondentů z řad rodičů i dětí, vyplývá, že mobilní telefony stále častěji vítězí nad dětmi v boji o […] Posted in Společnost
  • 18. 1. 2015 Ušetřete za mobilní telefon s virtuálními operátory Když už máme na trhu tolik virtuálních operátorů a všichni se předhánějí, kdo bude pro zákazníky nejvýhodnější, je škoda toho nevyužít. Vybírejte ale pečlivě. Je dobré vybírat si […] Posted in Technika, software
  • 28. 5. 2014 Jak vybrat dobrý chytrý mobilní telefon (smartphone) Na trhu mobilních telefonů existuje velké množství přístrojů s různými parametry, operačními systémy, kvalitou a cenou. Výběr toho správného telefonu splňující všechny požadavky majitele […] Posted in Technika, software
  • Smartbanking Fio banky nyní i pro Android!18. 8. 2011 Smartbanking Fio banky nyní i pro Android! Fio banka uvádí na trh unikátní bankovní aplikaci speciálně vyvinutou pro telefony s operačním systémem Android. Vedle majitelů iPhonu tak oslovuje další skupinu uživatelů, kteří chtějí […] Posted in Finance, ekonomika
  • Ministerstvo financí otevírá přístup k fakturám pro veřejnost16. 1. 2015 Ministerstvo financí otevírá přístup k fakturám pro veřejnost Ministerstvo financí jako první otevírá svá data veřejnosti. Nově budou mít občané přístup ke všem fakturám ministerstva financí a seznamům státních dotací, následovat mají například […] Posted in Finance, ekonomika
Marketing
mobilní telefon

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám