Redakce.org » NETzin.cz Finance e22.cz Apu.cz CZinfo.ORG Pedia.cz Č. Budějovice Lublog.cz

Investice do display reklamy v září 2011

16. 11. 2011 v 20.18 · Rubrika: Tiskové zprávy

V říjnu 2011 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě více než 435 milionů korun. Meziměsíčně došlo k navýšení výdajů o 34,4 milionů korun (8,6 %). Největším zadavatelem v měsíci říjnu byla společnost Tchibo, která nakoupila internetovou reklamu v hodnotě 14,1 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.

Podle výsledků výzkumu AdMonitoring, který monitoruje výdaje do internetové display reklamy, zadavatelé v říjnu 2011 nakoupili online reklamu v hodnotě 435,3 milionu korun. Meziměsíčně se jedná o nárůst výdajů o 8,6 %. Ve srovnání s rokem 2010 výdaje o 4,3 % klesly (19,5 mil. Kč).

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se už opakovaně umístila společnost Tchibo, která nakoupila internetový reklamní prostor v hodnotě 14,1 milionu korun. Internetovou reklamu v ceníkové hodnotě přes deset milionů zakoupili také Lidl Česká republika (10,4 mil. Kč), Česká spořitelna (10,2 mil. Kč) a AAA Auto (10,2 mil. Kč).

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů (skupina médií nebo mediazastupitel), u kterých zadavatelé reklamu nakupovali. V rámci této skupiny se proinzerovalo více než 412 milionů korun v ceníkových cenách. S výjimkou Allegro AdMarket a Internet info zaznamenaly meziměsíční nárůst investic všichni uvedení provozovatelé.

Tabulka 1: Top 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání

TOP 10 provozovatelů

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 09-10/2011

AdMonitoring uvádí reklamní výdaje na základě ceníkových cen.

Přidejte si Netzin do své RSS čtečky

Autor:  

Přidat komentář

   Tipy na obsah:   Webhosting v ČR   RSS agregátory   Affiliate programy   Fotobanky   Technologie připojení k internetu   Návod na tvorbu webu v HTML a CSS