V čem je jiná ePoptávka.cz oproti konkurenci?
Začít podnikat na B2B trhu se z mnoha důvodů dá označit za bláznovství. Především v případě, kdy jste začínající firma, která nemá zkušenosti ani peníze. B2B trh je uzavřená komunita velikánů, kde záleží především na kontaktech. Pokud získáte číslo na ty správné lidi, máte i tak malou šanci, že z obchodu něco bude. Několik lidí si tuto skutečnost uvědomilo a vytvořili originální řešení. Nechali velký business pro velké firmy a sami si založili poptávkové portály, kde mohou menší firmy nabízet své služby a produkty na B2B online trhu. Mezi takové portály patří i poptávkový server ePoptavka.cz.
Na rozdíl od konkurence zaujímá více jak polovinu trhu s firemními poptávkami. Potvrzují to i statistické údaje uvedené v magazínu Businessworld, podle kterého se portál ePoptávka.cz rozrostl meziročně o jednu pětinu. Dobrá konkurenceschopnost portálu epoptavka.cz se skrývá nejen v obsahu, ale především v tom, co lidi vidí zvnějšku. Především je to vzhled portálu, se kterým si autoři poměrně vyhráli. V každém podnikání platí, ať máte sebelepší služby či produkty, bude vám to k ničemu, pokud se k vám cílová skupina nedostane, anebo hůř, uteče z vaší webové prezentace. Chaos a zastaralý vzhled poptávkových serverů je většinou to, co je brzdí. Každý by se měl zaměřit na kvalitní obsah a vizuální zpracování, které bude příjemné pro oko a uživatelsky nenáročné. Nejhorší je, když se potencionální uživatel musí prokousávat desítkami nejrůznějších podkategorií, aby nakonec zjistil, že stejně nenašel to, co chtěl.
ePoptavka.cz má 56 % podílu trhu
56% podíl na trhu pro portál epoptavka.cz znamená odhadované výnosy okolo 200 až 300 milionů korun ročně. Právě v zisku, je asi největší rozdíl oproti konkurenci. Oblíbenost poptávkového serveru ePoptavka.cz roste. Magazín Objevit zveřejnil Podrobnější statistické informace o ePoptávka.cz nejen o objemu obchodů. Tyto statistiky uvádějí, že ePoptávka zprostředkuje měsíčně přes 12 tisíc poptávek a veřejných zakázek. Jejich hodnota převyšuje 6 miliard korun. Možná i kvůli množství peněz, které tzv. protečou skrz ePoptávku, vsadí nový uživatel raději na ni, než na jiný, méně známý, poptávkový portál.
PR text
Autor: Redakce NETzin.cz