• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Podnikání > ExpertKarel.cz – šetří Váš čas i peníze

ExpertKarel.cz – šetří Váš čas i peníze

Redakce NETzin.cz 8. 1. 2011     Rubrika:  Podnikání   

Na český trh vstupuje portál ExpertKarel.cz, který velmi jednoduše spojuje dodavatele a zákazníky. Zákazník, buď jednotlivec nebo firma, zadá zdarma do našeho webového formuláře své znění poptávky na službu nebo výrobek a my oslovíme vhodné dodavatele. Portál takto agreguje poptávku po zboží nebo službách a oborově roztříděné a ověřené obchodní příležitosti zasílá registrovaným dodavatelům. Dodavatelé dostanou na svůj e-mail přesné znění požadavků klienta uvedené v poptávce včetně kontaktů na klienta a rozhodnou se, jestli je pro ně vhodné reagovat a zaslat nabídku svých produktů či služeb. Tímto velice jednoduchým principem ušetří jak zákazník tak dodavatel čas i peníze.

Ptáte se jak portál ušetří čas i peníze zákazníkům? Je to snadné, když hledáte dodavatele v různých zdrojích (internet, noviny, kamenné obchody, různé katalogy) ať zboží či službu, tak musíte postupně všem jednotlivě vysvětlovat co chcete vždy od začátku a teprve poté se dozvíme, že bohužel toto nenabízejí a musíme jít hledat dále. Pokud ale využijete naši službu, vyplníte formulář na našem serveru, což netrvá víc jak pět minut, tak konkrétní nabídky dostanete již během téhož dne a zároveň dostane řadu konkrétních nabídek a Vy si můžete nabídky porovnat a zvolit si tu nejvhodnější pro Vás. Pokud i Vy chcete ušetřit Váš čas a peníze, zadejte si poptávku na portále ExpertKarel.cz.

Ptáte se jak portál ušetří čas i peníze dodavatelům? Každý podnikatel, živnostník, obchodní zástupce nebo kdokoli se věnuje obchodu ví, jak je těžké najít nové zákazníky a kolik to stojí času a úsilí. Náš portál Vám však s tímto problémem pomůže. Při registraci si zvolíte své obory činnosti, ze kterých chcete získávat obchodní příležitosti a region ve kterém své služby poskytujete. Poté již budete získávat konkrétní nabídky přímo na Váš e-mail a stačí se rozhodnout, zda je pro Vás poptávka relevantní a zaslat nabídku. Takto snadno oslovíte konkrétní skupinu potenciálních klientů, kteří chtějí skutečně něco koupit. Za registrační poplatek, který je na velmi nízké úrovni, tak aby byl dostupný pro každého podnikatele či firmu získáte mnoho obchodních příležitostí, což i garantujeme. Pokud i Vy chcete ušetřit Váš čas a peníze, registrujte se jako dodavatel na portále ExpertKarel.cz.

Oficiální zahájení provozu portálu je stanoveno na 15.ledna 2011, ale do té doby můžete využít předobjednávky registrace za poloviční cenu a zajistit si obchodní příležitosti na celý rok.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Bohemia JazzFest14. 7. 2008 Bohemia JazzFest Bohemia JazzFest zavítá do našeho města 19.7.2008 a začíná v 16:00. Místo: Náměstí Přemysla Otakara II. Program: 1. MAX FRANKL QUARTET (D) 2. Michal Gera Band (CZ) 3. MATÚŠ JAKABČIC […] Posted in Jihočeský kraj
  • Kniha o redakčním systému WordPress, návody a články2. 4. 2018 Kniha o redakčním systému WordPress, návody a články Od data vydání mé knihy o WordPressu už uběhla docela dlouhá doba. Doprovodný web k této na trhu již nedostupné publikaci už pravděpodobně (a také dle statistiky návštěvnosti) nikomu […] Posted in Web
  • 26. 7. 2016 Městská policie má dva nové elektroskútry Skútry budou strážníky využity především v okrajových částech města z důvodu lepší dostupnosti na odlehlá místa. Díky větší mobilitě budou moci strážníci provádět kontrolní a hlídkovou […] Posted in Jihočeský kraj
  • Maruška a Duch Vánoc, obnovená premiéra 1. 12. v Malém divadle22. 11. 2012 Maruška a Duch Vánoc, obnovená premiéra 1. 12. v Malém divadle Soubor Malého divadla si pro období adventu připravil obnovenou premiéru Maruška a Duch Vánoc, pohádku vhodnou pro děti v mateřských školách i na prvním stupni ve školách […] Posted in Jihočeský kraj
  • 30. 6. 2014 T-Mobile spustil LTE Advanced T-Mobile spustil jako první operátor v České republice technologii LTE Advanced (LTE-A). Spojením dvou pásem (funkce Carrier aggregation) 800 MHz a 1 800 MHz v Mladé Boleslavi došlo k […] Posted in Technika, software
  • Naše výsledky jsou zase o něco lepší, říká Google24. 1. 2011 Naše výsledky jsou zase o něco lepší, říká Google Kvalita vyhledávání Google je prý lepší než kdykoli v minulosti. Matt Cutts píše o boji se spamem na oficiálním blogu a vyvrací myšlenky, že se Google nechová tak ostře k webům, kde je […] Posted in Podnikání, Web
  • Dentální hygiena: Neviditelný hrdina vašeho zdraví, který vás může zachránit před víc než jen kazem17. 5. 2025 Dentální hygiena: Neviditelný hrdina vašeho zdraví, který vás může zachránit před víc než jen kazem Když se řekne dentální hygiena, většina lidí si vybaví nepříjemné škrábání zubního kamene a občas i bolestivý zákrok. Málokdo ale ví, že profesionální dentální hygiena je jedním z […] Posted in Společnost
  • Proč jsou optické internetové sítě nejlepším řešením připojení k internetu31. 5. 2025 Proč jsou optické internetové sítě nejlepším řešením připojení k internetu V době, kdy streamujeme filmy ve 4K, pracujeme z domova a zálohujeme data do cloudu, už nestačí připojení, které „jakž takž stačí“. Potřebujeme rychlost, spolehlivost a kapacitu, kterou […] Posted in Technika, software
  • Končí mLink? Nekomunikuje a neplatí6. 10. 2010 Končí mLink? Nekomunikuje a neplatí Stav systému pro nákup a prodej odkazů mLink.cz je žalostný. Od chvíle, kdy jej koupila společnost Levné potraviny, administrátor nereaguje na e-mailové zprávy, nebaví se s lidmi na […] Posted in Podnikání, Web
  • 23. 6. 2015 Jak probíhala mumifikace (jak vzniká mumie) Mumifikace je proces postupného vysoušení a balzamování, kterým se má zabránit rozkladu mrtvého těla. Mumie jsou známy hlavně díky starověkému Egyptu. Mumifikaci tam prováděli kněží […] Posted in Ostatní články
Podnikání

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám