• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Technika, software > S věkem klesá zájem o mobilní služby, nejaktivnější jsme do 35 let

S věkem klesá zájem o mobilní služby, nejaktivnější jsme do 35 let

Redakce NETzin.cz 23. 1. 2015     Rubrika:  Technika, software    Štítky: ČEZ, průzkum, SMS, statistiky

To a ještě další statistické informace tvrdí průzkum realizovaný virtuálním operátorem ČEZ mobil ve spolupráci s výzkumnou agenturou GfK.

Honor 6

Průměrných 5 hovorů do 5 minut

Průměrná měsíční útrata za mobilní služby se v případě 8 z 10 lidí vejde do 500 Kč. Nejčastěji lidé měsíčně utrácejí částku v rozmezí 250 až 500 Kč. Naopak částka převyšující tisíc korun měsíčně je spíše výjimkou. Obecně o něco více za mobilní služby utrácejí ženy.

Průměrně lidé uskuteční pět soukromých hovorů denně. Výrazně více si volá mladší generace do 35 let, zatímco s vyšším věkem počet volání klesá. Průměrný telefonní hovor trvá u 74,4 % dotázaných maximálně pět minut. V průměru více než jednou denně volají lidé pouze partnerovi či partnerce. Na dalších pozicích v seznamu nejčastěji volaných čísel se umisťují přátelé a známí a také děti. Zhruba obden pak lidé volají také na úřady a různé instituce, zejména ve věkové skupině od 55 let výše.

Píšeme především partnerům

Průměrný počet posílaných textových zpráv za den je 5,60, přičemž jednoznačně nejaktivnější jsou mladí lidé mezi 18 a 25 lety. Ti odešlou průměrně 17 SMS denně, 37 % z nich více než deset denně. Příjemci zpráv jsou ve většině případů partneři, jimž odešlou 12 SMS, dalších 5 zpráv je určeno přátelům a 2 SMS denně směřují matce. Se zvyšujícím se věkem počet posílaných SMS postupně klesá, tři čtvrtiny lidí starších 56 let pak posílají denně maximálně jednu zprávu. Lidé nejčastěji posílají SMS svému partnerovi, v průměru se jedná téměř o tři textové zprávy. Více než jedna SMS denně je určena také přátelům, v průměru obden lidé zasílají textovku svým dětem.

Internet v mobilu na vzestupu

Mimo mobilních služeb volání a posílání SMS je také čím dál více využívána nabídka datových služeb. Výzkum ukázal, že internet v mobilu pravidelně využívá téměř 34 % dotázaných. Častější využívání internetu v mobilu je zřejmé u lidí do 35 let – v této věkové skupině má internet v mobilu zhruba polovina. Častější je to také ve velkých městech, v Praze využívá data dokonce více než 63 % lidí.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Síť veřejného dobíjení elektromobilů od ČEZu má již 100 stanic23. 7. 2019 Síť veřejného dobíjení elektromobilů od ČEZu má již 100 stanic V České republice je aktuálně registrováno téměř 3000 elektromobilů. V roce 2017 přibylo 400 vozů na elektrický pohon, loni 725 elektromobilů a letos do konce června 381 e-aut. Právě pro […] Posted in Technika, software
  • 18. 1. 2019 Psa má 46 % jihočeských domácností a majitelé za péči o něj vynaloží 12 400 Kč ročně Říká to průzkum České spořitelny, podle kterého si život bez domácího mazlíčka neumí život představit 63 % lidí žijících v Jihočeském kraji. Pořizovací náklady za všechny mazlíčky, které […] Posted in Jihočeský kraj
  • 29. 12. 2015 Průzkum ČSOB: Za silvestrovské oslavy utratí většina Čechů méně než 500 Kč Konec roku a s ním spojené silvestrovské oslavy se kvapem blíží. Kolik za poslední den v roce utratíte vy? Podívejte se na zajímavé srovnání, které vychází z průzkumu ČSOB. Překvapivě […] Posted in Finance, ekonomika
  • 18. 9. 2015 40 % Čechů nikdy nezměnilo svou banku Banku už někdy změnilo 60 % Čechů. Dalších 10 % se na to chystá. Při výběru nové banky je zajímají hlavně poplatky a funkční internetové bankovnictví, jinak jsou ale Češi ke své bance […] Posted in Finance, ekonomika
  • ČEZ nabízí výhodné volání ze zahraničí jen za 2,20 Kč25. 6. 2015 ČEZ nabízí výhodné volání ze zahraničí jen za 2,20 Kč Nabídka volání ze zahraničí za 2,20 Kč / minuta platí po celou letní sezónu od 15. června do 15. září, a to automaticky pro všechny zákazníky MOBILU OD ČEZ v rámci celé Evropské unie a na […] Posted in Technika, software
  • Rodiče věnují větší pozornost mobilům, než svým dětem24. 6. 2015 Rodiče věnují větší pozornost mobilům, než svým dětem Z průzkumu provedeného firmou AVG® Technologies N.V., kterého se zúčastnilo 6117 respondentů z řad rodičů i dětí, vyplývá, že mobilní telefony stále častěji vítězí nad dětmi v boji o […] Posted in Společnost
  • Nejvýznamnější firmy v ČR zvýšily své tržby o 7 %, zisky jim ale klesly17. 6. 2015 Nejvýznamnější firmy v ČR zvýšily své tržby o 7 %, zisky jim ale klesly Právě zveřejněné žebříčky CZECH TOP 100, které připravuje Sdružení CZECH TOP 100 na základě porovnání vybraných ekonomických ukazatelů, ukazují, že pro řadu firem nebyl rok 2014 ten […] Posted in Podnikání
  • Lidé na Silvestra víc volají, SMS posílají méně2. 1. 2015 Lidé na Silvestra víc volají, SMS posílají méně T-Mobile a O2 shodně tvrdí, že jejich zákazníci na Silvestra více telefonují, než aby posílali krátké textové zprávy (SMS). V noci z 31. prosince 2014 na 1. ledna 2015 spojil během první […] Posted in Technika, software, Společnost
  • 4G LTE lidé znají, při výběru mobilu na něj ale příliš nehledí18. 12. 2014 4G LTE lidé znají, při výběru mobilu na něj ale příliš nehledí Téměř dvě třetiny lidí (64 procent) už znají nebo slyšely pojem 4G LTE. Znalost nejrychlejší mobilní datové sítě se tak blíží znalosti 3G (73 procent). Termín znají spíše muži (75 procent) […] Posted in Technika, software
  • Mobil od ČEZ rozšiřuje služby o balíčky SMS24. 6. 2014 Mobil od ČEZ rozšiřuje služby o balíčky SMS Mobilní operátor Skupiny ČEZ nabídne od 1. července dva balíčky s volnými SMS. Zákazníci si tak základní tarif „Platím, jak volám“ mohou rozšířit nejen o balíčky zvýhodněného volání, […] Posted in Technika, software
Technika, software
ČEZprůzkumSMSstatistiky

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám