Internetová reklama v roce 2014
Internetová reklama je jedním z nejrychleji se měnících oborů. Počet zájemců a objem finančních prostředků investovaných do digitálního marketingu stále roste. V průběhu každého roku se mění objem zadávaných reklam, mění se i oblíbenost jednotlivých médií.
Zatímco Facebook začíná být tak trochu pasé a sociální síť G+ se nechytila skoro vůbec, lidi začínají zajímat obrázková média Instagram, Tumblr a jedničkou se stal Pinterest. Také profesní síť LinkedIn zaznamenala v loňském roce nárůst počtu uživatelů. Možnosti, jak oslovit potenciální klienty a zákazníky, se neustále zdokonalují. Komunikace prostřednictvím internetu může být osobnější, zaměřenější na konkrétní cílové skupiny. Úspěšnou novinkou v minulém roce byly třeba synchronizované TV a online kampaně.
Nástěnkáři na Pinterest!
V roce 2014 se téměř zdvojnásobil počet uživatelů Pinterestu. Internetová nástěnka umožňuje uživatelům vytvářet tematicky zaměřené kolekce obrázků a fotografií s odkazy. Jedná se vlastně o záložkovací službu. Ostatní uživatelé mohou na obrázky reagovat, přidávat si je na svoje nástěnky, komentovat a „lajkovat“. Pinterest je využíván pro osobní potřeby, vzdělávání i pro účely internetového marketingu. Uživatel nemusí ani mít vlastní nástěnku, může jen procházet obsah a inspirovat se sdílenými obrázky.
Internetové vyhledávače důvěryhodnější než tradiční média
Podle výzkumů společnosti Edelman poprvé v loňském roce důvěřovali lidé více internetovým médiím než těm tradičním. Nejdůvěryhodnější jsou zprávy od přátel, od rodiny a odborníků. Stále méně důvěřují čtenáři a diváci novinářům.
Předpokládaný vývoj v nejbližší budoucnosti
Mobilní reklama je na vzestupu a teprve se čeká její boom. Míra prokliku z mobilních zařízení (mobilních telefonů a tabletů) stále roste. Současné studie vypovídají o tom, že uživatelé surfují po internetu stále více z chytrého mobilního telefonu, který má rychle rostoucí počet lidí stále u sebe.
PR text
Autor: Redakce
Redakční a tiskové zprávy.