• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Finance, ekonomika > dTest spouští kampaň za výhodnější mobilní tarify

dTest spouští kampaň za výhodnější mobilní tarify

Redakce NETzin.cz 3. 5. 2017     Rubrika:  Finance, ekonomika    Štítky: aukce, dTest, mobilní operátoři

Spotřebitelská organizace dTest spouští kampaň, jejíž cílem je získat pro spotřebitele výhodnější podmínky a ceny mobilních služeb pomocí aukce.

mobilní služby

mobilní služby – ilustrační foto

V této aukci budou mobilní operátoři soutěžit o zapojené zákazníky, tedy o ty zákazníky, kteří se registrují na webu a později služby vybrané v aukci odsouhlasí. Registrace do kampaně se otevírá právě dnes.

Martin Černý, ředitel dTestu, vysvětluje:

„Přístup mobilních operátorů svědčí o tom, že jim jejich silné postavení dovoluje jednoduše ignorovat nespokojenost zákazníků. Rozhodli jsme se proto spojit síly, zorganizovat hromadnou změnu operátorů a získat lepší cenu pro všechny zapojené spotřebitele. Pokud přijdete za svým operátorem jako jednotlivec, pravděpodobně vás odkáže na standardní ceník, který vás příliš nepotěší. Věříme, že když operátory oslovíme jako silná skupina mnoha tisíců zákazníků, budou motivovaní nabídnout lepší cenu.“

Hromadné změny poskytovatelů služeb představují způsob, jak získat výhodnější cenové i smluvní podmínky. Čím více lidí se zapojí, tím silnější vyjednávací pozici mají, a tím lepší podmínky mohou získat. Každý operátor, který se chce účastnit aukce vyhlášené dTestem, musí přijmout podmínky, jejichž cílem je ochrana spotřebitele. Operátoři se zaváží například k tomu, aby v aukci nabízeli smlouvy bez skrytých poplatků a na jeden rok bez automatického prodloužení na další dobu určitou. Podmínkou účasti je také zajištění kvalitního zákaznického servisu.

Operátoři budou soutěžit o několik tarifů s různými objemy volání, SMS a dat, které odpovídají nejčastějším požadavkům spotřebitelů. Každý tarif může být vysoutěžen jiným operátorem. Operátoři, kteří ve stanovené lhůtě nabídnou nejnižší cenu daného tarifu, budou vybráni jako vítězové aukce.

Hromadné změny se může zúčastnit každý spotřebitel z České republiky, stačí se zaregistrovat na webové stránce kampaně www.ChciVyhodnejsiTarif.cz.

Registrace je zcela nezávazná a bezplatná. Po ukončení fáze registrace proběhne 9. června aukce, v níž zvítězí operátoři, kteří předloží nejlepší nabídky. Po aukci zašle dTest zaregistrovaným účastníkům zprávu o vítězných společnostech a podrobnější informace o vysoutěžených tarifech. Účastníci budou mít dostatek času na rozhodnutí, zda chtějí nabídku přijmout. Neexistuje žádná povinnost nebo závazek, který by registrované spotřebitele nutil stát se zákazníkem vítězného operátora.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Dárcovská SMS překonala miliardovou hranici. Lidé v Česku poslali přes DMS více než miliardu korun21. 5. 2025 Dárcovská SMS překonala miliardovou hranici. Lidé v Česku poslali přes DMS více než miliardu korun Projekt Dárcovská SMS informovoval, že od svého spuštění v roce 2004 umožnil vybrat přes 1 miliardu korun na podporu neziskových organizací. Tento výsledek je součtem více než 27 milionů […] Posted in Technika, software, Finance, ekonomika
  • 13. 6. 2017 V aukci dTestu zvítězil operátor MOBIL OD ČEZ Aukce dTestu, o které jsme informovali začátkem května, zná svého vítěze. Stal se jím operátor MOBIL OD ČEZ, který nabídl nejnižší ceny. Operátor MOBIL OD ČEZ je obchodní značkou […] Posted in Podnikání
  • 22. 6. 2015 Časopis dTest opakovaně upozorňuje na nadměrné obaly Balení výrobků do bezdůvodně nadměrných obalů je v rozporu se zákonem a časopis dTest již několikrát upozornil na skutečnost, že výrobci toto pravidlo nerespektují a v zájmu optického […] Posted in Společnost
  • Display inzerci v květnu ovládli telefonní operátoři14. 6. 2012 Display inzerci v květnu ovládli telefonní operátoři V květnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 497 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly skoro o pětinu. Největším zadavatelem byla […] Posted in Marketing
  • O2 Rezerva: „první pomoc” pro zákazníky předplacených karet20. 12. 2010 O2 Rezerva: „první pomoc” pro zákazníky předplacených karet Telefónica O2 nabízí prostřednictvím služby O2 Rezerva pomoc zákazníkům předplacených karet, kteří se ocitnou v nesnázích. Pokud jim dojde kredit a nemají možnost si ho hned dobít, O2 jim […] Posted in Finance, ekonomika
  • 25. 11. 2017 České Budějovice budou mít 11 nových trolejbusů Nové moderní trolejbusy typu 27Tr dodá plzeňská Škoda Electric a celková hodnota zakázky je přes 180 milionů korun (jeden tak vyjde na částku přes 16 milionů korun). „Do Českých […] Posted in Jihočeský kraj
  • 25. 10. 2013 Svět má 4 nové domény první úrovně Celý proces započal již v polovině roku 2011, kdy rada ICANN schválila na svém zasedání zavedení nových domén nejvyšší úrovně, někdy také nazývaných "koncovkami". Tehdy bylo oznámeno, že […] Posted in Web
  • TweetDeck7. 8. 2019 Rozdíl mezi refinancováním a konsolidací půjček – co se vám vyplatí? Sjednávání úvěrů je dnes zcela běžná věc. Lidé si půjčují peníze, aby mohli jet na dovolenou, koupit si nové auto nebo si zařídit vysněné bydlení. V mnoha případech se kvůli tomu zadluží […] Posted in Finance, ekonomika
  • 5 tipů, jak napsat dobrý text na web11. 6. 2015 5 tipů, jak napsat dobrý text na web Pokud nemáte peníze na profesionálního copywritera, můžete si obsah na svém webu klidně vytvořit sami. S největší pravděpodobností texty nebudou tak čtivé, jako když by vám je sepsal […] Posted in Podnikání
  • Ve městě se poběží podzemní maratón28. 12. 2007 Ve městě se poběží podzemní maratón V lednu zažijí České Budějovice mimořádnou sportovní akci – maratón v podzemním parkovišti Mercury Centra. Pořádá ho občanské sdružení Koloběh a SK Čtyři Dvory. Vedení Mercury Centra […] Posted in Jihočeský kraj
Finance, ekonomika
aukcedTestmobilní operátoři

Výběr redakce

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další
Plešné jezero
Třístoličník, Trojmezná, Plechý – tip na skvělou šumavskou hřebenovku
TikTok
Jak zrychlit růst na TikToku: Strategie s nákupem sledujících
marketing
Kde firmy tratí peníze v marketingu: 5 nejčastějších chyb, kterým se vyhnout

Podnikání

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
e-shop
E-shop od nuly: Co všechno potřebujete, než začnete prodávat online
Webhosting Weblobe

Finance

finance - mince
10 nejčastějších finančních chyb a jak je napravit
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska

Web

RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí
tvorba webu
20 tipů pro zajímavé použití kaskádových stylů (CSS) a HTML
responsivní web
Jak funguje webový responzivní design a proč je nutný

Marketing

brand Coca Cola
Budování značky od nuly: Co funguje a co ne
RSS
Je RSS mrtvé? Jak odebírat novinky z webů bez algoritmů sociálních sítí

Technika

5G vs. 6G
5G vs. 6G: Co můžeme čekat dál od technologií připojení k internetu a proč by nás to mělo zajímat
budoucnost
10 technologií, které do roku 2030 přepíšou pravidla hry a změní naše životy

Cestování

Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
sinice
Co to jsou sinice a jak je poznat

Společnost

Minecraft
Minecraft – svět učení, zábavy a nekonečné tvořivosti
domov
Domov jako útočiště: Jak si vytvořit harmonické prostředí, které vás podpoří a nevyčerpá

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost bydlení Cenzura CZ.NIC domény doprava děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE Microsoft mobilní telefon Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize Twitter UPC Vodafone Vánoce WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám