• Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
internetový magazín pro podnikavé lidi
Menu
  • Titulka
  • Podnikání
  • Marketing
  • Web
  • Finance, ekonomika
  • Technika, software
  • Cestování, turistika
  • Společnost
NETzin.cz > Finance, ekonomika > dTest spouští kampaň za výhodnější mobilní tarify

dTest spouští kampaň za výhodnější mobilní tarify

Redakce NETzin.cz 3. 5. 2017     Rubrika:  Finance, ekonomika    Štítky: aukce, dTest, mobilní operátoři

Spotřebitelská organizace dTest spouští kampaň, jejíž cílem je získat pro spotřebitele výhodnější podmínky a ceny mobilních služeb pomocí aukce.

mobilní služby

mobilní služby – ilustrační foto

V této aukci budou mobilní operátoři soutěžit o zapojené zákazníky, tedy o ty zákazníky, kteří se registrují na webu a později služby vybrané v aukci odsouhlasí. Registrace do kampaně se otevírá právě dnes.

Martin Černý, ředitel dTestu, vysvětluje:

„Přístup mobilních operátorů svědčí o tom, že jim jejich silné postavení dovoluje jednoduše ignorovat nespokojenost zákazníků. Rozhodli jsme se proto spojit síly, zorganizovat hromadnou změnu operátorů a získat lepší cenu pro všechny zapojené spotřebitele. Pokud přijdete za svým operátorem jako jednotlivec, pravděpodobně vás odkáže na standardní ceník, který vás příliš nepotěší. Věříme, že když operátory oslovíme jako silná skupina mnoha tisíců zákazníků, budou motivovaní nabídnout lepší cenu.“

Hromadné změny poskytovatelů služeb představují způsob, jak získat výhodnější cenové i smluvní podmínky. Čím více lidí se zapojí, tím silnější vyjednávací pozici mají, a tím lepší podmínky mohou získat. Každý operátor, který se chce účastnit aukce vyhlášené dTestem, musí přijmout podmínky, jejichž cílem je ochrana spotřebitele. Operátoři se zaváží například k tomu, aby v aukci nabízeli smlouvy bez skrytých poplatků a na jeden rok bez automatického prodloužení na další dobu určitou. Podmínkou účasti je také zajištění kvalitního zákaznického servisu.

Operátoři budou soutěžit o několik tarifů s různými objemy volání, SMS a dat, které odpovídají nejčastějším požadavkům spotřebitelů. Každý tarif může být vysoutěžen jiným operátorem. Operátoři, kteří ve stanovené lhůtě nabídnou nejnižší cenu daného tarifu, budou vybráni jako vítězové aukce.

Hromadné změny se může zúčastnit každý spotřebitel z České republiky, stačí se zaregistrovat na webové stránce kampaně www.ChciVyhodnejsiTarif.cz.

Registrace je zcela nezávazná a bezplatná. Po ukončení fáze registrace proběhne 9. června aukce, v níž zvítězí operátoři, kteří předloží nejlepší nabídky. Po aukci zašle dTest zaregistrovaným účastníkům zprávu o vítězných společnostech a podrobnější informace o vysoutěžených tarifech. Účastníci budou mít dostatek času na rozhodnutí, zda chtějí nabídku přijmout. Neexistuje žádná povinnost nebo závazek, který by registrované spotřebitele nutil stát se zákazníkem vítězného operátora.

Autor:   Redakce NETzin.cz

Podobné články

  • Dárcovská SMS překonala miliardovou hranici. Lidé v Česku poslali přes DMS více než miliardu korun21. 5. 2025 Dárcovská SMS překonala miliardovou hranici. Lidé v Česku poslali přes DMS více než miliardu korun Projekt Dárcovská SMS informovoval, že od svého spuštění v roce 2004 umožnil vybrat přes 1 miliardu korun na podporu neziskových organizací. Tento výsledek je součtem více než 27 milionů […] Posted in Technika, software, Finance, ekonomika
  • 13. 6. 2017 V aukci dTestu zvítězil operátor MOBIL OD ČEZ Aukce dTestu, o které jsme informovali začátkem května, zná svého vítěze. Stal se jím operátor MOBIL OD ČEZ, který nabídl nejnižší ceny. Operátor MOBIL OD ČEZ je obchodní značkou […] Posted in Podnikání
  • 22. 6. 2015 Časopis dTest opakovaně upozorňuje na nadměrné obaly Balení výrobků do bezdůvodně nadměrných obalů je v rozporu se zákonem a časopis dTest již několikrát upozornil na skutečnost, že výrobci toto pravidlo nerespektují a v zájmu optického […] Posted in Společnost
  • Display inzerci v květnu ovládli telefonní operátoři14. 6. 2012 Display inzerci v květnu ovládli telefonní operátoři V květnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 497 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly skoro o pětinu. Největším zadavatelem byla […] Posted in Marketing
  • O2 Rezerva: „první pomoc” pro zákazníky předplacených karet20. 12. 2010 O2 Rezerva: „první pomoc” pro zákazníky předplacených karet Telefónica O2 nabízí prostřednictvím služby O2 Rezerva pomoc zákazníkům předplacených karet, kteří se ocitnou v nesnázích. Pokud jim dojde kredit a nemají možnost si ho hned dobít, O2 jim […] Posted in Finance, ekonomika
  • peníze14. 9. 2013 Využívání výsledků duševní tvůrčí činnosti – výdělky a daňové doklady Na co není potřeba mít IČ - psaní, malování, autorská tvorba. Existuje zvláštní forma výdělečné činnosti, nejde o podnikání, ale není to ani zaměstnání. Člověk nepotřebuje IČ, nemusí […] Posted in Podnikání
  • Odkaz15. 1. 2012 Jak napsat odkaz Tento článek je pouze jednoduchým návodem popisujícím základy HTML, konkrétně technické záležitosti ohledně hypertextového odkazu. Další obsah je určen tiskovým mluvčím (a dalším […] Posted in Web
  • Monitoring-serveru.cz zpoplatněn18. 5. 2011 Monitoring-serveru.cz zpoplatněn Zajímavá služba, která umožňuje majiteli měřit dostupnost svého webu/serveru bude zploplatněna. Doposud bylo možné nechat si měřit dostupnost v intervalu 10 minut zcela zdarma, nově bude […] Posted in Web
  • Cena domény17. 5. 2010 Cena domény Podle čeho poznat cenu domény. Hodnotu doménového jména určuje trh. Z logiky věci tudíž nemůže existovat nástroj, který by doménu ohodnotil, leda by počítal se všemi možnými faktory, […] Posted in Podnikání
  • Tržby CZC.cz rostly v prvním pololetí roku 2015 o 30 %28. 7. 2015 Tržby CZC.cz rostly v prvním pololetí roku 2015 o 30 % Český prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz si již pátým rokem v řadě za sebou udržuje dvouciferné tempo růstu. V prvních šesti měsících letošního roku společnost zaznamenala 30% […] Posted in Podnikání
Finance, ekonomika
aukcedTestmobilní operátoři

Výběr redakce

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
odpad - jídlo
Jídlo nepatří do koše aneb Jak omezit plýtvání a kam s potravinovým odpadem
Chorvatsko - pláž
Bez stresu k moři: Co zařídit před cestou autem do Chorvatska
káva - zrna
Druhy kávových zrn: Arabica, Robusta a další

Podnikání

intuice
Nejen čísla rozhodují: Proč je intuice klíčem k podnikatelskému úspěchu
cena
Kolik si za to říct? Naučte se správně nastavit cenu svých produktů

Finance

Investice opatrně
Investice pro opatrné: Jak ochránit peníze před inflací bez velkého rizika
půjčky
Přehled druhů půjček na českém trhu: Co je co a kdy po čem sáhnout

Web

typografie a barvy
Barvy a typografie: Dva pilíře webového designu, které rozhodují o prvním dojmu
tvorba webu
Od nuly k webu: Jak vytvořit vlastní web s pomocí HTML, CSS a umělé inteligence
UX design
Jak navrhnout web, který si uživatelé zamilují: Zásady přívětivého UX designu

Marketing

lokální prodej ovoce - marketing
Jak přivést lidi až ke dveřím: Lokální marketing pro kamenné prodejny, který funguje
10 fatálních chyb při tvorbě firemního blogu
10 fatálních chyb při tvorbě firemního blogu, které vás můžou stát důvěru i zákazníky

Technika

Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu
Offline software v online době: kdy má smysl zůstat bez cloudu – výhody, nevýhody a bezpečnostní aspekty
fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení

Cestování

fotografování na podzim
Když příroda maluje štětcem mlhy a ohnivého listí – tipy pro podzimní focení
cestování
Chytré cestování: Jak si užít pohodlí i s malým rozpočtem

Společnost

dárek
Tipy na dárky pro kamarádku, která si zaslouží něco výjimečného
škola
Povinná školní docházka: Jak se z privilegia stala samozřejmost

archiv

Nejpoužívanější štítky

Android banky bezpečnost Cenzura CZ.NIC doprava dárky děti e-shopy energie Facebook Google historie hypotéka internet investice knihy kultura LTE mBank Microsoft Média O2 odkazy peníze pluginy politika příroda půjčky reklama Samsung Seznam.cz Sklik sociální sítě Software stát T-Mobile Telefónica O2 televize tipy Twitter UPC Vodafone WordPress ČNB
Stránky jsou archivovány Národní knihovnou ČR
  • Pedia.cz
  • Štítky
  • Slovník pojmů
  • PR články a reklama
  • Posílejte nám tiskové zprávy
  • Luboš Kudláček – obsahový marketing
  • napište nám