Sobota, 23 Srpen 2014    Dnes slaví: Sandra

Březnový přehled internetové display inzerce

V březnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 393 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly o 12 %.

Největším zadavatelem byla společnost Telefónica O2 Czech Republic, která na internetu umístila display reklamu v hodnotě 10,6 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.

Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v březnu 2012 online reklamu v hodnotě 393 milionů korun. Meziměsíčně došlo k nárůstu výdajů o 11,9 %. Meziroční změna představovala 15 % (52 milionů korun).

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevila společnost Telefónica O2 Czech Republic, která v únoru využila internetový reklamní prostor v hodnotě 10,6 milionů korun. Na dalších místech se objevují Internet Mall (10,3 mil. Kč), Tchibo (7,7 mil. Kč) a Quick expert (7,2 mil. Kč).

Přidej na Seznam

Přidejte si Netzin do své RSS čtečky

Autor:  

Přidat komentář

(X)HTML: Můžete použít tyto tagy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

RSS TipMag.cz

Nejčtenější články

   Tipy na obsah:   Webhosting v ČR   RSS agregátory   Affiliate programy   Fotobanky   E-knihovna   Návod na tvorbu webu v HTML a CSS  

Redakce.org » AZport.cz Netzin.cz Cestopis.eu Ekonomikon.cz WordPress Fotozin.cz Tipmag.cz Pedia.cz Internet Tábor «